וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "אנחנו לא מספיק טובים לליגת האלופות"

6.8.2014 / 20:07

מכבי תל אביב נחתה בישראל אחרי ההדחה ממוקדמות ליגת האלופות, הבלם התייחס לראדי: "כואב כשמקללים אותו". איינבינדר סובל מסדק בעצם כף רגלו

צילום ועריכה: קובי אליהו

יממה לאחר ה-2:2 מול מאריבור הסלובנית בקפריסין, נחתה הערב (רביעי) מכבי תל אביב בישראל. הצהובים, שסיימו את חלקם במוקדמות ליגת האלופות כבר בסיבוב השלישי ונשרו לשלב הפלייאוף במוקדמות הליגה האירופית, נראו מאוכזבים מאוד.

דן איינבינדר יצא מנתב"ג כשהוא מדדה על רגלו, זכר לפציעה מדקות הסיום אמש. לאחר נחיתת הקבוצה נלקח אייבינדר לבדיקה שבסיומה אובחן שהוא סובל מסדק בעצם המסרק של כף רגל ימין. הקשר יטופל על ידי הצוות הרפואי של המועדון לפני שישוב בהדרגה לאימונים. גם פציעתו של קרלוס גרסיה, שהוחלף בהפסקה, תיבדק וספק אם השניים יוכלו לשחק בגביע הטוטו מול מכבי נתניה, כשמצבו של איינבינדר נראה חמור יותר.

קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"כנראה שאנחנו לא מספיק טובים". קרלוס גרסיה/קובי אליהו

הבלם קרלוס גרסיה התייחס ליחס של חלק מאוהדי הקבוצה כלפי חברו מהראן ראדי, ולקללות והאמירות הגזעניות שהקשר סופג. "אני לא שמעתי דבר, לא ראיתי דבר. אני לא מבין עברית, אני שומע כמה שירים. אני חושב שמהראן הוא שחקן מצוין. היו אנשים שאמרו דברים, אבל כולם אמרו שזה כלום. אני לא אוהב שהאוהדים שלנו מקללים את השחקנים, ובמיוחד לא את מהראן", אמר גרסיה, "כשהגעתי לפה אמרו לי שאנחנו מכבי תל אביב מישראל. אנחנו לא מהראן ראדי ולא קרלוס גרסיה. כשאתה מקלל שחקן אחד במכבי תל אביב, אתה מקלל את כל מכבי תל אביב".

בלם הצהובים התייחס לתחושות אחרי ההדחה: "כולנו מאוכזבים מאוד. עכשיו אנחנו מחוץ לליגת האלופות ואנחנו לא יכולים להיות שמחים אחרי שהודחנו. זה היה החלום שלי לשחק בליגת האלופות, אבל אני לא רוצה להגיד שזה היה החלום שלי, זה עדיין החלום שלי. אנחנו חייבים לנסות לזכות שוב באליפות וזו המטרה המרכזית עכשיו, זה מה שחשוב".

הנשיא ריבלין ספג קללות ונאצות מאוהדי מכבי ת"א

גולדהאר במסר: "גזענות תפגוש יד קשה, מרתיעה ותקיפה"

טיבי: "הגזענות חייבת לצאת מהכדורגל, ובטח ממכבי ת"א"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אני לא אוהב שהאוהדים שלנו מקללים את השחקנים, ובמיוחד לא את מהראן". ראדי בנחיתה/קובי אליהו

על המשחק עצמו אמר קרלוס גרסיה: "עשינו טעויות שאי אפשר לעשות ברמה הזו מול מאריבור. הם כבשו שלושה שערים ואני חושב שזה יותר מדי לספוג כדי להמשיך ולעלות. זו אחת הסיבות לכך שהודחנו. כבשנו את ה-1:2 בדקה מצוינת, אבל אז ישר ספגנו את שער השוויון. לפעמים אתה לא מצליח להביא לידי ביטוי במשחקים את מה שעשית באימונים. היינו מתחת לרמה שלנו וזו האמת ואנחנו לא מנסים למצוא תירוצים. הם יותר טובים מאיתנו וזו הסיבה שאנחנו בחוץ.

"אנחנו חייבים להתחרות ברמות גבוהות. גם בליגה האירופית יהיה קשה מאוד, אבל אנחנו מנסים להשתפר, לעבוד קשה. נתחיל לשחק טוב, לייצר יותר מצבים. אנחנו רק אחרי ארבעה משחקים ויש עוד הרבה מה לשפר".

על העובדה שהצהובים נאלצו לנדוד לקפריסין כדי לארח אמר הספרדי: "קשה לארח בקפריסין, אבל עכשיו אנחנו צריכים לזכות באליפות. זה יהיה קשה מאוד כי לזכות באליפות בפעם השלישית ברציפות זה הרבה יותר קשה אפילו מלזכות פעמיים ברציפות. לפני השנתיים האחרונות מכבי תל אביב לא זכתה באליפות במשך 10 שנים עם שחקנים ומאמנים טובים. יש לנו קבוצה טובה, ואנחנו נילחם כדי לזכות בהזדמנות לשחק בליגת האלופות שוב. המצב בישראל היה לא נעים, גם לכל מי שהיה בישראל. זה היה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully