וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי מצהיר: "אני טוב מלברון בהתקפה"

הצלף של גולדן סטייט סיפק ציטוט מעניין ויומרני: "ברור שהוא דורש תשומת לב מההגנה, אבל אני יכול לשחק גם כפליימייקר"

שחקני מיאמי היט לברון ג'יימס, כריס בוש, ריי אלן, דוויין ווייד. רויטרס
מפגש פיקנטי במיוחד בכריסמס/רויטרס

ראשי ה-NBA יפרסמו הלילה (בין רביעי לחמישי) את לוח המשחקים המלא של עונת 2014/15, אך בתקשורת האמריקאית כבר צצו דיווחים שונים החושפים כמה מהמשחקים המרכזיים. כמו בכל שנה, שמרו בליגה הטובה בעולם את המפגש המסקרן ביותר שברשותם לערב חג המולד החגיגי, כשהפעם מדובר כמובן בחזרתו של לברון ג'יימס למיאמי כשחקן קליבלנד. את ערב הכריסמס צפויים להשלים המשחקים בין ניו יורק לוושינגטון, בין שיקגו ללייקרס ובין הקליפרס לגולדן סטייט.

אחרי שבימים האחרונים עלתה האפשרות שהאלופה סן אנטוניו תפתח את העונה במשחק ביתי מול קליבלנד, מדווחים כעת מרבית כלי התקשורת שהספרס צפויים לקבל את טבעות האליפות שלהם בערב הפתיחה דווקא מול דאלאס, שכזכור מתחה אותם לסדרה של שבעה משחקים בסיבוב הראשון של הפלייאוף האחרון.

שחקני סן אנטוניו ספרס טים דאנקן, טוני פארקר, מאנו ג'ינובילי. AP
הספרס יקבלו את הטבעות מול דאלאס?/AP

על פי הדלפות נוספות מהלו"ז שעדיין לא קיבלו אישור רשמי, הניקס יפתחו את העונה מול שיקגו, וכבר במשחקם השני יפגשו את קליבלנד. ניו יורק תיקח חלק גם באחד משני משחקי העונה הרגילה שישוחקו מחוץ לגבולות ארצות הברית - כשתפגוש את מילווקי של ג'ייסון קיד בלונדון ב-12 בנובמבר. באותו יום יתעמתו יוסטון ומינסוטה במקסיקו סיטי. אגב, הבכורה של אנדרו וויגינס במדי הטימברוולבס צפויה להיערך בממפיס ב-29 באוקטובר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס. AP
הצהרה יומרנית. סטפן קרי/AP

ובינתיים מי שהצליח לתפוס כמה כותרות הלילה היה סטפן קרי, שסיפק ציטוט מעניין ומעט יומרני. הצלף של גולדן סטייט התראיין בתכנית הרדיו של המגיש הוותיק דן פטריק והפתיע כשנשאל מי שחקן התקפה טוב יותר - הוא או לברון ג'יימס. "זו הפעם הראשונה בה נתקלתי בשאלה הזו... הממ.. אני. זה חייב להיות אני, לא?". כשפטריק ניסה לטעון שהוא אולי קלע טוב יותר, אבל לברון הוא עדיין סקורר טוב ממנו, השיב קרי: "אני לא יודע. ברור שהוא דורש הרבה תשומת לב מההגנה, אבל אני אוהב להגיד שאני יכול לשחק גם כפליימייקר, ולערב את חבריי לקבוצה".

הנה קצת נתונים לצורך ההשוואה: לברון סיים את העונה החולפת שלישי בטבלת מלך הסלים של ה-NBA עם 27.1 נקודות למשחק ב-56.7% מהשדה, קרי היה שביעי עם 24 נקודות ב-47.1%. עם זאת, קרי סיים חמישי ברשימת מוסרי האסיסטים עם 8.5 למשחק, לעומת לברון שהיה במקום ה-11 עם 6.4. גם בתחום השלשות קרי היה כמובן עדיף, עם 261 צליפות מחוץ לקשת ב-42.4%, לעומת 116 של לברון, שעשה זאת ב-37.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully