וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "אני גאה לאמן את החבורה הזאת"

21.8.2014 / 0:08

מאמן הנבחרת התמוגג מהניצחון במונטנגרו: "אולם מלא מחא לנו כפיים". מקל: "לא זוכר הרבה זמן שהראינו אופי כזה”

גארד נבחרת ישראל גל מקל. סאשה מאטיץ', איגוד הכדורסל
יכולת בלתי נשכחת וניצחון ענק. מקל/איגוד הכדורסל, סאשה מאטיץ'

נבחרת ישראל נראית טוב יותר ממשחק למשחק, והערב (רביעי) הגיע משחק השיא שלה בקמפיין מוקדמות היורובאסקט לאחר שרשמה במונטנגרו את הניצחון הכי חשוב שלה בטורניר עד כה עם 65:80. המשמעות: בזכות מחיקת ההפסד 100:97 מהמפגש הראשון השתלטה ישראל על המקום הראשון בבית, וניצחון במשחק הבא, מול הולנד, יבטיח לה העפלה ליורובאסקט 2015 מפסגת הבית. אי אפשר היה לבקש לעמוד במצב טוב יותר לקראת שני המשחקים הנותרים, מול ההולנדים ובולגריה. כוכב המשחק היה גל מקל. שחקנה של דאלאס מאבריקס מה-NBA רשם טריפל-דאבל אדיר עם 14 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. ישראל, ללא ביתיות עקב מבצע "צוק איתן" ממשיכה להוכיח הרבה אופי והיא קרובה מתמיד ליורובאסקט 2015.

אגב, גם אם ישראל תסיים שנייה היא תהיה אחת הנבחרות עם המאזן הטוב ותעלה, כך שגם הפסד להולנד בעד 19 נקודות הפרש יספיק, בהנחה שהנבחרת תנצח את בולגריה. במקרה כזה, הנבחרת תעלה מהמקום השני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכול להיות מאוד, מאוד מרוצה. אדלשטיין לצד מקל במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה ניצחון שמעבר לסמליות שלו עם היריבות בין ישראל למונטנגרו, הוא מקרב אותנו רגל וחצי לאליפות אירופה ועדיין צריך לגמור את העבודה", אמר ארז אדלשטיין בסיום. "אולם מלא עמד ומחא לנו כפיים בסיום המשחק. 24 אסיסטים, עצרנו אותם על 65 נקודות. אמרתי שיש לנו הגנה גם בימים פחות טובים, המון שחקנים באו מהספסל ונתנו לנו אנרגיות. ראינו היום נבחרת. אנחנו רוצים לעשות את זה בצורה משכנעת ויפה, שמחים מחר לחזור הביתה סוף סוף, ואז ליסוע לקפריסין ולגמור את המשימה. המשימה לא הושלמה, החבר'ה רעבים ורוצים, נעים בלי כדור, מפרגנים ונהנים. גאה להיות מאמן של החבורה הזאת, נתנו לי מתנה יפה ליום הולדת בשבת".

גל מקל, כוכב המשחק עם טריפל דאבל היסטורי של 14 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, אמר בסיום ל'חדשות הספורט': "קודם כל אנחנו נהנים, לא זכור לי הרבה זמן שהחבר'ה היו כל כך מאוחדים ורואים את זה על המגרש. זה ניצחון מדהים, לא זוכר הרבה זמן שהראנו אופי כזה, במגרש קשה, מול 5,000 איש שכולם צועקים 'פלסטין'. צריך להוריד את הכובע בפני כולם, כל שחקן שעלה נתן תפוקה. אלישי כדיר נתן הצגה ברבע הרביעי, והראנו כוח של נבחרת. במשחק הראשון היתה התרגשות, גישושים, לא ממש מכירים את הקבוצה השניה. היום עשינו הכנה מצוינת, הכינו אותנו בצורה מושלמת".

לקראת המשחק מול הולנד אמר רכז דאלאס: "אחרי המשחק שם אמרו לנו לא משכנע לא משכנע, ואז הם ניצחו את מונטנגרו. הם לא פראיירים, הם משחקים בסגנון שונה והגנתי, אבל מבחינתנו זה לא משנה - צריך לנצח ולגמור את הסיפור".

גיא פניני, שקלע 12 נקודות, אמר בסיום: "באנו לפה כמו גברים, אולם קשה עם אווירה עוינת והוכחנו שנבחרת ישראל היא יחידה אחת ולא משנה לאן אנחנו יוצאים ניתן את הכל כדי לנצח. אני מאוד מתרגש, קצת נחת מהנבחרת ואנחנו שמחים ורוצים להמשיך ולהשלים את המשימה שזה להיות באליפות אירופה מהדלת הקדמית, מהמקום הראשון".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully