וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבי ESPN מנבאים: קליבלנד תסיים ראשונה במזרח

הפרשנים חזו במשאל השנתי כי הקבוצה של בלאט תסיים במאזן שיספיק לראשות המזרח, אך פחות טוב מ-2009 ו-2010

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. רויטרס
בארה"ב צופים לקאבס תקופת הסתגלות. בלאט/רויטרס

כמדי שנה, רשת ESPN מנצלת את תקופת טרום העונה כדי לספק תחזית משלה על מה שעתיד להתרחש. מיטב כתבי הרשת השתתפו במשאל השנתי, בו הם מנסים לנבא את המאזן של כלל הקבוצות בעונה הרגילה, את ה-MVP, את רוקי העונה וכמובן, את האלופה בתום העונה. היום (שני) פורסמו תוצאות ראשונות של המשאל - מה יהיה הדירוג הסופי של קבוצות המזרח בתום העונה הסדירה?

הקבוצה המסקרנת בליגה, קליבלנד של לברון ג'יימס, דיוויד בלאט וקרוב לוודאי גם קווין לאב, תסיים על כתבי הרשת במקום הראשון במזרח. ב-ESPN צופים לקאבס עונה שתסתיים במאזן של 56 ניצחונות ו-26 הפסדים - מאזן שיספיק לה כדי להיות מדורגת ראשונה במזרח, אך במידה מסוימת לא תואם את רמת הציפיות. בקדנציה הקודמת של לברון בקליבלנד, לשם השוואה, קליבלנד השיגה פעמיים מאזן טוב יותר, בעונות 2008/09 ו-2009/10, אז סיימה במקום הראשון עם 66 ו-61 ניצחונות בהתאמה. דייויד תו'רפ, מכתבי ה-NBA הבכירים ברשת, הימר שדווקא שיקגו תסיים ראשונה במזרח, ואילו קליבלנד תסיים רק שנייה.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
כבר הגיע למאזן טוב יותר. לברון/AP

על פי הערכות רוב הפרשנים, שיקגו המסקרנת תסיים שנייה במאזן 28:54. הבולס מקווים לשדרוג גדול בעונה הקרובה בזכות הקאמבק של דרק רוז ובעקבות ההחתמות של פאו גאסול וניקולה מירוטיץ'. טורונטו עתידה לסיים שלישית במזרח, עם מאזן 35:47. פרשני ESPN צופים נפילה גדולה למיאמי, שאמנם החתימה מחדש את כריס בוש ודווין וויד וצירפה את לואל דנג, אך איבדה את הצלע השלישית והמרכזי בטריו של השנים האחרונות, לברון ג'יימס.

ההיט אמורים לסיים במקום השישי בלבד במזרח עם מאזן 38:44. גם אינדיאנה, שרק לפני עונה אחת סיימה ראשונה במזרח והייתה מועמדת לגיטימית לאליפות, אמורה לחוות עונה חלשה וב-ESPN מהמרים שהיא תסיים במקום התשיעי, שלא מספיק לפלייאוף, עם מאזן 44:38. הדירוג המלא יפורסם מחר.

* החתמה נוספת לקליבלנד ובלאט: הקאבס הודיעו הערב כי החתימו את אלכס קירק, ששיחק בקבוצה בליגת הקיץ. הסנטר האמריקאי, בוגר מכללת ניו מקסיקו, לא נבחר בדראפט האחרון אך קיבל הזדמנות גדולה מהקאבס. פרטי החוזה לא פורסמו, אך ייתכן שמדובר בחוזה זמני שמאפשר לקאבס לחתוך אותו לפני העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג'. GettyImages
קשה בלעדיך. פול ג'ורג'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully