וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסולחה שהחזירה את לברון ג'יימס לקליבלנד

מהפגישה עם גילברט, דרך ההתנצלות והמחמאות לבלאט: התקשורת בקליבלנד חשפה את רצף האירועים שהשיב את המלך הביתה

לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
דברים מאוד מעניינים. לברון/AP

למשך השבועות שקדמו לחזרתו של לברון ג'יימס לקליבלנד, היו שטענו כי החיבור המחודש לא יוכל לצאת לפועל בשל הצורה בה בעלי המועדון, דן גילברט, נפרד מהכוכב הגדול שלו בקיץ 2010. כזכור, גילברט פרסם אז באתר הרשמי של הקבוצה מכתב ארסי במיוחד בעקבות עזיבתו של לברון ג'יימס, אלא שהשניים השלימו.

ב'קליבלנד פליין דילר' חשפו כיצד בדיוק זה קרה. ב-6 ביולי, כשבוע לפני ההודעה של קינג ג'יימס, המריא גילברט במטוסו הפרטי כדי להיפגש עם כוכב מיאמי. "היו לי פגישות מקדימות עם הסוכן שלו, ואמרתי שאני מאוד רוצה לדבר עם לברון עצמו - אפילו אם הוא לא יהיה מעוניין לשחק עבורנו", סיפר גילברט.

מספר ימים לאחר מכן, נפגש עם ה-MVP לשעבר בפלורידה. "ישבנו במטבח ודיברנו על זה. התנצלתי על חלק מהדברים, ודיברנו בערך 20 דקות על הלילה ההוא". בשיחה ההיא עלה גם שמו של דיוויד בלאט, לדברי גילברט. "דיברתי עם מעל 100 אנשים על בלאט, ואף אחד לא אמר עליו משהו רע. הרגשתי שגם לברון והסוכן שלו שמעו עליו דברים טובים. הם מאוד שמחו שטיירון לו הצטרף לצוות שלו, לברון מאוד אוהב את טיירון".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. רויטרס
לברון עשה תחקיר גם על בלאט/רויטרס

גילברט עזב את הפגישה מעודד, אך "לברון עדיין לא התחייב. החלטנו לפנות לו מקום בתקרת השכר". לאחר מכן הגיע הטרייד ששלח את ג'ארט ג'ק, טיילר זלר וסרגיי קראסב. "עשינו את הטרייד וחיכינו", אמר הבעלים. "כן, היינו מודאגים - מתי תגיע ההודעה?"

שלושה ימים אחרי הפגישה עם גילברט, קינג ג'יימס נפגש גם עם פאט ריילי, והחששות בקליבלנד התגברו. "הקשבנו לדיווחים על כמה זמן היתה הפגישה שלהם, דברים כאלה. שמענו שהיא היתה רק שעה - ואולי זה דבר חיובי, אבל לא ידענו דבר".

ואז, ביום שישי בבוקר, הגיע הטלפון מריץ' פול, הסוכן של לברון. "דן, מזל טוב, לברון בא הביתה", אמר פול לגילברט.

"איך נודיע על כך?" תהה גילברט.

"אנחנו דואגים לזה", אמר פול.

"איך?" שאל גילברט.

"תיכנס לאתר של ספורטס אילוסטרייטד עוד 20 שניות".

ומה עכשיו? גילברט סימן מטרה ברורה ובהחלט הגיונית. "הכיוון הוא אליפות. עם לברון, אתה צריך לנצח עכשיו. אם מסתכלים על המזרח, החלון פתוח לשנים הבאות. אנחנו נחושים לזכות בתואר, ורוצים להגיע ליום בו כולם יחגגו כי סוף סוף החזרנו את האליפות לאוהיו. זה מה שאנחנו רוצים, מה שלברון רוצה, מה שכולם פה רוצים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דן גילברט, בעלים קליבלנד קאבלירס. AP
מחל על כבודו, וזה בפרס הגדול. דן גילברט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully