וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטרוביץ': " חשוב לי לתת למאמן סיבות לסמוך עליי"

1.9.2014 / 7:35

הסרבי הופתע משובו להרכב מכבי תל אביב: "מעולם לא רציתי לעזוב". שפונגין על הביקורת של פאקו: "מצוין שיש לו דרישות גבוהות"

one

ניקולה מיטרוביץ' כבר סיים להתקלח כשדור מיכה, ברק בדש, גל אלברמן ובן רייכרט עוד רצו על הדשא בבלומפילד. שעה וחמש דקות אחרי שריקת הסיום לדרבי התל אביבי הראשון של העונה, סיים פאקו אייסטרן את האימון הלילי לשחקנים שלא היו בסגל או ששיחקו מעט בניצחון 0:1 על הפועל תל אביב.

נפלאות הן דרכי הכדורגל, ומיטרוביץ' שכבר היה מחוץ לקבוצה הקיץ, נמצא כעת במקום גבוה מאוד ברשימות של המאמן החדש. אמש הוא צעד על כר הדשא לכיוון היציאה מהאיצטדיון כשאחד מאנשי המועדון סיפר לו שכמה דקות קודם לכן אמר עליו פאקו לתקשורת שהוא היה הכי טוב בקבוצה. מיטרוביץ' היה בטוח שעובדים עליו. הוא חיפש את החיוך על פניו של מי שנידב לו את המידע, אבל כשזה חזר על הדברים ברצינות, הקשר הסרבי הבין שעם כל הכבוד לניצחון בדרבי, הוא היה המנצח האמיתי של הערב.

צפו במכבי תל אביב מנצחת 0:1 בדרבי הראשון העונה

פאקו אייסטרן: "אנחנו רחוקים מהקבוצה שאני רוצה שנהיה"

דיווחים באנגליה: אוסקר גרסיה ימונה בקרוב למאמן ווטפורד

ניקולה מיטרוביץ' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
", זו היתה הפתעה גדולה כשהמאמן אמר שאני פותח". ניקולה מיטרוביץ'/ברני ארדוב

אוסקר גרסיה סימן את מיטרוביץ' מהרגע שהחליט לחזור למכבי תל אביב. הוא הודיע לג'ורדי קרויף שהוא לא רוצה אותו בקבוצה. לא ברור אם אוסקר הכיר את מיטרוביץ' לעומק וקרוב לוודאי שהוא פשוט לא רצה אצלו בקבוצה את האיש שהיה הכי מזוהה עם פאולו סוזה. מיטרוביץ' הובא על ידי הפורטוגלי אחרי ששיחק אצלו בוידיוטון ההונגרית, אבל לפ.צ. באזל הוא כנראה לא חשב שהוא מתאים. כך יצא שהשחקן החזיק בחוזה גם לעונה הנוכחית כשהוא יודע שהמאמן לא רוצה אותו.

הפועל באר שבע גילתה עניין רב, אבל היתה מוכנה לשלם רק מחצית משכרו הנאמד בכ-250 אלף יורו נטו לעונה. במכבי תל אביב לא הסכימו להשלים את ההפרש, מכיוון שסברו שבאר שבע יכולה להתמודד מולם פעם נוספת על האליפות, ומיטרוביץ' מנגד סימן לעצמו גבולות והבהיר זאת לקרויף. "אם לא רוצים אותי, זו זכותכם", אמר להולנדי. "אבל אני לא מוכן להיפגע בשכר". אופציות מאירופה כנראה לא היו, ואם ברקת לא הסכימה לקחת על עצמה את החוזה העצום שלו, אלי טביב, שגם התעניין, ממש לא היה בכיוון של המספרים הללו.

בשורה התחתונה מיטרוביץ' הצטרף לקבוצת הדחויים שכללה גם את גונסאלו גרסיה, דור ג'אן ותומר חנצ'ינסקי, אותם אימן עמיר תורג'מן בשעות נפרדות מהקבוצה. מה שבטוח הוא שלא היתה שם בעיה של מקום בממ"ד הקטן הצמוד לחדר ההלבשה בזמן שנשמעו אזעקות לאורך הקיץ. חלון ההעברות באירופה התקרב לסגירה, ומיטרוביץ' כבר ראה איך הוא מבלה את העונה הקרובה ביציע. אלא שאז הגיעה העזיבה של אוסקר. פאקו אייסטרן הגיע ואולי על הדרך גם עשה איזה טלפון לפאולו סוזה כדי לקבל כמה עצות. עם חזרת הקבוצה מלרנקה, הוא החליט להחזיר את מיטרוביץ' לסגל ואיפשר לו להתאמן עם כל החברים במוצאי שבת.

אתמול בבוקר הוא ערך את האימון הקל כדי להתעורר בבוקר של משחק, ומאוחר יותר הופתע לגלות שהוא מקבל את חולצת ההרכב. לשחקנים במכבי תל אביב אמר מיטרוביץ' אחרי המשחק: "האמת, זו היתה הפתעה גדולה כשהמאמן אמר שאני פותח. היה לי חשוב לתת לו סיבות טובות לסמוך עליי". כשנשאל ביציאה מבלומפילד על ידי שני אוהדים אם הוא מתכוון כעת להישאר אמר מיטרוביץ': "מעולם לא אמרתי שאני רוצה לעזוב את מכבי תל אביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן מכבי תל אביב פאקו עם שרן ייני. ברני ארדוב
ביקר את שחקניו בחריפות כבר במחצית. פאקו אייסטרן/ברני ארדוב

מיטרוביץ' היה גיבור הדרבי, אבל את ההצגה גנב ללא ספק פאקו אייסטרן. בסיום המאמן הבאסקי ביקר את שחקניו בעמדת הראיונות לתקשורת ולא הסתיר את אכזבתו: "אני לוקח מהמשחק הערב רק את הניצחון ואת האווירה, כל השאר היה רע מאוד. היינו רכים, לא טקטיים". כשנשאל לגבי עייפות השחקנים השיב: "זה ממש לא עניין של עייפות. אם אתה יודע לזוז נכון במגרש, אתה לא תהיה עייף". את דעתו על השחקנים השמיע להם כבר על הדשא בדקות שאחרי המשחק.

קודם נתן להם לעשות את השיחרור, ולאחר מכן לקח את ערן זהבי, טל בן חיים, ראדה פריצה ושרן ייני כדי לדבר על פילוסופית הכדורגל שלו. אם לא היה אומר להם מיד בסיום שהם לא נראו טוב, קרוב לוודאי שכל השחקנים היו יוצאים בתחושה טובה. בכל זאת, ניצחון נוסף בדרבי ועוד אחרי מפח הנפש בלרנקה ביום חמישי. אלא שפאקו היה חריף בחדר ההלבשה כבר בהפסקה, וכך גם בסיום. יובל שפונגין, הסביר למה פאקו לא היה מרוצה: "למאמן שלנו יש דרישות גבוהות וזה מצוין. אנחנו נצטרך לעבוד קשה ולהשתפר. יש לנו סגל רחב וטוב ואין לי ספק שתהיה כאן תחרות שתעשה טוב לכולם. אבל צריך לזכור גם שניצחנו הערב וזה מעודד. כשאתה רואה ששעה אחרי המשחק עוד עובדים כאן על הדשא עם השחקנים, זה מראה איזה צוות מקצועי מצוין יש לנו שיורד איתנו לפרטים הכי קטנים. המאמן דורש ויודע מה אנחנו צריכים כדי להשתפר. הוא עובד איתנו על הבסיס עם התנועה והמסירה וזו לא בושה אף פעם לעבוד גם על הדברים האלה".

לא ברור איך תשפיע חזרתו של מיטרוביץ' לעניינים על עתידו של בן רייכרט, ששוב לא היה בסגל. גם דור מיכה נשאר מחוץ ל-18, ובהמשך יתברר אם מדובר בהחלטה חד פעמית של פאקו, או שהוא פיתח דעה אחרת על הקשר המוכשר. בכל מקרה, השניים מצטרפים היום לנבחרת האולימפית לקראת הנסיעה לאזרבייג'אן, ושם לבטח יקבלו יותר אשראי ממיכאל נס.

יובל שפונגין מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"המאמן עובד איתנו על הבסיס עם התנועה והמסירה וזו לא בושה אף פעם לעבוד גם על הדברים האלה". יובל שפונגין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully