וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק לוי האריך חוזהו ב-4 עונות

10.8.2014 / 23:19

השוער השני נשאר צהוב: "רואים בו את עתיד המועדון". רוקאביציה יוכל להגיש בקשה למעמד תושב ארעי רק עוד חצי שנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכבי תל אביב לא תמהר להחתימו כזר. רוקאביציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשיים בהליך אזרוחו של ניקיטה רוקאביציה. משרד הפנים מתעקש שהשחקן אשר נשוי לישראלית, יוכל להגיש בקשה למעמד של תושב ארעי רק בעוד חצי שנה. משמעות הדבר שרוקאביציה יכול לשחק כרגע במכבי תל אביב רק על תקן של שחקן זר ולכן בקבוצה לא ממהרים להחתימו. למרות הקושי מול משרד הפנים, עשוי רוקאביציה לנחות בימים הקרובים יחד עם רעייתו במטרה להגיע בעצמו למשרד הפנים ולנסות לקבל שם הקלה בהליך הרישום.

רוקאביציה יכול היה לסייע למכבי תל אביב בהכנות למשחקים מול אסטרס טריפוליס בפלייאוף הליגה האירופית. כשחקן מיינץ הגרמנית, הוא עקב מקרוב אחרי הקבוצה היוונית כשזו הדיחה במפתיע את קבוצתו בסיבוב המוקדמות של הליגה האירופית. רוקאביציה לא שותף במכוון במשחקים של מיינץ מול טריפוליס כדי לא לפגוע בסיכוייו לשחק עם מכבי תל אביב באירופה, אם יגיע לישראל בהמשך.

בכל מקרה, הוא התרשם מהקבוצה היוונית ובשיחות שהוא מנהל עם מספר שחקני מכבי תל אביב עימם הוא בקשר מאז המחנה באוסטריה, אמר השחקן: "אסור לזלזל בקבוצה הזו. אסטרס טריפוליס קבוצה טובה וחזקה ותהיה התמודדות מאוד קשה בין שתי הקבוצות. אני מקווה שתוכלו לשחק את משחק הגומלין בישראל".

השוער השני ברק לוי (21) האריך את חוזהו בארבע שנים. "ברק שוער צעיר ומוכשר שעשה התקדמות מרשימה ואנו רואים בו את עתיד המועדון", אמרו במועדון, בעוד לוי עצמו אמר: "אני מאושר שחתמתי על הארכת חוזה במועדון בו גדלתי ובו אני רואה את עתידי".

במכבי תל אביב לא יכולים להמתין לשינוי בהחלטות של אופ"א וכבר מסרו את שני המגרשים החלופיים לבלומפילד לקיום המשחקים מול אסטרס. אחד המגרשים הוא בלרנקה, בו אירחה מכבי תל אביב את סנטה קולומה ומאריבור במוקדמות ליגת האלופות.

שחקן אסטרס טריפוליס אנסטסיוס צוקאניס. GettyImages
"אסור לזלזל בהם". צוקאניס, שחקן אסטרס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully