וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טיבי: "הגזענות חייבת לצאת מהכדורגל, ובטח ממכבי ת"א"

4.8.2014 / 8:36

הבלם התייחס לקללות האוהדים הצהובים נגד ראדי: "אם יש אחוז אחד בקהל שנוהג כך, צריך להרחיק אותו מאיתנו". קרויף בראיון בהולנד: "קשה להתרכז ב-100% במשחק במצב כזה, זה לא אידיאלי”

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב תמריא היום (שני) בשעות הצהריים לקפריסין למשחק הגומלין מול מאריבור בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, בידיעה שגם ניצחון מחר (21:00, ספורט 1) עלול שלא להספיק לה כדי להעפיל לשלב הפלייאוף, אחרי ההפסד הדרמטי 1:0 בשבוע שעבר בסלובניה במשחק הראשון בין השתיים.

שחקני הקבוצה הגיעו הבוקר לקרית שלום לסידורים אחרונים ומשם נסעו באוטובוס לנתב"ג. בלם הקבוצה איתן טיבי דיבר על המשחק הקרוב, אבל קודם נשאל על כל תופעת הקללות כלפי חבריו מהראן ראדי ובן רייכרט שאינה נפסקת. "כל נושא הגזענות חייב לצאת מהכדורגל ובטח מהמועדון שלנו", אמר טיבי. "אם יש אחוז אחד בקהל שנוהג כך, צריך להרחיק אותו מאיתנו".

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"הקהל שלנו גדול ועצום ובלעדיו לא היינו מגיעים לאן שהגענו בשנתיים האחרונות". איתן טיבי/קובי אליהו

"אני מאמין שבסוף המועדון יצליח להתגבר על זה", המשיך טיבי. "אנחנו קבוצה ואנחנו ביחד. זה אחד בשביל השני כאן. זה מה שהביא אותנו להצלחות עד היום ואם לא ננהג כך, לא נגיע להצלחות. הקהל שלנו גדול ועצום ובלעדיו לא היינו מגיעים לאן שהגענו בשנתיים האחרונות. יש מספר מאוד מצומצם של אנשים שמתנהגים כך ואני מקווה שזה ישתנה בקרוב".

לקראת המשחק בלרנקה מחר אמר טיבי: "אני רוצה להודות לכל אוהד שיגיע למשחק בקפריסין. זה לא מובן מאליו לעזוב כאן הכל ולנסוע למשחק כדורגל. יש לנו קבוצה מאוד חזקה ויש לנו דרך. אנחנו נוסעים כדי לנצח את המשחק הזה ולעבור לשלב הבא. אני יודע מה הקבוצה שלי שווה ולא מעניינת אותי מאריבור. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק והמטרה היא לעשות את זה גם הפעם".

על שחקני הרכש החדשים שעדיין לא התאקלמו, אמר טיבי: "עדן בן בסט זה כוח משמעותי לקבוצה שלנו וכך גם נוסא איגייבור. התרומה שלהם תהיה ענקית למועדון. אני מאמין בהם כמו שאני מאמין בשאר השחקנים בקבוצה". על העובדה שזה יהיה כישלון אם מכבי תודח מול מאריבור ותנשור ממוקדמות ליגת האלופות, אמר טיבי: "אתם מוציאים את הדברים מפרופורציות. המטרה היא לזכות באליפות בארץ ואנחנו לא מסתכלים כרגע לשלבים הבאים באירופה".

טיבי פזל הקיץ לאירופה וחשב לנצל את סעיף השחרור שלו על סך מיליון דולר, כדי להתקדם לקבוצה גדולה יותר. לדבריו, כרגע אין לו כוונה לעזוב: "טוב לי פה ואני נשאר במכבי תל אביב".

מכבי תל אביב תחסר מחר את ברק בדש אחרי שהחלוץ ספג עונש השעייה משלושה משחקים בעקבות הכרטיס האדום שקיבל במשחק מול סנטה קולומה לפני שבועיים. טיבי מעריך שכל השחקנים למדו מהמקרה הזה: "אין ספק שמה שקרה עם ברק בדש זה לא משהו שמאפיין אותו כבן אדם. זה לא נעים לאף אחד להיות מורחק. צריך להיזהר יותר עם כל תגובה במגרש ואני בטוח שכולנו נלמד מזה את הלקח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
"בכל יום התכניות שלך משתנות". ג'ורדי קרויף/ניב אהרונסון

שחקני הקבוצה סיפרו בימים האחרונים על אכזבתם מכך שהמשחק לא נערך בארץ בשל המצב הבטחוני, והבוקר התייחס לכך גם המנהל המקצועי של הקבוצה, ג'ורדי קרויף. "מבחינת המרחק ותנאי מזג האוויר, אין הרבה הבדל בין קפריסין לתל אביב, אבל זה לא אידיאלי", הוא אמר למגזין ההולנדי 'ELF פוטבול', והסביר: "אתה נאלץ לשחק באיצטדיונים ריקים ובכל יום התכניות שלך משתנות. אף אחד לא יודע כמה זמן זה יימשך, הראש של השחקנים לא תמיד נמצא בכדורגל, וקשה להתרכז ב-100% במשחק בצורה כזו".

שחקני מכבי תל אביב טל בן חיים, ברק בדש. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ממריאים מחויכים. טל בן חיים וברק בדש/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
נוסא איגייבור שחקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שוב בשדה התעופה. נוסא איגייבור/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully