וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט בדרך לחוזה חסות ענק, ג'רמי לין מפתיע

ה-MVP של הליגה עשוי להרוויח 30 מיליון דולר לעונה מאנדר ארמור, בעסקה שעשויה להשפיע על עתידו. וגם: צפו בלינסניטי החדש (והמצחיק)

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי. Mark J. Terrill, AP
שווה הרבה כסף. דוראנט/AP, Mark J. Terrill

קווין דוראנט בדרך לחתום על חוזה חסות ענק: כוכב אוקלהומה סיטי וה-MVP של הליגה מסיים חוזה עם נייקי, שבמהלכו הרוויח 60 מיליון דולר בשבע שנים. עכשיו, אחרי שהוא הופך ל"שחקן חופשי" בשוק הנעליים, בארה"ב מדווח שאנדר ארמור צפויה לשלם לו 30 מיליון דולר לעונה, בחוזה שעשוי להשפיע על עתידו ב-NBA. אגב, בחלק מכלי התקשורת נטען שהוא ירוויח 325 מיליון דולר (!) בעשר שנים.

גם נייקי וגם אדידס כמובן נלחמות על כוכב הכדורסל, אך על פי הדיווחים, הוא צפוי להעדיף את חוזה החסות באנדר ארמור, שגבוה בהרבה מחוזהו עם אוקלהומה סיטי (19 מיליון דולר לעונה). כמו כן בארה"ב טוענים כי העובדה שמשרדי אנדר ארמור יושבים במרילנד מגבירה את האפשרות שדוראנט יחתום בוושינגטון, כשיהפוך לשחקן חופשי ביולי 2016, המדינה שבה נולד וגדל. כזכור, דוראנט התייחס לסוגיה בעבר ולא פסל את האפשרות שיחזור לוושינגטון, שבה הפך ליקיר המדינה אחרי הנאום הנרגש שלו אחרי הזכייה בתואר ה-MVP.

עוד ב-NBA:

* ג'רמי לין שוב חושף חוש הומור בריא. אומנם הגארד כבר מזמן לא מצליח לשחזר את ימי הקסם של "לינסניטי", אבל כן מראה שהוא יכול להטביע, כשלקח חלק בתחרות הטבעות ברשת שמחפשת אחרי "ההטבעה האולטימטיבית על מישהו". לין העלה לרשת סרטון שלו מטביע על בני משפחתו, כולל דאנק מהדהד על אימא שלו. בהחלט משעשע.

צפו בסרטון של לין

* וגם: כך פול ג'ורג' פיצה את עצמו על הפציעה הקשה - כוכב אינדיאנה פרסם באינסטגרם תמונה של הרכב החדש שקנה לעצמו, פרארי שעלותה כ-250 אלף דולר.

הפרארי החדשה של פול ג'ורג'. מתוך חשבון האינסטגרם של פול ג'ורג', צילום מסך
מנחם? הרכב של ג'ורג'/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של פול ג'ורג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully