וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בדש הורחק ל-3 משחקים, קללות לראדי ורייכרט

3.8.2014 / 17:56

החלוץ ייעדר מהגומלין מול מאריבור וממשחק אירופי נוסף. אוהדים קיללו את רייכרט, בודדים את ראדי. עומרי אלטמן יושאל

ברק בדש שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
חיסרון חשוב לצהובים. ברק בדש/מגד גוזני

מכבי תל אביב התבשרה היום (ראשון) שברק בדש הורחק על ידי אופ"א משלושה משחקים אירופים. החלוץ שהורחק במשחק הגומלין נגד סנטה קולומה בדקה ה-77 אחרי שחבט בשחקן יריב ללא כדור ריצה כבר הרחקה ממשחק אחד ולכן הוא יחמיץ את הגומלין נגד מאריבור ובכל מקרה ייעדר מהמשחק האירופי שיבוא לאחר מכן, אם בפלייאוף ליגת האלופות או בפלייאוף הליגה האירופית.

כ-50 אוהדים הגיעו לאימון האחרון של הצהובים בארץ, נכנסו לכר הדשא, עודדו את השחקנים לקראת הנסיעה לקפריסין, אבל שוב קיללו את בן רייכרט למגינת ליבם של אנשי הקבוצה והשחקנים. בודדים אף קיללו את מהראן ראדי. מכבי תל אביב תצא מחר לקפריסין למשחק הגומלין החשוב, אחרי שהצהובים נכנעו 1:0 במשחק הראשון ומקווים לבצע מהפך במשחק שיתקיים בלרנקה. מאמן הקבוצה אוסקר גרסיה צייץ בטוויטר: "עוד יומיים למשחק - המתכון הוא התלהבות, עבודה ומאמץ. אני מאמין ביכולות הקבוצה!".

בדיקת האולטראסאונד שעבר היום גל אלברמן לימדה כי הוא אינו סובל מקרע בשריר הירך האחורי. הרופא שבדק את קשר מכבי תל אביב העריך שהכאבים נובעים מקרעים קטנים של סיבי השריר. אלברמן לא צפוי לשחק בגומלין מחרתיים מול מאריבור ועל מקומו צפויים להיאבק דן אייבינדר ושרן ייני. העובדה כי לא מדובר בקרע של השריר תאפשר לאלברמן להתאושש בתוך מספר ימים.

למעלה מ-500 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק, כאשר ממשרדי הנסיעות מספרים שיש ישראלים רבים שביקשו בימים האחרונים לשנות את חופשתם מיוון לקפריסין כדי להרוויח את המשחק של מכבי תל אביב באיצטדיון אנטוניס פאפאדופולוס בלרנקה.

* היום נערכה שיחה בין ג'ורדי קרויף, אוסקר גרסיה ועומרי אלטמן, שבסיומה הוחלט כי הקשר ייצא לעונת השאלה.

שחקן מאריבור, אמיר דרבישביץ'. AP
"אני חושב ששחקני מכבי היו די בהלם אחרי השער המאוחר שלנו". דרבישביץ'/AP

משחק הליגה של מאריבור נגד היריבה המרה אולימפיה לובליאנה היה אמור להתקיים אתמול, אבל נדחה לבקשתה של אולימפיה. למאמן אנטה שימונדז'ה אין פציעות ומורחקים והוא יהנה מסגל מלא.

הקשר אמיר דרבישביץ', שבישל את שער הניצחון הדרמטי של אלופת סלובניה, אמר: "אני חושב ששחקני מכבי היו די בהלם אחרי השער המאוחר שלנו. היינו מאושרים, אבל צריך לזכור שזו רק המחצית הראשונה של ההתמודדות. אם אנחנו רוצים שתהיה לנו עונה אירופית ארוכה, אנחנו צריכים עוד משחק טוב".

הקשר גבה הקומה הוסיף: "לפני המשחק המאמן שלנו הכריז שמכבי פייבוריטית, אבל הראנו שאנחנו קבוצה חזקה ושיחקנו טוב. מכבי היא קבוצה עם שחקנים מצוינים מבחינה אישית, אבל למדנו אותם והצלחנו לעצור אותם".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מכבי תל אביב לצד יהושע מקרו, חייל נח"ל שנפצע במהלך מבצע "צוק איתן". אתר מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
אירחו חייל פצוע. שחקני מכבי תל אביב, היום/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב בכדורגל
מהראן ראדי, ערן זהבי, מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מהראן ראדי, ערן זהבי, מכבי תל אביב/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב בכדורגל
שחקני מכבי תל אביב באימון. אתר מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מתכוננים למאריבור/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב בכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully