וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד תוכל להציע ללברון ג'יימס חוזה מקסימום

טרייד משולש עם בוסטון והנטס יאפשר לקאבס להיפטר מג'ק, זלר וקראסב, ולפנות מקום בתקרת השכר. גם ריי אלן בדרך?

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס. GettyImages
גם בקליבלנד וגם במיאמי בטוחים שיבחר בהם. לברון/GettyImages

דיווחים בתקשורת האמריקאית טוענים שטרייד משולש נרקם בין קליבלנד קאבלירס, ברוקלין נטס ובוסטון סלטיקס. הטרייד לא יוכל לצאת לפועל היום (רביעי) אלא רק מחר, אז ייפתח מועד ההעברות ב-NBA.

הטרייד אמור להוריד את הוצאות השכר של הקאבס ל-24 מיליון דולר פחות מהתקרה המותרת בליגה. מטרת הטרייד היא האפשרות להביא את לברון ג'יימס חזרה לקבוצה אחרי הדיבורים שהיו עמו בשבוע שעבר וההבנה שיש לפרנצ'ייז סיכוי להחתימו אם יוגש בפניו חוזה מקסימום של 20.4 מיליון דולר.

השחקנים שאמורים לעזוב את קליבלנד הם ג'ארט ג'ק, טיילר זלר וסרגיי קראסב והקבוצה של בלאט אמורה לקבל, בנוסף לפינוי מקום בתקרת השכר, זכויות על פרוספקטים עתידיים של הנטס מבין השלושה: אילקאן קאראמאן הטורקי, כריסטיאן דרג'ר הדני או אדין באבצ'יץ' הבוסני.

הנטס יקבלו בטרייד את ג'ק ויעבירו את מרקוס ת'ורנטון לבוסטון. פרט אחרון, הסלטיקס יקבלו גם את טיילר זלר וסרגיי קראסב מהקבוצה של דיוויד בלאט.

יעד נוסף של קלילבנד בעקבות הטרייד הוא ריי אלן בן ה-39 אחד השיקולים שגרמו לקאבס לרצות להביא את אלן, הוא העזרה שהקלעי הותיק סיפק למלך בזכייה באליפות השנייה שלו עם מיאמי. אם אלן יחתום בקליבלנד הוא יצטרך לקצץ מה-3.6 מיליון שהוא קיבל בשנה שעברה במיאמי. שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים להצטרף הם אלה של ג'יימס ג'ונס ומייק מילר, צמד שחקנים נוספים ששיחקו עם לברון ונחשבים לחבריו.

גם במיאמי היט כמובן מאוד מעוניינים להחתים את המלך: על פי רשת YAHOO, לברון ייפגש בימים הקרובים עם פט ריילי בלאס וגאס והשניים ידונו באפשרות שהשחקן ימשיך ויחתום על חוזה חדש. ג'יימס כבר התבטא בעניין והתנה את הישארותו בכך ש"מיאמי תשתפר משמעותית בכל עמדה במגרש". עד כה, ההיט הספיקו להחתים את ג'וש מקרוברטס ודני גריינג'ר. תהיה זו הפגישה הרשמית הראשונה בין לברון למיאמי מאז הודיע על מימוש היציאה מחוזהו. ללברון נותרו בחוזה המקורי שתי עונות נוספות במיאמי בהן אמור היה להשתכר 42 מיליון דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully