וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: בכורה טובה לגל מקל, ניצחון לדיוויד בלאט

10 נק', 7 ריב' ו-4 אס' לרכז בהפסד דאלאס לניקס, מאמן קליבלנד ראה את אנדרו וויגינס מנצח את מילווקי ופארקר 68:70

גל מקל במדי דאלאס מאבריקס בליגת הקיץ. AP
פתיחה לא רעה. מקל/AP

ליגת הקיץ בלאס וגאס נפתחה אמש (שישי) עם הופעה חיובית של גל מקל, שרשם 10 נקודות (3 מ-8 מהשדה, 4 מ-5 מהקו) וקטף שבעה ריבאונדים במדי דאלאס, שהפסידה 76:64 לניו יורק. מקל זכה לקרדיט גדול ושיחק 34 דקות. הוא הוסיף למאזנו גם ארבעה אסיסטים ואיבוד אחד ורשם שלוש עבירות.

עבור הרכז הישראלי זו הייתה חזרה לפרקט למשחק כדורסל אחרי חודשים ארוכים, שכן את מרבית החצי השני של העונה שעברה הוא החמיץ בשל פציעה. מקל, לו זו השנה השנייה בה הוא משחק בליגת הקיץ, הפגין יכולת לא רעה מול הרכז ששיחק מולו, שיין לארקין, שהיה בעונה שעברה חברו בדאלאס ועבר לאחרונה בטרייד לניו יורק. את הניקס הוביל טים הארדווי ג'וניור עם 25 נקודות.

בשעות הלילה רשם דיוויד בלאט הופעת בכורה על הקווים של קליבלנד, כשהוליך את הקאבס, השרויים תחת הלם חזרתו של לברון ג'יימס הביתה, לניצחון 68:70 על מילווקי. רוב העיניים הופנו אל עבר הדו-קרב בין הבחירה הראשונה והשנייה בדראפט, וגם כאן ידו של נציג קליבלנד היתה על העליונה: אנדרו וויגינס סיים כקלע המוביל עם 18 נקודות (6 מ-16 מהשדה) ו-3 ריבאונדים, בעוד ג'בארי פארקר רשם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים מהעבר השני. הבחירה הראשונה בדראפט של 2013, אנתוני בנט, הוסיף 15 ו-7 ריבאונדים לקאבס, שעלו עם אקס הפועל אילת סקוטי הופסון בחמישייה (7 נקודות ב-14 דקות).

שחקן קליבלנד קאבלירס אנדרו וויגינס. AP
בכורה מוצלחת. וויגינס/AP
sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully