וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "לברון ג'יימס בחר בקליבלנד"

כריס שרידן טוען כי קינג ג'יימס ישחק אצל בלאט, שאר התקשורת בארה"ב מכחישה ומסייגת. ואיך קווין לאב קשור לכל זה?

לברון ג'יימס, מיאמי היט. רויטרס
אתם מסוגלים לדמיין את בלאט מאמן קבוצה עם לאב, קיירי אירווינג ולברון?/רויטרס

לברון ג'יימס נפגש אמש (רביעי) עם פאט ריילי בלאס וגאס, אך עדיין לא קיבל החלטה סופית אשר לזהות קבוצתו בעונה הבאה. בינתיים, ממשיכים בארצות הברית להעלות את האופציה שקינג ג'יימס יעזוב את פלורידה לטובת חזרה לקבוצה בה התחיל את קריירת ה-NBA שלו, קליבלנד.

מוקדם יותר היום טען העיתונאי כריס שרידן: "לברון ג'יימס החליט לחזור לקליבלנד. הוא נפגש עם ריילי כדי לבשר לו על החדשות, וריילי ניסה לשכנע אותו אחרת. הפגישה ארכה כשעה, אבל הדעה של לברון לא השתנתה. הודעה רשמית אמורה לצאת באתר של לברון, והחדשות יהיו רשמיות לפני שלברון יטוס לגמר המונדיאל ביום שבת".

חשוב לציין: מלבד כריס שרידן, אף עיתונאי מוערך אחר לא דיווח על דברים דומים. חלקם אף מסייגים וטוענים כי בסופו של דבר, ג'יימס ישוב למיאמי. ברשת ESPN שאלו היום חמישה כתבים בכירים על הסיכויים שה-MVP לשעבר יישאר בפלורידה. דייויד ת'ורפ נתן לתרחיש הזה 99 אחוז, מייקל וואלאס 70 אחוז, טום הברסטרו ואית'ן שרוורד שטראוס 60 אחוז כ"א, ולבסוף, ג'יי איי אדאנדה הלך על 45 אחוזים.

בשעות האחרונות השמועות רק התגברו. על פי דיווחים, כוחות אבטחה נשלחו לביתו של לברון, כדי למנוע, אם וכאשר, התלהמות כזו או אחרת כשיודיע על החלטתו. בו בזמן, נפל האתר הרשמי שלו בו, כביכול, הוא אמור להודיע באיזו קבוצה ישחק בעונה הבאה.

על פי ההערכות האחרונות, אם לברון אכן יבחר בסופו של דבר בקאבלירס, קליבלנד מיד תבצע טרייד עם מינסוטה בנסיון לצרף לשורותיה גם את הפורוורד הנהדר של הטימברוולבס, שבעצמו מעוניין להחליף קבוצות. בתקשורת האמריקאית טוענים שבמקרה כזה לאב, שיהיה שחקן חופשי בקיץ הבא, יהיה מוכן לחתום על חוזה חדש באוהיו (זאת בניגוד למספר קבוצות אחרות שהוזכרו כמועמדות לנסות ולצרפו).

עדיין לא ברור מה קליבלנד תציע למינסוטה אם וכאשר לברון יחתום בקאבס, אולם ניתן להניח שהצעה כלשהי תכלול את הבחירה הראשונה בדראפט האחרון, אנדרו וויגינס. אולם סם אמיק מ'ספורטס אילוסטרייטד' צייץ בנושא וטען: "מחנה וויגינס לא מאמין שהוא יועבר בטרייד".

קווין לאב מינסוטה טימברוולבס. AP
גם הוא יגיע לאוהיו? לאב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully