וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אירופה: ישראל הפסידה למונטנגרו 100:97

אכזבה לארז אדלשטיין בבכורה הרשמית כמאמן הנבחרת. ישראל חזרה מפיגור שש בדקה האחרונה כדי לקבוע הארכה, אך רוצ'סטי (19 נקודות, 7 אסיסטים) שמר על קור רוח והוביל את מונטנגרו לניצחון חוץ בניקוסיה. 28 ו-10 ריבאונדים לכספי

שחקן נבחרת ישראל יותם הלפרין. איגוד הכדורסל,
אכזבה גדולה. הלפרין/איגוד הכדורסל

אחרי הפרעות בתקופת ההכנה, פציעות והברזות, נבחרת ישראל פתחה את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה הערב (ראשון) בהפסד מאכזב 100:97 למונטנגרו במשחק "ביתי" בניקוסיה. ארז אדלשטיין, בהופעת בכורה רשמית כמאמן הנבחרת על הקווים, סיים בטעם מר את נקודת הציון המרגשת, אחרי דרמה גדולה במהלכה ישראל הצליחה לחזור מפיגור שש נקודות בדקה האחרונה כדי לקבוע הארכה, אך בכל זאת להפסיד בסיום. ביום רביעי תתמודד הנבחרת מול הולנד בחוץ ותנסה להשיג ניצחון ראשון בקמפיין.

עומרי כספי במשחק נפלא (28 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) לא הצליח לחפות על הגנה נרפית של ישראל במחצית השנייה ועל התעלות גדולה של הגארד מן העבר השני, טיילר רוצ'סטי, שלקח את העניינים לידיים לקראת סיום ובמו ידיו העניק למונטנגרו ניצחון חוץ גדול. הוא סיים את המשחק עם 17 נקודות ו-9 אסיסטים וגבר גם במצ' האפ האישי עם גל מקל (19 נקודות, 6 אסיסטים), שיצא בחמש עבירות בתחילת ההארכה.

ישראל פתחה את המשחק טוב יותר, ובזכות דקות מצוינות של כספי ומקל עלתה ליתרון של שבע נקודות ברבע הראשון. ישראל המשיכה לשלוט בעניינים גם ברבע השני וירדה להפסקה ביתרון 39:40, אך מכאן איבדה מומנטום ואפשרה לאורחים לעלות ליתרון דו ספרתי. מאמץ גדול של פניני וכספי לקראת סיום הזמן החוקי שלח את המשחק להארכה, אך היעדרו של מקל הפריע והמונטנגרים שוב נטלו את ההובלה. כספי החטיא בשניות האחרונות הזדמנות להשוות את המשחק ולשלוח אותו להארכה שנייה, ולימונד בשגיאה גדולה הלך לזריקה של שתיים במקום שלשה. מונטנגרו רושמת ניצחון שני רצוף על ישראל בחוץ, אחרי שעשתה זאת גם בקמפיין הקודם.

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. איגוד הכדורסל
הוא לבדו לא הספיק. כספי/איגוד הכדורסל

מהלך המשחק

המשחק נפתח באיחור של כמה דקות בעקבות תקלה בשעון. ישראל פתחה עם גל מקל, יותם הלפרין, גיא פניני, עומרי כספי, דיאור פישר. כספי עם דאנק העלה את ישראל ליתרון 2:3. בייליצה קלע ארבע מהירות, אך מקל הזין את כספי לדאנק נוסף שקבע 4:7 לישראל. פניני עם ליי אפ קל במתפרצת העלה ל-4:9 ופאביצ'ביץ' הזעיק פסק זמן. מונטנגרו חזרה מרוכזת מפסק הזמן והשוותה ל-11:11. מקל הגיע לחמישה אסיסטים וקלע שתיים משלו במתפרצת כדי לקבוע 13:18 לישראל. מונטנגרו חדרה את הגנת ישראל פעם אחר פעם, אך מקל עם קליעה מחצי מרחק קבע 17:20 לישראל בסיום הרבע הראשון.

מונטנגרו הגיבה היטב בפתיחת הרבע השני ועלתה ליתרון 22:27. ליאור אליהו נכנס לרשימת הקלעים עם שתיים קלות במתפרצת. כספי הגיע לתשע נקודות עם שלשה שקבעה 29:29 ואליהו השלים עוד מהפך עם גויאבה אופיינית. אליהו זייף בהגנה ואפשר למונטנגרו להשוות ל-35:35. רוצ'סטי ספג עבירה טכנית אחרי שהתלונן לשופט, אך ישראל לא ניצלה זאת כדי לפתוח פער. שלשה של פניני קבעה 37:40. שתיים של איבנוביץ' מהקו קבעו 39:40 לישראל במחצית. מקל סיים את המחצית הראשונה עם 9 נקודות ו-5 אסיסטים. כספי והלפרין הוסיפו גם הם 9 כל אחד.

כספי ומקל שוב שיתפו פעולה וייצרו נקודות קלות של הראשון, אך ההגנה של ישראל מתחת לסל נותרה פרוצה ומונטנגרו שמרה על מרחק סביר. רוצ'סטי השווה בחדירה על פישר. כספי הגיע ל-16 נקודות אישיות וישראל שמרה על יתרון קל, אך רוצ'סטי נכנס לעניינים, הגיע ל-10 נקודות וקבע 53:57 למונטנגרו. רוצ'סטי הגיע ל-14 נקודות - כולן ברבע השלישי - ועם סל נוסף קבע 58:66 למונטנגרו בתום הרבע השלישי.

ישראל ניסתה לצמק בתחילת הרבע המכריע, אך מיכאלוביץ' בחדירה קבע 60:69 למונטנגרו. שלשה של כספי הורידה ל-69:63, אך מקל ביצע עבירה רביעית ולימונד החטיא ליי אפ במתפרצת. לימונד חיפה על הטעות עם חמש נקודות רצופות, כולל שלשה, וצימק ל-70:68. שלשה של שחוביץ' על באזר ה-24 קבעה 70:75 למונטנגרו, חמש דקות לסיום. פישר עם דאנק הוריד לשתיים בלבד, אך רוצ'סטי בשלשה גדולה ענה בצד השני. ישראל שוב צימקה, אך הפעם היה תורו של שחוביץ' לקלוע שלשה גדולה. עבירה בלתי ספורטיבית של פישר ועוד שלשה של מיכאילוביץ' קבעו 80:86 למונטנגרו וקירבו אותם לניצחון. מקל דייק ארבע פעמים רצופות מהקו והמונטנגרים איבדו כדור, כספי החטיא ליי אפ קל אך פניני לקח את הריבאונד ונשלח לקו. הוא דייק פעמיים ולמזלו רוצ'סטי החטיא בשניות הסיום כדי לשלוח את המשחק להארכה, אחרי 86:86 בתום הזמן החוקי.

מקל ביצע עבירה חמישית בפתיחת ההארכה והלפרין נכנס במקומו. שלשה של מיכאילוביץ' העלתה את מונטנגרו ל-88:91 ארבע דקות לסיום. בייליצה העניש בריבאונד התקפה וקבע 90:95, אך אליהו ולימונד החזירו את ישראל והורידו לנקודה שתי דקות לסיום. דאנק ענק של שחוביץ' על הראש של פניני קבע 94:97 חצי דקה לסיום. שתי החטאות גדולות של לימונד ושתיים של רוצ'סטי מהקו כמעט סגרו עניין. כספי ניסה להחזיר את הנבחרת בשארית כוחותיו והוריד ל-3, אך החטיא שלשה בהתקפה האחרונה והותיר את התוצאה על כנה. 97:100 למונטנגרו בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן נבחרת ישראל רביב לימונד. איגוד הכדורסל
החטאה בשניית הסיום. לימונד/איגוד הכדורסל

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: עומרי כספי 28 (9 מ-16 מהשדה, 2 מ-3 ל-3, 8 מ-11 מהעונשין), 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, גל מקל 19 (7 מ-10 מהשדה) ו-6 אסיסטים, יותם הלפרין 13, רביב לימונד 11, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, גיא פניני 10 (1 מ-5 ל-3) ו-5 אסיסטים, דיאור פישר 8, ליאור אליהו 6, יניב גרין 2. אלישי כדיר שותף (דקה) ולא קלע.

קלעו למונטנגרו: טיילור רוצ'סטי 17, 9 אסיסטים ו-6 איבודים, ולאדימיר דרגיצ'ביץ' 16 ו-6 ריבאונדים, סיאד שחוביץ' 15 ו-6 ריבאונדים, מילקו בייליצה 10, ולדימיר מיכאילוביץ' 9, ניקולה איבנוביץ' 9, נמניה ראדוביץ' 8, סואד שחוביץ' 6.

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. איגוד הכדורסל
בכורה מאכזבת. אדלשטיין/איגוד הכדורסל
נבחרת מונטנגרו. איגוד הכדורסל,
ניצחון גדול. נבחרת מונטנגרו/איגוד הכדורסל
אוהדי נבחרת ישראל בקפריסין. איגוד הכדורסל,
כ-450 ישראלים ביציעים לא עזרו/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully