וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "הכל הולך לנו קשה". מקל: "זה היה בידיים"

אכזבה בנבחרת בעקבות ההפסד. המאמן: "היה משחק ברמה גבוהה, נלמד מזה". מקל: "חייבים לנצח במשחקים הבאים"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. איגוד הכדורסל
הכי כואב שיש. אדלשטיין/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל פתחה הערב (ראשון) ברגל שמאל את מוקדמות אליפות אירופה, כשנכנעה במשחק ה"בית" שלה 100:97 למונטנגרו החזקה אחרי הארכה בקפריסין. השחקנים של ארז אדלשטיין היו טובים, בעיקר במחצית הראשונה, אלא שרבע שלישי חלש, בתוספת תרומה מעטה מרוב השחקנים שלא עונים לשם עומרי כספי או גל מקל, אפשרו לאורחת ליטול את ההובלה. קאמבק נאה של ישראל לקראת הסיום כפה הארכה, אלא שגם שם היתה מונטנגרו עדיפה. כעת, תהיה ישראל חייבת לנצח בהולנד ביום רביעי הקרוב.

"מה שהכריע את המשחק זה פה איבוד כדור ופה שלשה שחטפנו", ניתח מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין בסיום. "הראינו אופי וחזרנו ממצבים קשים גם תוך כדי משחק, גם להארכה וגם בתוך ההארכה. הכל הולך לנו קשה, היה משחק ברמה גבוהה מאוד. צריך לשפר את ההגנה על פיק אנד רול. כולם ידועים שיש להם שחקנים טובים שמומחים בפיק אנד רול. כשכבר עצרנו אותם בזה, קיבלנו שלשות. נלמד מזה, אני בטוח".

גל מקל, מהבולטים בנבחרת הערב, אמר בסיום: "זה היה בידיים שלנו, עשינו קאמבק יפה מאוד אבל זה טורניר ויש עוד חמישה משחקים. אני באמת מאמין שאנחנו יכולים לנצח שם אבל קודם כל צריך להתרכז בהולנד ביום רביעי ושני המשחקים הקרובים הם משחקים שחייבים לנצח. רוצ'סטי שחקן מצוין ובכלל, הם קלעו באחוזים מאד גבוהים מ-3 ושיחקו מצוין במחצית השניה, הם קבוצה מאומנת וטובה אבל אנחנו ממשיכים הלאה".

נבחרת מונטנגרו. איגוד הכדורסל,
"משחק מדהים". פאביצ'ביץ'/איגוד הכדורסל

מאמן מונטנגרו לוקה פאביצ'ביץ' אמר: "משחק מדהים כמו כל המשחקים מול ישראל. זו נבחרת שבנויה על שחקנים ווינרים וגם אם מובילים על ישראל 10 הפרש דקה לסיום, זה רחוק מלהיות גמור. העובדה ששיחקנו באולם נייטרלי מאד עזרה לנו היום, בנוסף היתה לנו את היכולת הטובה בהגנה בחלקים גדולים במחצית השניה, האטנו את המתפרצות של ישראל, את הנעת הכדור וזה מה שבסופו של דבר נתן לנו את היתרון הקטן. אני מברך את המאמן והשחקנים על המאמץ והמשחק המצוין שלהם וכמובן מברך את השחקנים שלי על העמידה בלחץ והעובדה שהם שיחקו את המהלכים הנכונים בזמן הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully