וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש נשאר במיאמי, גאסול קרוב לשיקגו, קרטר בממפיס

אפקט הדומינו של לברון החל: הפורוורד דחה את יוסטון לטובת 118 מיליון דולר, אייזאה תומאס בפיניקס, לין נשלח ללייקרס

כריס בוש עם דוויין ווייד, שחקני מיאמי היט. AP
האחד נשאר, גם השני בדרך. בוש עם ווייד/AP

ההדים להחלטתו של לברון ג'יימס לחזור לקליבלנד אחרי ארבע עונות במיאמי לא נוגעים רק לקאבס או להיט, אלא לליגה כולה. ההחלטה תוביל בימים הקרובים לתזוזות בקרב מספר שחקנים ולשינויים בסגלים של קבוצות, שחיכו לגלות היכן קינג ג'יימס ישחק בעונה הבאה. אחד מהם הוא כריס בוש, שהמתין לרגע האחרון כדי לקבל את החלטתו - והיא מפתיעה משהו. על פי כל ההערכות, הפורוורד אמור היה להסכים לחוזה המקסימום שהוצע לו מיוסטון, אולם בסופו של דבר בחר להישאר במיאמי תמורת 118 מיליון דולר לחמש עונות.

הצעד הבא של ההיט המתחדשים יהיה ככל הנראה להחתים על חוזה חדש גם את דוויין וייד. פט ריילי הגיב אמש לעזיבה של לברון, וטען שההיט ימשיכו להיות כוח חזק בליגה: "ב-19 השנים האחרונות, מאז שאני ומיקי אריסון עובדים יחד במיאמי, תמיד זה היה מועדון של אליפות. זכינו בכמה אליפויות, נלחמנו על עוד כמה, ואנחנו מחויבים לעשות מה שצריך כדי להמשיך להתחרות על אליפויות נוספות. הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות את זה, ונעשה זאת שוב".

ג'רמי לין, יוסטון רוקטס. רויטרס
מצטרף לקובי בריאנט. לין/רויטרס

מי שבוודאי לא תאהב לשמוע על ההחלטה של בוש היא יוסטון, ששעה בלבד אחרי חתימתו של לברון בקליבלנד שלחה את ג'רמי לין בתוספת בחירת סיבוב ראשון, במטרה לפנות כסף תחת תקרת השכר כדי לצרף את הפורוורד של מיאמי. כעת, דומה כי הרוקטס לכל הפחות ישוו את ההצעה שקיבל צ'נדלר פארסונס, השחקן החופשי המוגבל, מדאלאס, ויהיה מעניין לראות כיצד יפעלו בימים הקרובים.

* פאו גאסול סירב להצעת הלייקרס, ולפי דיווחים בארצות הברית הוא קרוב מאוד לחתימה בשיקגו. ככל הנראה, מדובר בעסקת סיין&טרייד שתשלח את קרלוס בוזר משיקגו, אולם הפרטים הסופיים עדיין לא פורסמו. גם סן אנטוניו ואוקלהומה סיטי היו מעוניינות בפורוורד הספרדי, וכעת, דומה שההחלטה של גאסול אמורה לסלול גם את דרכו של כרמלו אנתוני בחזרה לניקס (לאחר שהתלבט בין ניו יורק ושיקגו). ב"מארקה" הספרדי דווח שגאסול ימריא מברצלונה לשיקגו בימים הקרובים כדי לעבור בדיקת כשירות ולחתום.

* רשת 'יאהו' טוענת שווינס קרטר, שהיה שחקן חופשי ומבוקש על ידי קבוצות רבות, חתם לשלוש שנים בממפיס תמורת 12 מיליון דולר.

* המשמעות: ממפיס ויתרה על מייק מילר, שצפוי להצטרף לחברו הטוב לברון ג'יימס בקליבלנד.

* הקאבס אף החלו בשיחות עם חבר נוסף של לברון ממיאמי - כריס אנדרסן.

* קליבלנד מנסה לארגן את חוזה המקסימום שהיא תתן ללברון. מי שעומד לעזוב את הקבוצה בשל כך הוא אלונזו ג'י, שנמצא על סף טרייד לניו אורלינס.

* הרכז אייזאה תומאס עובר לפיניקס בעסקת סיין&טרייד, ויחתום לארבע שנים תמורת 28 מיליון דולר. סקרמנטו תקבל בתמורה חריגת שכר של 7 מיליון דולר ואת הזכויות לבחירה ה-57 בדראפט 2013, אקס הפועל חולון אלכס אוריאקי. הרכז העמיד אשתקד ממוצעים של 20.3 נקודות ו-6.3 אסיסטים למשחק, ויצטרף לאריק בלדסו וגוראן דראגיץ' בקו האחורי הדינמי של הסאנס.

* אוהדי הלייקרס אולי ינתחמו בכך שניק יאנג חתם על חוזה חדש של 21.5 מיליון דולר לארבע עונות, בעוד ג'ורדן היל קיבל 18 מיליון דולר לשנתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully