וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאור פישר: "ראיתם כמה רציתי את זה"

18.8.2014 / 7:35

סנטר נבחרת ישראל התפוצץ כבר ברבע הראשון בבולגריה: "ברור שחיכיתי למשחק הגדול". וגם: תמונת הסיכויים

נבחרת ישראל רשמה אמש (ראשון) את ניצחונה השני במוקדמות אליפות אירופה כשהביסה בסופיה את בולגריה 84:100. בעקבות הניצחון המקביל של נבחרת הולנד על מונטנגרו בפודגוריצה עלתה ישראל אל המקום הראשון בבית ב', בשל יתרון ביחס הסלים בבית פנימי בין שלושת הנבחרות.

בישראל היו מרוצים מאוד מהשטף ההתקפי שהציגו השחקנים מהשניה הראשונה, אך אחת הסיבות לדאגה לצוות המקצועי היא הנחיתות הברורה בריבאונד כשהבולגרים קטפו לא פחות מ-20 ריבאונדים בהתקפה. בנבחרת יודעים כי אם לא יעשו עבודה טובה יותר נגד מונטנגרו ביום רביעי, יתקשו לשמור על המקום הראשון בבית.

ישראל הביסה 84:100 את בולגריה בחוץ

כספי: "ראו שאנחנו מבינים יותר את השיטה"

הולנד הדהימה את מונטנגרו, ישראל במקום הראשון

דיאור פישר, שחקן נבחרת ישראל, במשחק מול רוסיה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
קיבל את העידוד הדרוש. דיאור פישר/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

"שיחקנו טוב, שיחקנו חכם, היינו מאוד מוכנים למשחק הזה וזה אומר שביצענו את תוכנית המשחק נכון מהרגע הראשון", אמר גיא פניני שרשם עוד משחק סולידי עם 12 נקודות, "המטרה הייתה לבוא ולנצח את שני משחקי החוץ הראשונים ולצאת למונטנגרו עם ראש שקט לקרב על המקום הראשון".

מי שזכה להמון מחמאות הוא דיאור פישר שקלע 18 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים, כשכבר ברבע הראשון היה חסר ריבאונד אחד לדאבל דאבל. בנבחרת דיברו במהלך כל השבוע על כך שפישר מרגיש מתוסכל על כך שלא הצליח להביא את היכולת שלו לידי ביטוי עד כה, וניסו לעודד אותו על מנת שיוכל לחזור לעניינים, ומהרגע הראשון הסנטר האמריקאי להט.

"ברור שחיכיתי למשחק הגדול, בשני המשחקים הראשונים לא עשיתי את מה שאני רגיל, אבל לדעתי חשבתי על זה יותר מדי. החברים שלי לקבוצה מצאו אותי במקום הנכון, אז מגיע להם המון קרדיט", פרגן פישר והתייחס לעובדה שכמעט רשם דאבל דאבל ברבע הראשון, "זה מראה עד כמה רציתי את זה, זה היה ניצחון חשוב, אבל צריך לשים את זה מאחורינו. יש לנו משחק חדש לחשוב עליו כבר ביום רביעי".

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל בפסק הזמן. איגוד הכדורסל,
המקום הראשון רחוק מלהיות בטוח. ארז אדלשטיין/איגוד הכדורסל

בסיום המשחק נרשמה תקרית קטנה בין מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין למאמן הבולגרי גיאורגי מלדנוב שבא בטענות למאמן הישראלי על כך שדגן יבזורי קלע את השלשה האחרונה במשחק למרות ששחקני שתי הנבחרות הפסיקו לשחק. בנבחרת ישראל הסבירו לבולגרים כי שעון 24 השניות עמד להסתיים לפני שעון המשחק, וכי ליבזורי לא הייתה ברירה אלא לזרוק את הכדור.

כאמור, ישראל עלתה למקום הראשון בבית בעקבות הניצחון של הולנד על מונטנגרו, אך הניצחון הזה לאו דווקא עשה טוב לשחקניו של אדלשטיין. לפני אותו ניצחון, הפסד ביום רביעי במונטנגרו היה מחסל את הסיכוי לסיים במקום הראשון, אבל משאיר את ישראל בעמדת זינוק נהדרת למקום השני, אך כעת, אם ישראל תפסיד היא תצטרך שגם הולנד תפסיד לבולגריה בבית, אחרת היא תגיע לשני המשחקים האחרונים בקפריסין כשאם לא תנצח פעמיים היא עשויה לפספס את הכרטיס לאליפות. ניצחון במונטנגרו יקרב את ישראל בצורה משמעותית אל המקום הראשון בבית. אגב, בעקבות הניצחון ההולנדי, נבחרת בולגריה תסיים כמעט בוודאות את הבית במקום האחרון, והמשחקים נגדה לא ייחשבו לצורך השוואת המקומות השניים בבתים השונים.

אנשי הנבחרת יצאו כבר בשעות הבוקר מסופיה לפודגוריצה דרך וינה, ויגיעו בשעות אחר הצהריים למדינה שהייתה חלק מיוגוסלביה לשעבר. ישראל שיחקה עד היום פעמיים באולם בבירה המונטנגרית, והפסידה בשני המקרים. לאחר המשחק תשוב הנבחרת לארץ לראשונה מאז יום שני שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully