וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה: "ברור שאנחנו צריכים לכבוש, למאריבור יש תוצאה לשמור עליה"

4.8.2014 / 21:36

מכבי תל אביב השלימה את הכנותיה לקראת משחק הגומלין נגד הסלובנים ובפיגור 1:0 מאמנה יודע מה יעניק לקבוצתו סיכוי לעבור שלב. קרלוס גרסיה: "היתרון של מאריבור לא מספיק בשביל לעבור לשלב הבא" (שלישי, 21:00, ספורט 2 וחינם באתר ספורט 2)

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב השלימה את הכנותיה לקראת משחק הגומלין מול מאריבור במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות (שלישי, 21:00, ספורט 2 ואתר ספורט 2). הצהובים מגיעים למשחק בקפריסין כשהם בפיגור 1:0 לאחר ההפסד בסלובניה בתוספת הזמן. מכבי תל אביב תחסר מחר את ברק בדש אחרי שהחלוץ ספג עונש השעייה משלושה משחקים, בעקבות הכרטיס האדום שקיבל במשחק מול סנטה קולומה לפני שבועיים.

"אני לא חושב שיהיה משחק שונה מהשבוע שעבר", אמר מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, "אני חושב שמאריבור תשחק באותו סגנון ויש להם תוצאה טובה לשמור עליה. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות, ברור שאנחנו צריכים לכבוש, וזה מה שננסה לעשות. הדבר היחיד שהפתיע אותי אצל מאריבור במשחק הקודם היא העובדה שהם ויתרו על המשחק הקבוע שלהם עם שני חלוצים, ועלו עם חלוץ אחד ושחקן נוסף מאחוריו. זה היה הדבר הקטן היחיד שלא צפינו, למרות שהיו להם מספיק שחקנים בחלק הקדמי".

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מצפה לאותו סוג של מאבק. גרסיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

"אני יודע שמאריבור היא קבוצה טובה עם שחקנים מצוינים ובדרך כלל הם משחקים היטב, אז כשאמרתי בסיום המשחק הקודם שציפיתי מהם לשחק טוב יותר זה רק כי רציתי להעניק קרדיט לשחקנים שלי", הוסיף גרסיה. "אולי מאריבור התקשתה להציג את היכולת הרגילה שלה שהשחקנים שלי שיחקו בצורה שהקשתה עליהם".

"השינוי במחצית השנייה הוא מאד טבעי לאור העובדה שמאריבור כבר משחקת בליגה והתחילה את העונה מוקדם מאיתנו", התייחס גרסיה לנפילה ביכולת שחקניו במשחק הקודם. "ציפינו שהמחצית השנייה תהיה קשה יותר עבורנו, היו לנו שני שחקנים פצועים והיינו צריכים לערוך חילופים כדי להתאים את עצמנו. במחצית השנייה גם מאריבור שיחקה טוב יותר, אבל אני חושב שתיקו היה משקף יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב עם דור מיכה. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
מקווים שהתחושות אחרי שריקת הסיום יהיו שונות מאלו של המשחק הראשון/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

הבלם קרלוס גרסיה אופטימי לקראת ההתמודדות: "התוצאה במשחק הראשון מעניקה למאריבור יתרון, אבל זה לא מספיק בשביל לעבור לשלב הבא. אנחנו מצפים למשחק קשה ומקווים שהתוצאה תשחק לטובתנו בסיומו, כי אנחנו מאוד מאמינים בסיכויים שלנו לעבור. כמובן שמאריבור יכולה לכבוש, אבל אנחנו ננסה לעשות הכול כדי שזה לא יקרה. היינו מאד קרובים לסיים את המשחק הראשון בתיקו ואף אחד לא אוהב להפסיד משחקים כאלה ועוד בדקה האחרונה. מאוד כעסתי, כי אני לא אוהב להפסיד ועוד פחות בדקה כזאת קריטית, אז אני מקווה שמחר נסיים את המשחק עם תחושות אחרות".

שחקני הקבוצה סיפרו בימים האחרונים על אכזבתם מכך שהמשחק לא נערך בארץ בשל המצב הבטחוני, והבוקר התייחס לכך גם המנהל המקצועי של הקבוצה, ג'ורדי קרויף. "מבחינת המרחק ותנאי מזג האוויר, אין הרבה הבדל בין קפריסין לתל אביב, אבל זה לא אידיאלי", הוא אמר למגזין ההולנדי 'ELF פוטבול', והסביר: "אתה נאלץ לשחק באיצטדיונים ריקים ובכל יום התכניות שלך משתנות. אף אחד לא יודע כמה זמן זה יימשך, הראש של השחקנים לא תמיד נמצא בכדורגל, וקשה להתרכז ב-100% במשחק בצורה כזו".

ההרכב המשוער של מכבי תל אביב: חואן פאבלו, יובל שפונגין, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עמרי בן הרוש, שרן ייני (דן אייבינדר), מהראן ראדי (נוסא איגייבור), ערן זהבי, טל בן חיים, עדן בן בסט (דור מיכה), ראדה פריצה.

שחקני מכבי תל אביב, טל בן חיים (אמצע) עם יואב זיו, דור מיכה, משה לוגסי. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
איך זה ייגמר הפעם?/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

שימונדג'ה: "אנחנו מכירים את מכבי טוב"

מאריבור ערכה הכנה מדוקדקת למשחק. שחקניה צפו בתדרוכי וידאו בבוקר ועברו תדרוכים טקטיים. בערב התאמנה מאריבור באצטדיון בו יתקיים המשחק.

המנהל המקצועי ושחקן העבר האגדי זלאטקו זאהוביץ' התייחס למשחק ואמר: "אני מאמין שהשחקנים יגיבו טוב מבחינה פסיכולוגית, כי הם משחקים במשחק חשוב מאוד. 0:1 זו התוצאה שרצינו מהמשחק הראשון, וזו תוצאה שהיא נקודת פתיחה טובה, אבל לא מכרעת. אנחנו צריכים לזכור שמכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד. אני מאמין שראדה פריצה ישחק יותר והוא מסוכן מאוד ברחבה".

מאמן מאריבור אנטה שימונדג'ה אמר: "המשחק הראשון התנהל כמו שציפינו שיתנהל. אנחנו מכירים אותם ואת סגנון המשחק שלהם. אנחנו יודעים איך להגיב למצבים שיתרחשו במשחק. הכי חשוב שהשחקנים יהיו מרוכזים במשימה".

הרכב משוער: יסמין הנדאנוביץ', פטאר סטויאנוביץ', מרקו שולר, אלכסנדר ראיצ'ביץ', מיטייה וילר, ז'ליקו פיליפוביץ', אמיר דרבישביץ', דארה ורשיץ', דמייאן בוהאר, אגים איברהימי, ז'אן פיליפה מנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully