וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: באלוטלי חתם לשלוש עונות בליברפול

החלוץ עבר ממילאן תמורת 16 מיליון ליש"ט: "מאושר. טעיתי כשעזבתי לאיטליה". רוג'רס: "עשינו כאן עסקה מאוד חכמה"

שחקן ליברפול מריו באלוטלי. האתר הרשמי של ליברפול, אתר רשמי
ברוך הבא. באלוטלי/אתר רשמי, האתר הרשמי של ליברפול

עכשיו זה רשמי: מריו באלוטלי חתם הערב (שני) לשלוש עונות בליברפול וחוזר לאנגליה אחרי שנה בלבד. העסקה שנרקמה בימים האחרונים, במסגרתה ליברפול תשלם למילאן כ-16 מיליון ליש"ט, נחתמה באופן סופי ובאלוטלי אף על לכר הדשא באנפילד וערך אימון ראשון עם חבריו החדשים. כבר ביום שישי האחרון החלוץ האיטלקי המריא לאנגליה, ובימים שחלפו עבר בדיקות רפואיות וסיכם את תנאיו האחרונים בחוזה, כולל סעיפי המשמעת הקפדניים אותם התעקש המנג'ר ברנדן רוג'רס להכניס לחוזה. על פי הערכות, באלוטלי אמור להרוויח כ-5.8 מיליון יורו לעונה.

"אני מאושר. דיברנו על זה הרבה, אבל עכשיו זה קורה. ליברפול היא אחת הקבוצות הטובות באנגליה והכדורגל כאן זה דבר גדול. יש כאן הרבה צעירים כישרוניים, באתי בגלל זה", אמר באלוטלי לאתר הרשמי של ליברפול לאחר החתימה, ולאחר שהצטלם עם החולצה ועליה המספר 45. "תמיד כששיחקתי נגד ליברפול האוהדים לא היו מאוד נחמדים, אבל זה נורמלי, זה הכדורגל", הוסיף החלוץ. "כולם כאן מאוד נחמדים. לשחק בליברפול מרגש אותי, כיריב זה קשה. לעזוב את אנגליה היה טעות, רציתי לעבור לאיטליה אבל זו היתה טעות. הכדורגל האנגלי טוב יותר".

גם ברנדן רוג'רס נשמע נלהב מהרכש החדש שלו: "העסקה הזאת היא בעלת ערך בלתי רגיל עבורנו, אני חושב שעשינו כאן עסקה מאוד חכם. אין ספק באיכויות של מריו, הוא כישרון ברמה עולמית ומישהו עם הרבה כישרון ברמות הגבוהות על אף גילו הצעיר. אני מאמין שיש לנו את הבסיס והאווירה להוציא ממנו את הטוב ביותר כדי שיגשים את מלוא הפוטנציאל שלו. זה כמובן הימור, אבל אני מאמין בו. יש לו ביטחון עצמי עצום".

באלוטלי מגיע למרסיסייד אחרי עונה וחצי במילאן, במהלכן כבש 30 שערים ב-54 משחקים. לבאלוטלי כמובן נסיון קודם בפרמיירליג. בין 2010 ל-2013 שיחק האיטלקי במנצ'סטר סיטי, אך עזב לאחר מספר תקריות משמעתיות. במדי הסיטיזנס באלוטלי כבש 20 שערים ב-54 משחקים בסך הכל. לצערו, הוא לא יוכל ליטול חלק במשחק המרתק של ליברפול הערב מול קבוצתו לשעבר. למרות זאת, הוא צפוי לערוך בכורה במשחק לא פחות מסקרן מול טוטנהאם בשבוע הבא.

רוג'רס יצליח לאלף את באלוטלי? החידה הגדולה

צפו בראיון הראשון של מריו באלוטלי כשחקן ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully