וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט פרש מסגל נבחרת ארצות הברית לאליפות העולם

ה-MVP של המונדובאסקט הקודם הצהיר שהוא סובל מעייפות: "אני צריך לקחת צעד לאחור כדי להתכונן לעונת ה-NBA הקרובה". קולאנג'לו: "קואץ' K ואני תומכים בהחלטתו". בתקשורת תקפו: "מביש, לא קרה שהכוכב של הנבחרת האמריקאית פרש בצורה כזו"

קווין דוראנט, שחקן נבחרת ארצות הברית. Christian Petersen, GettyImages
ה-MVP של המונדובאסקט הקודם מבריז. קווין דוראנט/GettyImages, Christian Petersen

שלושה שבועות לפני פתיחת המונדובאסקט, הודיע הבוקר (שישי) קווין דוראנט על פרישתו מסגל נבחרת ארצות הברית לטורניר. הסופרסטאר שנבחר ל-MVP של אליפות העולם הקודמת ב-2010, בה החזירו לעצמם האמריקאים את התואר בו לא זכו מאז 1994 וכיכב גם בזכייה במדליית הזהב באולימפיאדת לונדון 2012, בישר על החלטתו למאמן מייק ששבסקי ולג'נרל מנג'ר ג'רי קולאנג'לו, להם נותרו כעת 15 שחקנים בסגל.

כזכור, לפני שבוע נפצע פול ג'ורג' בצורה קשה באימון הנבחרת בלאס וגאס, שהובילה להעלאת סימני שאלה רבים בארצו של הדוד סם לגבי מידת המחויבות המתבקשת משחקני ה-NBA בטורנירים בינלאומיים. עם או בלי קשר, דוראנט ויתר על השתתפותו בטורניר היוקרתי בספרד, והסביר בהודעה שפירסם: "זו הייתה החלטה קשה ביותר, כי אני מאוד מתגאה בייצוג המדינה שלי. אני יודע שאני חייב לחבריי לנבחרת להיות מחוייב לחלוטין למשימה הזו, אבל אחרי מחנה האימונים שעברנו הבנתי שאני לא יכול למלא את המחויבויות שלי לנבחרת הזו מבחינת זמן ואנרגיה".

מאמן נבחרת ארצות הברית לאולימפיאדה מייק ששבסקי (שמאל) לצד מנהל הנבחרת ג'רי קולאנג'לו. רויטרס
תומכים לחלוטין. ג'רי קולאנג'לו ומייק ששבסקי/רויטרס

"אני צריך לקחת צעד לאחור ולהתאוורר", המשיך דוראנט. "גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מנטלית, כדי להתכונן לעונת ה-NBA הקרובה. אני אעודד את נבחרת ארצות הברית ואצפה להזדמנויות לשחק במדיה בעתיד". פרישתו של דוראנט, שהצטרף לקווין לאב, בלייק גריפין, למרכוס אולדריג' וקוואי לאונרד שכבר פרשו מהסגל, הפכה בעיני כמה מסוכנויות ההימורים את המארחת ספרד לפייבוריטית לזכייה באליפות העולם על פני ארצות הברית.

קולאנג'לו פירסם גם הוא הודעה בעקבות הפרישה בה כתב: "הוא ניסה ללכת על זה במחנה האימונים בלאס וגאס, אבל הרגיש שהוא לא מוכן מספיק כדי למלא את המחויבות שלו כלפי הנבחרת. קואץ' K ואני תומכים בקווין לחלוטין. שלומו הוא הדבר החשוב ביותר עבורנו, ואנחנו תומכים בהחלטתו לקחת זמן לנוח לקראת העונה הקרובה. הוא היה חלק מהנבחרת בשמונה השנים האחרונות והוא חלק גדול מההצלחה שהשגנו, ואנחנו מצפים שהוא יחזור להיות כזה גם בעתיד".

אבל היו גם תגובות פחות תומכות, כמו למשל של העיתונאי הבכיר כריס שרידן שכתב: "האם אנחנו בדרך לימים החשוכים ביותר של הנבחרת האמריקאית מאז אתונה 2004, בטורניר שנפתח עם תבוסה ב-19 נקודות לפורטו ריקו? פול ג'ורג' נפצע, קווין דוראנט נטש, כן, נטש, וזה מביש לדעתי. עד עתה מעולם לא קרה שהכוכב של הנבחרת האמריקאית פרש בצורה כזו. העובדה שההכרזה שלו הגיעה מיד לאחר שהחליט לעזוב את נייק לטובת חוזה עתק עם אנדר ארמור הופכת את העסק לחשוד, כי נייק היא ספונסרית משמעותית של נבחרת ארצות הברית".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully