וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיוויד בלאט אחד ממוחות הכדורסל היצירתיים בעולם"

ג'נרל מנג'ר, סקאוט, פרשן ושחקנים: מאמן קליבלנד מקבל כבוד בשתי כתבות חדשות בארה"ב. גם לבלאט עצמו יש מה להגיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארצות הברית ממשיכה להתעניין ולהתלהב. בלאט/מערכת וואלה!, צילום מסך

החתמתו של לברון ג'יימס בקליבלנד רק העצימה את הלחץ על דיוויד בלאט, אולם דומה כי מאמן מכבי תל אביב לשעבר בינתיים בעיקר נהנה מהחווה. הערב (שני) פורסמה ב'USA TODAY' כתבת פרופיל מקיפה על מאמנה החדש של הקאבלירס, ובה סיכם בלאט את החודשים האחרונים שעברו עליו - בין הזכיה של מכבי תל אביב ביורוליג ועד חלום ה-NBA - כך: "זה מרגיש כמו לצנוח מפסגה לפסגה".

על כך שהפך לאירופי הראשון שמקבל משרת אימון ראשית ב-NBA אמר בלאט: "אני מרגיש אחריות גדולה. לחץ? לא, אני לא מרגיש לחץ, אבל הרבה גאווה. אני מרגיש שעלי לעשות עבודה טובה. לא הייתי חייב לעזוב את אירופה ולראות את עצמי ב-ESPN כל יום, זה לא היה חשוב לי. היו לי חיים מצוינים, ולמשך זמן רב לא היו לי הצעות משמעותיות שיגרמו לי לעזוב את החיים המצוינים הללו. לא היה לי פחד עם ההחלטה להגיע לכאן. רוב האנשים לא עושים דברים יוצאי דופן כי הם מפחדים, וזה בסדר, זה טבעי, אבל לי זה לא קרה".

על שיתוף הפעולה הקרוב עם לברון בלאט לא הרחיב, בעיקר משום שלטענתו, עדיין לא היה לו זמן לחשוב על כך. מה שהוא כן הסכים לומר זה ש"זה הולך להיות כיף לחשוב על זה, ולמצוא את כל התשובות".

בכתבה צוטט הג'נרל מנג'ר של הקאבס, דייויד גריפין, שאמר: "יותר מכל דבר אחר, הדבר שהכי הקסים אותנו אצל דייויד היה מוח הכדורסל שלו. הוא מיוחד. אנשים אמרו לחשוב מחוץ לקופסה, ודייויד הוא חדשן, מישהו שלא מפחד לנסות דברים חדשים. זה מושלם עבורנו".

גם פרשן ESPN פראן פרשילה, שנחשב למומחה כדורסל עולמי, פרגן למאמן החדש: "הוא אחד ממוחות הכדורסל הכי יצירתיים בעולם. רוב הדברים שהפכו אותו למוצלח בצורה בלתי רגילה באירופה יצליחו גם ב-NBA. האתגר הכי גדול שלו לא יהיה להתחבר ללברון, אלא איך למצוא שימושים יצירתיים לשחקן הכי טוב בעולם כדי למקסם את היתרונות שלו".

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד קאבלירס דייויד גריפין. רויטרס
מלא מחמאות. דייויד גריפין/רויטרס

במקביל, פורסמה על בלאט כתבה גם באתר 'בליצ'ר ריפורט', וגם בה זכה בלאט למחמאות מקיר לקיר. טים דיי, סקאוט ותיק שעבד בין היתר בשארלוט, פיניקס והניקס, אמר: "פיל ג'קסון היה צריך לקחת אותו לניקס. אתה לא מוליך את נבחרת רוסיה למדליה באולימפיאדה ואז מנהל כך כך טוב את מכבי תל אביב בלי להיות בחור חכם. זה מראה שיש לו יכולות לתפקד ברמה הגבוה, ולהכין את השחקנים שלו להגיע לשיא ברגע הנכון. הוא לא נעול על סגנון אחד, הוא יהפוך את הקבוצות שלו למצליחות בהתאם לרמת הכישרון שלהן ואם משהו לא יעבוד, הוא ילך על משהו אחר".

שיי ממש לא מודאג מהחיבור של בלאט וג'יימס: "לברון הוא אולי הבחור הכי חכם ב-NBA, ולא משנה מה הוא יעשה, דייויד יקבל את הכבוד מלברון. אם יש לך את הכבוד של לברון, הוא יעבור דרך קירות בשבילך".

מתיו דלבדובה, ששיחק תחת בלאט בליגת הקיץ בלאס וגאס בימים האחרונים, אמר: "כבר למדתי די הרבה ממנו, הוא מתקשר מצוין ומורה אמיתי של המשחק". הבחירה הראשונה בדראפט 2013, אנתוני בנט, אמר: "הוא מגניב, הוא מבין המון. הוא אמר שינסה לדחוף אותי להיות הכי טוב שאני יכול, ואני שמח שהוא כאן".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אנתוני בנט שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
מאושר מהחיבור עם בלאט. בנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully