וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד הדהימה את מונטנגרו, ישראל עלתה למקום הראשון

מוליכת הבית ערב המחזור הושפלה עם 65:60 ביתי ויצרה ראש חץ של שלוש נבחרות בבית ב'. ניצחונות קלים לאיטליה וגרמניה

מאמן נבחרת מונטנגרו לוקה פאביצ'ביץ'. קובי אליהו
אחרי שני ניצחונות בהארכה, הפעם המזל לא עמד לצידו. לוקה פאביצ'ביץ'/קובי אליהו

הדרך ליורובאסקט 2015 המשיכה הערב (ראשון) עם המחזור השלישי במוקדמות עם מספר משחקנים מסקרנים ואחרי הניצחון הקליל של ישראל על בולגריה, שחקניו של אדלשטיין קיבלו בשורות נהדרות ממונטנגרו, שם נחלה הנבחרת המקומית הפסד מדהים, 65:60 מול נבחרתה החלשה של הולנד. המשמעות: ישראל עלתה למקום הראשון בבית כשלשלוש הנבחרות יש מאזן זהה של שני ניצחונות והפסד.

המונטנגרים הובילו בשש הפרש במחצית, אבל רבע שלישי אומלל שבו הם קלעו חמש נקודות לעומת 20 של היריבה הכניס אותם לפיגור גדול. המארחים עוד ביצעו קאמבק ושלשה של מיכאלוביץ' קבעה 60:61 בלבד לאורחים, אבל רוצ'סטי החטיא שלשה והולנד ברחה לניצחון מדהים ופתחה את המאבק על ראשות הבית. רולאנד שאפטנאר הוביל את המנצחים עם 18 נקודות. רוצ'סטי, דראגיצ'ביץ ומיכאלוביץ' קלעו 9 כל אחד למפסידים.

שחקן נבחרת איטליה אלסנדרו ג'נטילה מול שחקן נבחרת ספרד ריקי רוביו. AP
איטליה עם עוד ניצחון/AP

איטליה החזקה הביסה כצפוי את שוויץ, שהדהימה את רוסיה במחזור הפתיחה, 60:90 ושמרה על מאזן מושלם של שלושה ניצחונות. פייטרו אראדורי ואלסנדרו ג'נטילה הובילו את האיטלקים עם 17 נקודות. לואיג'י דאטומה הוסיף 15.

צ'כיה של ננו גינצבורג השיגה ניצחון ביתי דרמטי, 63:66 על הונגריה ועלתה למאזן של 1:2. פאבל פומפריה הצטיין אצל הצ'כים עם 14 נקודות ושבעה ריבאונדים. ייז'י וולש הוותיק הוסיף אסיסטים. דויד וייוידה בלט אצל האורחים עם 25 נקודות. שתי הנבחרות הללו ייאבקו עם גאורגיה על המקום הראשון כשלשלושתן יש מאזן זהה של שני ניצחונות והפסד.

התוצאה האסטרונומית של הערב הייתה שייכת לגרמניה החזקה, שפירקה את לוקסמבורג הנמושה 49:109 והשיגה ניצחון שני לעומת הפסד אחד. לא פחות מחמישה שחקנים של גרמניה קלעו 12 נקודות במשחק הזה, דניאל טייס שלט מתחת לסלים עם 12 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully