וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל מפקפק בהצלחת דייויד בלאט: "פה זה לא אירופה"

שאקיל אוניל מאמין שקליבלנד תככב במזרח ("לא רואה מי יעצור אותם"), אבל סבור שבלאט הוא "הדאגה היחידה שלהם": "יש שם הרבה כישרון שצריך לנהל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתגר לא פשוט. בלאט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקרב אנשי הכדורסל בארה"ב קיימת תמימות דעים בנוגע להצלחה של קליבלנד העונה, ואחרי שפרשני ESPN העריכו שקליבלנד תזכה בראשות המזרח - גם פרשן TNT שאקיל אוניל מעריך שהקאבס ירשמו הצלחה גדולה. עם זאת, הוא סבור שהבעיה היחידה של הקבוצה תהיה המאמן הישראלי דייויד בלאט.

"הניקס אמורים להשתפר העונה", אמר שאקיל, "אבל אני לא רואה קבוצה במזרח שיכולה לנצח את קליבלנד. אם הם יצליחו להתחבר, לא רואה מי במזרח יכולה לנצח אותם.

"לברון הוא השחקן הכי טוב בעולם, והוא החליף קבוצה והוא שוב חלק משלישייה עוצמתית. יש את קווין לאב שקולע 25 נקודות ולוקח 15 ריבאונדים, יחד עם קיירי אירווינג האולסטאר, ואת לברון שהוא הכוכב הכי לא אנוכי בליגה? זה נחמד".

עם זאת, שאקיל אומר ש"הדאגה היחידה בקליבלנד", כהגדרתו, היא המאמן דייויד בלאט, בשנתו הראשונה בליגה. "יש הרבה מאוד כישרון בקבוצה הזאת שצריך לנהל", אמר שאקיל על האתגר של בלאט, "וכאן זה לא אירופה. זה ה-NBA, ויש הבדל עצום. עם זאת, אין קבוצה אחרת במזרח, ככל שאני רואה את זה".

כתבי ESPN מנבאים: קליבלנד תסיים ראשונה במזרח

החתמה נוספת לקליבלנד ובלאט: הסנטר אלכס קירק

שאקיל אוניל כדורסלן עבר. AP
"זה ה-NBA, ויש הבדל עצום". שאקיל על בלאט/AP

***

אפרופו הניקס: כך נראה כרמלו אנתוני, רזה מתמיד, לקראת העונה. "אני לא מצפה שנזכה באליפות השנה", אמר כרמלו, שחתם על חוזה עתק בניו יורק, כשהוא מתייחס לציפיות הגדולות תחת פיל ג'קסון, "זה משהו שלוקח זמן, והכל צריך להיות מתוקתק, מהשחקנים ועד ההנהלה. יש לנו הרבה עבודה, אבל אין ספק שזה משהו שמניע אותי. אני יודע שאנחנו בונים את היסודות לקראת המטרה. זו התחלה של תהליך טוב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. מתוך חשבון האינסטגרם של כרמלו אנתוני, צילום מסך
בגרסה הרזה. כרמלו/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של כרמלו אנתוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully