וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אלכסיס סאנצ'ס חתם בארסנל

כוכבה של ברצלונה ונבחרת צ'ילה עבר לאמירויות תמורת 40 מיליון יורו. אלכסיס: "שמח להצטרף למועדון כזה גדול שיש לו סגל פנטסטי. אני כבר מצפה לשחק בפרמיירליג". ארסן ונגר התמוגג: "הוא יוסיף כוח, יצירתיות והרבה כישרון לסגל שלנו"

אלכסיס סאנצ'ס במדי ארסנל. חשבון הטוויטר של ארסנל, אתר רשמי
תותחן רשמי. אלכסיס סאנצ'ס/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של ארסנל

העסקה הזו הייתה באוויר כבר הרבה זמן והיום קיבלה חותם רשמי: אלכסיס סאנצ'ס, כוכבה של ברצלונה ונבחרת צ'ילה חתם בארסנל שתשלם לקטלאנים 40 מיליון יורו.

סאנצ'ס עוזב את ברצלונה אחרי שלוש עונות במדי הבלאוגראנה במהלכן הוא כבש 47 שערים ורשם 141 הופעות. אלכסיס הציג יכולת טובה מאוד גם במונדיאל וכבש שני שערים עבור נבחרתו, כולל אחד מול ברזיל בשמינית הגמר.

"אני שמח מאוד להצטרף למועדון שיש לו מנג'ר נהדר, וסגל פנטסטי של שחקנים עם תמיכה עצומה ברחבי העולם", אמר אלכסיס לאחר החתמתו והוסיף: "אני מצפה כבר לשחק בפרמיירליג ובליגת האלופות". ארסן ונגר התמוגג ואמר: "כפי שהרבה אנשים במהלך המונדיאל הזה, אלכסיס הוא כדורגלן פנטסטי ואנחנו מאושרים שהוא מצטרף אלינו לארסנל. הוא יוסיף כוח, יצירתיות והרבה כישרון לסגל שלנו".

אלכסיס סאנצ'ס שחקן נבחרת צ'ילה חוגג. GettyImages
היה מצוין גם במונדיאל. אלכסיס/GettyImages

תיאו וולקוט צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "איזו החתמה! כבר לא יכול לחכות לשחק עם אלכסיס סאנצ'ס!"

ארון ראמזי צייץ גם כן: "כן! החתמה גדולה!"

הצ'יליאני הבינלאומי היה מבוקש גם על ידי ליברפול, שהגישה עבורו הצעה וגם ביובנטוס, אך הוא העדיף לשחק בלונדון אצל ארסן ונגר. התותחנים לא מתכוונים לעצור ברכש של אלכסיס ומי שעוד קרוב מאוד לחתום בקבוצה הוא מאתיו דבושי, המגן הימני של ניוקאסל ונבחרת צרפת. על פי הדיווחים שהתפרסמו ביממה האחרונה בספרד, גם סמי חדירה קשרה הגרמני המצוין של ריאל מדריד נמצא חזק על הכוונת של ונגר והמועדון מוכן לשלם עבורו כ-25 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully