וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "משחקים גדולים מוכרעים על הדברים הקטנים"

11.8.2014 / 7:11

למרות ההפסד המאכזב למונטנגרו בפתיחת מוקדמות היורובאסקט, מאמן נבחרת ישראל לא מתייאש ועם הנחיתה בישראל הוא אמר: "אני משתדל להסתכל על חצי הכוס המלאה. לא צריך לעשות שינויים, אולי התאמות". הנבחרת תמריא אחר הצהריים לאמסטרדם ומשם תיסע לכרונינגן, למפגש מול הולנד

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל בכדורסל נחתה הלילה (בין ראשון לשני) בארץ לאחר ההפסד אמש, 100:97 בתום הארכה מול מונטנגרו בניקוסיה, קפריסין, בפתיחת מוקדמות אליפות אירופה. שחקני הנבחרת הגיעו לשדה באי השכן באיחור של שעה, לאחר שהתעכבו מעט ביציאה מהאולם והם נראו מאוכזבים מההפסד. רבים מהשחקנים מיהרו לצאת מהטרמינל בנמל התעופה בן גוריון וביקשו שלא לדבר עם התקשורת.

בתום הארכה: ישראל הפסידה למונטנגרו בפתיחת מוקדמות היורובאסקט

אדלשטיין: "הכל הולך קשה". מקל: "זה היה בידיים"

עומרי כספי נבחרת ישראל בכדורסל. יוסי ציפקיס
השחקנים העדיפו לא לדבר עם התקשורת. כספי/יוסי ציפקיס

השחקנים יחזרו לשדה התעופה כבר היום בשעות הצהריים, כאשר יחלו במסע לקראת המשחק השני במוקדמות, שייערך ביום רביעי הקרוב נגד נבחרת הולנד. ישראל תנחת בשעות הערב באמסטרדם ומשם תעלה על אוטובוס לכרונינגן, בצפון המדינה, שם יתקיים המשחק. מדובר בנסיעה של כשלוש שעות. ישראל תחזור להתאמן רק מחר, כאשר מחשבה על קיומו של אימון שחרור היום בראשון לציון ירדה מהפרק במהלך השבוע שעבר.

מי שכן הסכים לדבר עם התקשורת בשדה התעופה היה המאמן ארז אדלשטיין, שביקש להישאר חיובי: "הדבר הטוב במשחק זו העובדה שהיו איתנו אוהדים מעוטף עזה. בימים שכאלה, היה מחמם את הלב לראות את האנשים שבאו לעודד אותנו", אמר המאמן הלאומי, "היה משחק ברמה גבוהה מאוד. אם המשחק היה בנוקיה עם 12 אלף צופים, בלי קשר לתוצאה, הקהל לא היה הולך הביתה. בתור משחק ראשון בקמפיין היה משחק ברמה גבוהה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. יוסי ציפקיס
מסתכל קדימה. אדלשטיין/יוסי ציפקיס

המאמן ניסה להסביר מה הוביל לתוצאת הסיום: "מאכזב להפסיד, משחקים גדולים מוכרעים מהדברים הקטנים והרבה דברים קטנים הלכו לצד שלהם ולא שלנו. קליעות גדולות שלנו לא היו וגם כשעשינו עצירות, הכדור ברח מהידיים וקיבלנו שלשות".

על היכולת ההגנתית הלא מרשימה הוסיף אדלשטיין: "היה משחק ברמה גבוהה מאוד. להם היו את הריצות, לנו את הריצות, היו לנו רגעים טובים בהגנה, היו רגעים פחות טובים בהגנה. זה חלק מהכדורסל, אין מה לעשות".

כשנשאל האם יבצע שינויים לקראת המשחק הבא נגד הולנד, הוסיף המאמן: "למה צריך לעשות שינויים? התאמות אולי. מונטנגרו קבוצה ברמה גבוהה מאוד, מקווה שיודעים איפה השחקנים שלהם משחקים. זו קבוצה מאוד מאומנת, שמשחקת שנים ביחד. לנו, בסוג הכדורסל שמשחקים בארץ, מאוד קשה עם הסגנון שלהם. אני משתדל להסתכל על חצי הכוס המלאה".

ג'ייק כהן, שלא נכלל בסגל הנבחרת למשחק מול מונטנגרו ונשאר בישראל, יחזור לסגל לקראת הנסיעה להולנד, אליה ימריאו 14 שחקנים.

דיאור פישר נבחרת ישראל בכדורסל. יוסי ציפקיס
המסע להולנד יתחיל כבר היום. דיאור פישר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully