וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: המשטרה חוקרת את הקללות, השחקנים וראדי יעידו

10.8.2014 / 19:17

החלה חקירת המשטרה בפרשת הקללות הגזעניות, עדויות נגבות משחקני מכבי תל אביב ומחברי ההנהלה. גם סרטי הצילום נבדקים

מהראן ראדי, ערן זהבי, מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
ראדי באימון/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב בכדורגל

משטרת מחוז תל אביב פתחה בחקירת הקללות הגזעניות שהושמעו בשבוע שעבר באימון מכבי תל אביב נגד שחקן הקבוצה מהראן ראדי. הבוקר (ראשון) העביר המטה הארצי של המשטרה הנחיה לפתוח בחקירה, ומפקד המחוז, בנצי סאו, הטיל את החקירה על חוקרי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב.

בימים אלה אוספים החוקרים ראיות, בהן סרטי הצילום שבהם נשמעים ונראים האוהדים מגדפים את השחקן. כמו כן, במשטרה מתכוונים לגבות עדויות משחקני מכבי תל אביב, חברי ההנהלה וגורמים נוספים שהיו במשחק האימון. כמו כן, גם ראדי עצמו ייתן עדות.

על אף שמדובר בכמות קטנה של אוהדים, הפרשה עוררה סערה בכדורגל הישראלי, כשאפילו נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס לדברים והביע תמיכה בראדי. גם הבעלים של הקבוצה מיטש גולדהאר הודיע שילחם בגזענים, וציין שהקבוצה בחונת עם היועצים המשפטיים שלה כיצד ניתן לאסור את כניסתם.

"היועץ המשפטי של המועדון קיבל ממני הנחייה ברורה לנקוט בכל הצעדים הנדרשים על מנת לזהות, לאתר ולהעמיד לדין כל אדם המעורב בין אם במישרין או בעקיפין, עם התנהגות גזענית המשפיעה על מועדון הכדורגל מכבי תל אביב", כתב גולדהאר.

בשבוע שעבר יו"ר המועצה הלאומית למניעת אלימות בספורט, השופטת בדימוס עדנה בקנשטיין, שוחחה עם ראש אגף אבטחה במשטרה וביקשה ממנו להורות ללא דיחוי על פתיחת חקירה נגד אותם אוהדים שהיו מעורבים בתקרית. גם שרת הספורט לימור לבנת שוחחה עם השופטת בקנשטיין וביקשה ממנה להמשיך לעקוב אחר טיפול המשטרה באירוע החמור.

עוד במכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully