וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסרי: "זו הצהרה". רוג'רס: "עוד נתאושש"

סיטי גברה 1:3 על ליברפול, יובטיץ' חוגג קאמבק, פלגריני לא נבהל מהתחרות בחוד, רוג'רס מבטיח: "זו לא מכה פסיכולוגית"

שחקני מנצ'סטר סיטי סטיבן יובטיץ', חסוס נבאס, סרחיו אגוארו חוגגים. רויטרס
נראה טוב, וזו רק ההתחלה. סיטי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי רשמה אתמול (שני) ניצחון גדול וחשוב, כשגברה 1:3 על ליברפול בבית. אומנם האלופה לא הציגה כדורגל סוחף, ולמשך דקות ארוכות דווקא סגניתה נראתה כקבוצה הטובה על המגרש, אבל כמה הברקות התקפיות, צמד של סטבן יובטיץ' ועוד שער של סרחיו אגוארו בנגיעה הראשונה שלו העניקו לסיטיזנס סיבה למסיבה ואופטימיות.

"כל משחק ביתי נגד קבוצה מהטופ-4 זה כמו שש נקודות", אמר סמיר נאסרי, "היינו צריכים לספק הצהרה, זה היה חשוב מאוד". גם יובטיץ' הודה ש"עד עכשיו לא היו לי יותר מדי רגעים יפים בסיטי, אבל זה העבר. העונה אני רוצה ליהנות ולזכות בתארים. לא קל להיות על הספסל, אבל פלגריני מחליט".

ואכן, פלגריני מחמיא ליובטיץ', "ולא רק בגלל הגולים, הוא עבד כל המשחק, גם בלי כדור, בעונה שעברה הוא היה חסר מזל והרבה פקפקו בו, אז לפתוח את העונה הזאת ככה זה נהדר עבורו". ומה לגבי העומס בחוד? "אנחנו נצטרך ארבעה חלוצים", אמר פלגריני, "יובטיץ' מצליח, אבל אסור לשכוח את נגרדו שפצוע, וגם אגוארו ודז'קו עובדים חזק".

ראחים סטרלינג, שחקן ליברפול. רויטרס
התחיל טוב, נגמר רע. ליברפול/רויטרס

מנגד, ברנדן רוג'רס וקבוצתו יוצאים מאוכזבים מהמשחק, שבו שלטו לפרקים והגיעו להזדמנויות, אבל ראו את סיטי תכליתית וחזקה. גם רוג'רס יודע שהסגל החדש שלו יצטרך זמן עד שיתגבש ויתחבר. "עד הדקה ה-40 היינו טובים יותר, אבל אז הדברים התהפכו", אמר מאמן ליברפול, "לא התגוננו טוב וספגנו, ובפיגור 2:0 כבר היה קשה יותר, אבל לזכותנו ייאמר שהמשכנו להילחם. זו לא מכה פסיכולוגית. הדרך עוד ארוכה. היה משחק קשה, אבל נתאושש ונמשיך הלאה".

מנצ'סטר סיטי ניצחה את ליברפול 1:3, צמד ליובטיץ'

רשמית: באלוטלי חתם לשלוש עונות בליברפול, רוג'רס: "זה סיכון מחושב"

רוג'רס יצליח לאלף את באלוטלי? החידה הגדולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully