וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קרויף סגור בפאוק, במכבי ת”א חוששים שגולדהאר יעזוב

7.8.2014 / 9:28

ביוון טוענים שההולנדי שמסיים את חוזהו במכבי תל אביב בתום העונה הנוכחית יצטרף לג’ק אנגלידיס, הצהובים חוששים שהבעלים יהיה הבא בתור לעזוב, אך מעודדים דווקא מהכישלון להעפיל לליגת האלופות: "הוא ידוע כמי שנוהג להשלים את המשימות שהציב לעצמו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם ג'ורדי קרויף עומד להצטרף לג'ק אנגלידיס בפאוק סלוניקי? על פי דיווחים בתקשורת היוונית, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב צפוי לעבור לשמש בתפקיד דומה בקבוצה היוונית החל מהקיץ הבא, כשכבר באוקטובר הקרוב הוא עשוי להגיע ליוון כדי להיפגש עם אנשי המועדון ולהתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה, מתוך כוונה להיות מעורב ברכש שיגיע בינואר מתוך מחשבה על העונה הבאה.

ג'ורדי, בנו של כוכב העבר ההולנדי יוהאן קרויף, הגיע למכבי תל אביב אחרי שמונה לתפקיד המנהל המקצועי באפריל 2012, וכבר בשנתו הראשונה זכה להצלחה גדולה כשהצעיד את המועדון לאליפות ראשונה זה עשר שנים. הוא חתם לשלוש עונות במכבי תל אביב, וחוזהו מסתיים בסוף העונה הנוכחית. ההולנדי תמיד נהג להזכיר שהוא לא רואה את עצמו נשאר בתל אביב לטווח ארוך, וסיפר על הנטייה הטבעית שלו לחפש אתגרים חדשים בקריירה. ייתכן שכעת הוא מצא אותו.

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף יחד עם ג'ק אנגלידיס. אדריאן הרבשטיין
יתאחדו ביוון? קרויף ואנגלידיס/אדריאן הרבשטיין

במכבי תל אביב לא הופתעו מהדיווחים, מכיוון שקרויף עשוי היה לעזוב כבר הקיץ, אחרי שהחל במגעים עם פאוק כבר ביוני, אך אנגלידיס לא היה יכול לתת יד למהלך, בשל המחויבות שלו לצהובים, במיוחד לאחר שהחליט להחזיר את אוסקר גרסיה. גורם במועדון הסביר: "ג'ק וג'ורדי לא המשיכו יחד בגלל הקשר עם גולדהאר".

בעקבות העזיבה של אנגלידיס, שהיה יד ימינו של גולדהאר, גובר החשש במכבי תל אביב שגם הבעלים יעזוב לאחר שעמד באתגרים בארץ ומיצה את השאיפות שלו בישראל. גורמים במועדון אף הביעו תמיהה על כך שגולדהאר לא הגיע לאף אחד מארבעת המשחקים של הקבוצה הקיץ, אך דווקא הכישלון להעפיל לליגת האלופות עשוי לגרום לו להיות מעורב יותר, על מנת להגשים את החלום בעתיד. בקבוצה הסבירו: "גולדהאר ידוע כמי שנוהג להשלים את המשימות שהציב לעצמו".

גורם נוסף בקבוצה התייחס בציניות לפרסומים ביוון ואמר: "היוונים לא ידעו דבר על המשא ומתן עם ג'ק אנגלידיס לפני שעבר לפאוק, ועבור עיתונאי סלוניקי, שמתיימרים לדעת הכול על הקבוצה שלהם, זה היה ממש יום כיפור. עכשיו הם כותבים על ג'ורדי ובקרוב בטח יכתבו שג'ק הוא רק שליח של מיטש, שעומד לקנות את פאוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. יותם רונן
מיצה? מיטש גולדהאר/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully