וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - מכבי תל אביב: סהר חסון צפוי לפתוח בשער

11.8.2014 / 11:18

חואן פאבלו המריא לספרד, ברק לוי עם הצעירה, והשוער השלישי עשוי לפתוח בגביע הטוטו (ג', 20:50, 5+ לייב). דודו על הספסל

במכבי תל אביב לא יקיימו היום (שני) אימון לקראת המשחק מחר בגביע הטוטו מול מכבי נתניה. הסיבה לכך היא שבעקבות דחיית המחזור הראשון בגביע הטוטו, קיימה הקבוצה שני אימונים אינטנסיביים וממושכים בשבת ואתמול, ואחרי הודעת מנהלת הליגה על קיום המחזור באמצע השבוע, החליט המאמן אוסקר גרסיה לוותר על האימון היום כדי לתת לשחקנים זמן להתאושש.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ויתר על האימון. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

בכל מקרה, לאלופה יחסרו שחקנים רבים מחר מסיבות שונות. דן איינבינדר, קרלוס גרסיה וגל אלברמן פצועים. ברק לוי, דור מיכה ובן רייכרט טסו למשחקה של הנבחרת האולימפית. חואן פאבלו, נוסא איגייבור ועדן בן בסט המריאו לסידורים באירופה ולא ברור אם יגיעו היום לקראת המשחק. במצב כזה עשוי השוער השלישי סהר חסון לעמוד בין הקורות.

בשבת תארח מכבי תל אביב את רעננה באיצטדיון המושבה במחזור השני של גביע הטוטו בגלל עונש רדיוס שהיא סוחבת מהעונה שעברה. שחקני הקבוצה מספרים שהם מאוד מתגעגעים לבלומפילד, אבל כאמור יצטרכו לחכות עם החזרה לאיצטדיון הביתי בגלל אותו עונש.

קבוצות הנוער והנערים של המועדון זכו בטורניר הכנה בינלאומי בהולנד. קבוצת הנוער גברה 0:2 על ברונדבי הדנית, משערים של מאוויס צ'יבוטה וסוהיל ארמלי. קבוצת הנערים ניצחה 0:1 את וולנדם ההולנדית משער של שי גולן.

הרכב משוער: סהר חסון (חואן פאבלו), יובל שפונגין, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, יואב זיו, שרן ייני, מהראן ראדי, משה לוגסי, ערן זהבי, גאל מרגוליס, ראדה פריצה.

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
"לצערי אני מתחיל להיות מודאג". יוסי מזרחי/יוסי ציפקיס

אחרי שני ההפסדים להפועל פתח תקוה ולמ.ס. אשדוד במשחקי האימון שנערכו בשבוע האחרון, מקווים במכבי נתניה לפתוח בצורה טובה יותר את המשחקים בגביע הטוטו. הקבוצה תארח מחר את מכבי תל אביב למשחק שמעורר הרבה עניין בעיר. 2,300 מנויים כבר נמכרו.

המאמן יוסי מזרחי שוחח בקצרה עם השחקנים והבטיח כי ידבר באריכות על מכבי תל אביב לפני המשחק מחר. "אני לא רוצה להתחיל להיות מודאג כבר עכשיו, אבל לצערי אני מתחיל להיות מודאג", אמר מזרחי לשחקנים בעקבות שני משחקי האימון. מזרחי תירגל הרכב יותר דפנסיבי ואגרסיבי מזה שפתח מול אשדוד בשבת ונראה כי זו המסקנה הראשונה של המאמן משני ההפסדים האחרונים. בקישור הרכיב המאמן את איאד אבו עביד, אנס דאבור ורן רול. דיא סבע שיצא עם הנבחרת האולימפית למקדוניה יעדר וכך גם הפצועים עומר צלישר ועידו לוי.

הברזילאי דודו סיארנסה שחוזהו לא עבר ברשת לבקרת תקציבים, עשוי להיות בסגל על תקן נבחן זר ובכל מקרה לא אמור לפתוח בהרכב.

הרכב משוער: אוהד לויטה, עמרי קנדה, כריסטיאן סרגי, ירין חסן, שמעון הרוש, איאד אבו עביד, גבי ג'ורג'ו, רן רול, אנס דאבור (עידן שריקי), ערן לוי, לארי קאיודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully