וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס סטיבנסון חתם לשלוש שנים בשארלוט

אינדיאנה ויתרה על הגארד, שירוויח 27 מיליון דולר אצל ג'ורדן. מייק מילר בקליבלנד, נוביצקי חתם על חוזה צנוע בדאלאס

לאנס סטיבנסון, אינדיאנה פייסרס. AP
בית חדש. סטיבנסון/AP

הוא היה מבוקש בשלל קבוצות, ביניהן דאלאס, יוסטון ושיקגו, והיום (רביעי) מצא לאנס סטיבנסון קבוצה חדשה: שארלוט. השחקן החופשי קיבל מוקדם יותר הקיץ הצעה להישאר באינדיאנה תמורת חוזה חדש של 44 מיליון דולר לחמש שנים, אך דחה אותה בטענה שהוא ראוי לסכומים גבוהים יותר - סכומים שהפייסרס לא היו מוכנים לשלם.

אתמול, לאחר פגישה עם בעלי ההורנטס מייקל ג'ורדן, הג'נרל מנג'ר ריץ' צ'ו והמאמן סטיב קליפורד בלאס וגאס, העסקה נחתמה, וסטיבנסון חתם לשלוש שנים תמורת 27 מיליון דולר, כשבעונה האחרונה תהיה לשארלוט אופציית יציאה.

סטיבנסון העמיד אשתקד ממוצעים של 13.8 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים למשחק בעונה הרגילה, ו-13.6 נקודות, 6.9 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק בפלייאוף, אך לצד יכולת מצוינת גילה גם לא מעט ילדותיות שגרמה לאינדיאנה לחשוב פעמיים האם להמשיך את ההתקשרות איתו. היום, כאמור, הגיעה התשובה.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט עם מייק מילר. AP
שוב ביחד. לברון ומייק מילר/AP

מאז שלברון ג'יימס הגיע לקליבלנד, היה ברור שהקאבלירס יצרפו מספר שחקני משנה לסגל - בפרט חברים של קינג ג'יימס ששיתפו איתו פעולה בעבר. הראשון שבהם הוא מייק מילר, שחתם לשנתיים אצל דיוויד בלאט תמורת 5.5 מיליון דולר. על פי דיווחים, הקלעי הוותיק החזיק בהצעות מדנבר, שהציעה לו 12 מיליון דולר לשלוש שנים ומיוסטון כדי לחבור לג'יימס, איתו שיתף פעולה בהצלחה רבה במיאמי.

מילר בן ה-34 העמיד ממוצעים של 7.1 נקודות למשחק אשתקד בממפיס, תוך שהוא צולף ב-46 אחוז מחוץ לקשת. לאורך הקריירה הוא קלעי של 41 אחוז ל-3, מה שסייע לו לקבל לא מעט דקות פלייאוף מכריעות בשלוש עונותיו במיאמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מיאמי היט דוויין ווייד. GettyImages
לא הולך לשום מקום. ווייד/GettyImages

כריס בוש ודווין ווייד יובילו את מיאמי גם בעונה הבאה. אחרי ההודעה על החתמתו של בוש, ההיט הודיעו היום כי גם ווייד יישאר, אחרי שסיכם על חוזה חדש לשנתיים. ווייד הודיע על הסיכום בחשבון הטוויטר האישי וצייץ: "בית זה המקום בו הלב שלך נמצא. זאת העיר שלי, הבית שלי".

כזכור, ויויד, בוש ולברון ג'יימס מימשו את אופציית היציאה מהחוזה שלהם, אולם בעוד האחרון ניצל זאת כדי לחתום בקליבלנד, השניים האחרונים הסכימו להפחית בשכרם ונשארו. ווייד יספוג קיזוז של שמונה מיליון דולר לערך בחוזהו המקורי וירוויח כ-34 מיליון דולר עד 2016, עם אופצייה להאריך את החוזה בעונה נוספת. וייד בן ה-32 אמור לסיים את הקריירה במיאמי ובכך למעשה להשלים קריירה מלאה בשורות ההיט, אליהם הצטרף ב-2003 מיד לאחר בחירתו בדראפט.

הסגל של ההיט בעונה הבאה, אם כן, יכלול את ווייד, בוש, כריס אנדרסן, מריו צ'למאס ועוד מספר פנים חדשות, כמו ג'וש מקרוברטס, דני גריינג'ר וכמובן לואל דנג, הצירוף המשמעותי ביותר שביצעו עד כה בקיץ הזה. ווייד שותף רק ב-54 משחקים בעונה החולפת לאחר שסבל משלל פציעות בברך. הוא העמיד ממוצעים של 19 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים. במהלך הפלייאוף קלע 17.8 נקודות בממוצע, אך ההיט איבדו את תואר האליפות לסן אנטוניו, כשברקע נשמעות לא מעט ביקורות על הצוות המסייע של לברון שהותיר אותו כמעט לבד במערכה.

כריס בוש עם דוויין ווייד, שחקני מיאמי היט. AP
ברוכים הנשארים. ווייד ובוש/AP

עוד ברחבי הליגה

* דירק נוביצקי חתם לשלוש שנים נוספות בדאלאס תמורת 25 מיליון דולר בלבד. בארצות הברית מדווחים כי הפורוורד הוותיק של דאלאס קיבל הצעות של חוזה מקסימום מיוסטון והלייקרס, ובכל זאת העדיף להישאר במאבריקס תמורת כ-8 מיליון דולר לעונה. לשם ההשוואה, זה 7 מיליון דולר פחות מ'צנדלר פארסונס שחתם לא מזמן בדאלאס, 2 מיליון דולר פחות ממה שג'ורדן היל ירוויח לעונה בלייקרס, ו-2 מיליון דולר יותר ממה שג'ודי מיקס יקבל בעונה הבאה בדטרויט. אה, וה-24 מיליון דולר האלה הם מיליון וחצי דולר פחות ממה שקובי בריאנט ירוויח בעונה הקרובה. ככה נראית מחויבות.

*שיקאגו בולס שיחררה את קרלוס בוזר בסעיף האמנסטי והוא הפך לשחקן חופשי.

* אטורה מסינה מונה רשמית לעוזר המאמן של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו ספרס. המאמן האיטלקי יחליף את שון מארקס בתפקיד.

* כריס האמפריז שבילה את העונה החולפת בבוסטון חתם לשלוש שנים בוושינגטון תמורת 13 מיליון דולר. הוא יחליף את טרבור בוקר שחתם ביוטה.

* רשארד לואיס עוזב את מיאמי וחתם לעונה אחת תמורת חוזה מינימום בדאלאס.

* ג'ייסון סמית' חתם לעונה אחת בניו יורק תמורת 3.3 מיליון דולר.

* ג'ואי דורסי חתם לשנתיים תמורת 2 מיליון דולר ביוסטון, שצירפה גם את ג'ף אדריאן.

פורוורד דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי. Tony Gutierrez, AP
נאמן עד הרגע האחרון. נוביצקי/AP, Tony Gutierrez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully