וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה: "כולם חיכו להחתמה גדולה כמו זו"

בארסנל נלהבים מההגעה של סאנצ'ס: "אין מצב שההתקפה לא תשתפר". סטויצ'קוב תוקף: "כנראה שבברצלונה לא מבינים בכדורגל"

ביום שאחרי המעבר הדרמטי של אלכסיס סאנצ'ס מברצלונה ולארסנל תמורת 40 מיליון יורו, בספרד עסוקים בסיום דרכו של הכוכב הצ'יליאני שעזב אחרי שלוש עונות במדי הבלאוגראנה שבמהלכן הוא הבקיע 47 שערים ורשם 141 הופעות. במהלך המונדיאל האחרון הוא הבקיע שני שערים עבור נבחרתו, כולל אחד מול ברזיל בשמינית הגמר.

בספרד מדגישים שמה שהיה באוויר כבר הרבה זמן התקבל בהבנה על ידי ברצלונה. "מכירת אלכסיס תמיד הייתה נושא שעל הפרק", נכתב על ידי הפרשן ג'וזפ קאפדווילה. "אנשים אמרו שברצלונה שילמה סכום גדול עבור שחקן שאמנם רץ ונלחם הרבה, אבל אין לו הרבה איכויות ושברצלונה שיחקה בחוד עם חלוץ שלא מבקיע , אבל בשנה שעברה הצ'יליאני הראה את האיכויות שלו למשל עם השערים שהוא הבקיע נגד ריאל ואתלטיקו מדריד בקאמפ נואו או אפילו בבעיטה החופשית שלו מול אלצ'ה ביום שבו הוא הבקיע שלושער. למרות כל הטיעונים האלה, שום דבר לא עזר". עוד נטען כי העזיבה של אלכסיס נועדה כדי לשחרר כסף למועדון. "ההצעה של ארסנל הייתה טובה עבורו ועבור המועדון", הוסיף קאפדווילה.

מי שלא אהב במיוחד את הצעד של ברצלונה הוא שחקן העבר חריסטו סטויצ'קוב, שיצא למתקפה נגד ראשי המועדון. "רק אנשים שלא מבינים בכדורגל היו מוכרים את אלכסיס סאנצ'ס", צוטט הבולגרי בתקשורת הספרדית. "הוא היה אולי השחקן הכי טוב בבארסה, אבל כנראה שלא אוהבים שם שחקנים גדולים. תמיד העדיפו שם שחקני בית על פני כוכבים מבחוץ. אלכסיס השחקן הכי מהיר בברצלונה והלוחם הכי גדול שלה. הוא נאבק על כל כדור. אני אוהב את המנטליות שלו, הוא יכול לעזוב בראש מורם".

המעבר של סאנצ'ס מגיע כחודש אחרי מכירתו של ססק פברגאס לצ'לסי, וביום שאחרי בברצלונה דאגו להשלים את העברתו של לואיס סוארס תמורת כ-75 מיליון ליש"ט, הסכום שהתקבל משתי העסקאות.

אלכסיס סאנצ’ס חתם בארסנל

אלכסיס סאנצ'ס במדי ארסנל. חשבון הטוויטר של ארסנל, אתר רשמי
"התותחנים מנצלים את הכוח הכספי החדש שלהם". אלכסיס סאנצ'ס/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של ארסנל

מנגד, באנגליה מתלהבים מהרכש החדש. הפרשן אנדרו מנגן מציין: "הוא מהיר, חזק, יצירתי, עובד קשה והוא מבקיע שערים. בסוף העונה שעברה ונגר סימן את הבעיה העיקרית של ארסנל כשאמר: 'קבוצה כמו סיטי הבקיעה 100 שערים ולכן אפשר להגיד שפוטנציאל ההתקפה שלהם הוא אכזרי ופנטסטי. אנחנו הבקענו 66 שערם וזה בדיוק המקום שזקוק לשיפור'. קשה להגיד שעם סאנצ'ס השיפור הזה לא יגיע. זו העסקה הראשונה של ארסנל הקיץ, ושוב אנחנו רואים שהתותחנים מנצלים את הכוח הכספי החדש שלהם". סאנצ'ס קיבל את המספר 17.

ובינתיים מיקל ארטטה, חברו החדש של אלכסיס מברך על הגעתו של הכוכב, ואמר: "זה דבר נהדר. כולם חיכו להחתמה גדולה כמו זו. הוא שחקן שמתאים מאוד, יש לו ניסיון, יש לו טכניקה. היו לו הרבה אפשרויות והוא החליט להצטרף אלינו וזה גורם לנו לגאווה גדולה. אני נרגש מההגעה שלו. זו הצהרה גדולה עבור המועדון להגיד בשלב מוקדם של חלון ההעברות: 'בואו ניקח את אחד החלוצים הכי טובים בעולם כרגע'. אני לא יכול לחכות לראות אותו משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully