וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוראן דראגיץ': "אוסטרליה מכרה את המשחק לאנגולה"

כוכב סלובניה רותח ומאשים את האוסטרלים (אינגלס לא שותף) שהפסידו לאפריקאים כביכול כדי להימנע ממפגש עם ארה"ב

שחקן נבחרת סלובניה גוראן דראגיץ' מול שחקן נבחרת יוון ניקוס זיזס. AP
רותח מעצבים. דראגיץ'/AP

שערורייה בגביע העולם בכדורסל. כוכב נבחרת סלובניה ופיניקס סאנס גוראן דראגיץ' טוען שנבחרת אוסטרליה הפסידה היום (חמישי) בכוונה לאנגולה. דראגיץ', שנבחרתו משחק בבית ד' יחד עם שתי הנבחרות, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כדורסל הוא ספורט יפה, אין מקום למכירות משחקים כמו אוסטרליה מול אנגולה היום! פיב"א חייבת לעשות משהו בנוגע לזה".

אוסטרליה הגיעה אל המשחק מול אנגולה עם מאזן מצוין של 1:3 לעומת 3:1 של האפריקאים, וכשהם מציגים כדורסל טוב לאורך הטורניר. למרות זאת, הבומרס הפסידו 91:83 לאנגולה החלשה כשג'ו אינגלס וארון ביינס לא שותפו בכלל, ודייויד אנדרסן שיחק בסך הכל שלוש דקות. יצויין כי אוסטרליה כביכול ניסתה להימנע ממפגש עם ארצות הברית כבר ברבע הגמר, שכן המקום השני בבית ד' של סלובניה, אוסטרליה, ליטא, מקסיקו, אנגולה וקוריאה, אמור להצטלב עם הראשונה מבית ג' של ארה"ב ברבע הגמר.

לאחר מכן, ניצחה ליטא 64:67 את סלובניה אחרי קאמבק גדול ברבע האחרון ואכן התסריט המקווה של האוסטרלים התממש והם סיימו במקום השלישי, בעוד סלובניה סיימה שנייה ועשויה לפגוש את ארה"ב ברבע הגמר. משמעות הדבר היא שאוסטרליה, אם וכאשר תעלה לחצי הגמר ותפגוש רק שם את האמריקאים, תישאר עם סיכוי למדליית הארד, בעוד הסלובנים יוותרו כמעט בוודאות ללא המדליה, שכן הם עשויים לפגוש את ארצות הברית כבר ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully