וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששבסקי: "בנינו תכנית משחק, ואז קווין החליט לא לשחק"

מאמן נבחרת ארה"ב הודה שהופתע מפרישת כוכבו. קרי: "אי אפשר לבקר אותו על החלטה אישית". קאזינס יחמיץ את ברזיל

בעוד שבועיים ייפתח המונדובאסקט בספרד, ובנבחרת ארצות הברית עדיין מנסים להסתגל לחיים שאחרי קווין דוראנט. פרישתו של כוכב הת'אנדר מהסגל של מייק ששבסקי הותירה את האמריקאים ללא האיום ההתקפי הגדול ביותר שלהם, והפכו בעיני סוכנויות הימורים רבות את הספרדים לפייבוריטים לזכייה בטורניר על חשבון האלופה המכנהת.

רביץ על המרוויחים מפרישת דוראנט והסופרסטאר החדש בנבחרת

סטפן קרי העז להצהיר: "אני יותר טוב מלברון בהתקפה"

דרק רוז שחקן נבחרת ארצות הברית עם טום תיבודו. AP
מארח את החברים בשיקגו. דרק רוז עם טום תיבודו/AP

מיד לאחר הודעת הפרישה בשבוע שעבר הכריז המנהל המקצועי של הנבחרת, ג'רי קולאנג'לו, שהוא וקואץ' K תומכים בהחלטה של דוראנט, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) ששבסקי סיפר במחנה האימונים של הנבחרת בשיקגו על אכזבתו מהצעד של כוכבו: "אין ספק שהופתעתי מפרישתו. אי אפשר להחליף את קווין דוראנט, רק להיראות אחרת בלעדיו".

"מה שמדאיג אותי הוא שהיינו די עמוק בתוך ההכנות", המשיך ששבסקי. "בלאס וגאס היה לנו את המחנה הכי טוב מאז שאני מאמן את נבחרת ארצות הברית, הבחורים היו נהדרים ובנינו תכנית משחק מסוימת, ואז קווין החליט לא לשחק. זה מדאיג. בנינו את כל מה שעשינו סביבו, מבחינת הכל, כך שהמצב החדש משנה את ההתקפה שלנו לחלוטין".

מאמן נבחרת ארצות הברית מייק ששבסקי. Ethan Miller, GettyImages
"בנינו את כל מה שעשינו סביבו". מייק ששבסקי/GettyImages, Ethan Miller

סטפן קרי התייחס גם הוא לחיסרון של דוראנט ואמר: "כמובן שהופתענו, כי הוא שיחק היטב בוגאס ונראה כמו הקווין שאנחנו מכירים, אבל כמובן שאי אפשר להאשים אדם שקיבל החלטה אישית. כולן קיבלנו החלטות אישיות להיות כאן, וכל אחד מאיתנו נמצא במקום אחר בקריירה, אז אי אפשר לבקר מישהו שהגיע להחלטה כזו".

קרי הודה שבעקבות הפציעה של פול ג'ורג' גם הוא התלבט האם לוותר על ההופעה במדים הלאומיים הקיץ ואמר: "טבעי להגיב לפציעה של פול. דיברתי עם המשפחה שלי ועם אנשי ההנהלה של הווריורס, פשוט כדי לבדוק איפה כולם נמצאים, אבל בסופו של דבר זה כבוד גדול ללבוש את הגופיה הזו ולצבור את הניסיון הזה, ואני הולך לנצל את ההזדמנות הזו".

דמרכוס קאזינס שחקן נבחרת ארצות הברית לאחר שנפצע. AP
עוד רגע מפחיד באימון. דמרכוס קאזינס הלילה/AP

בינתיים בנבחרת עברו עוד כמה רגעים מפחידים כשדמרכוס קאזינס נפצע ברגלו כתוצאה מהתנגשות עם אנתוני דייויס לקראת סוף האימון. קאזינס עבר בדיקת MRI מהירה שגילתה שהוא לא סובל מפציעה חמורה, וההערכות הראשוניות הן שהוא יחמיץ את משחק ההכנה מול ברזיל בשבת, אך יישאר בסגל לאליפות העולם.

פורסם לו"ז ה-NBA: קליבלנד פותחת מול הניקס, הספרס נגד דאלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully