וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון יחזור? ארה"ב מהמרת שקליבלנד תהיה אלופה

קליבלנד מחזרת אחר לברון, בארה"ב מדווחים שהסוכן שלו דוחף לקאמבק, גילברט מתחנף, המהמרים סבורים: אליפות לקאבס

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס. GettyImages
יחזור לאוהיו? לברון/GettyImages

האם דיוויד בלאט עומד לקבל את הנכס הכי גדול בעולם הכדורסל, לברון ג'יימס? בקליבלנד מאמינים שהאפשרות הזו קיימת וריאלית מאוד. על פי ידיעה שפורסמה אתמול (שני) ב-ESPN, נכון לרגע זה, הקבוצה מאוהיו חושבת שלברון ג'יימס יהיה מוכן להקשיב ולשקול בכובד ראש את ההצעה שלה ולאחר שיצא מהחוזה במיאמי והפך לשחקן חופשי, לחזור "הביתה".

בנוסף, ביהאו מדווחים שהסוכן של לברון, ריץ' פול, דוחף את הלקוח שלו לחזרה הביתה לאוהיו ושיצטרף לקליבלנד. "הוא מאמין מאוד במועדון", נכתב, "במשך שנים המשימה שלו הייתה להחזיר את לברון לקאבס, והוא דוחף את הקבוצה לנסות לגייס את הכוכב". יש לציין כי ב"usatoday" כותבים "שפט ריילי בטוח שלברון, וויד וכריס בוש יחזרו למיאמי, על אף שהביטחון שלו לא מבטיח כלום".

לנוכח השמועות, מתברר כי המהמרים בארה"ב החליטו לשים את הכסף שלהם, ומאמינים שקליבלנד תהיה האלופה לעונת 2015. על פי ESPN, יש כרגע בלאס וגאס יותר הימורים על קליבלנד מאשר על כל קבוצה אחרת. אומנם יש הימורים ביותר כסף על שתי קבוצות אחרות - האלופה הנוכחית סן אנטוניו ושיקגו בולס - אבל מבחינת כמות ההימורים, הקאבס ראשונים, ולכן היחס הורד מ-1 ל-60 ל-1 ל-30 ובהמשך ל-1 ל-10. "הם העסקה הכי טובה", אמר גורם המעורה בשוק.

גריינג'ר ומקרוברטס חתמו במיאמי, כריס בוש יעזוב?

"הלייקרס עשו רושם עז על כרמלו אנתוני"

דן גילברט, בעלים קליבלנד קאבלירס. AP
הוריד את המכתב. גילברט/AP

קליבלנד הכינה את ההצעה שלה לקינג ג'יימס במשך שנתיים תמימות. בשבוע שעבר נפגש הבעלים של הקאבס, דן גילברט עם סוכנו של לברון, ריץ' פול. זו הייתה פגישה מקדימה לפגישת הפנים-אל-פנים שצפויה בין גילברט לג'יימס, בה ינסה הבעלים לסגור סופית את הסכסוך שהיה בינו לבין השחקן לאחר שזה החליט לעזוב את קליבלנד בתום שבע עונות ולעבור למיאמי בקיץ 2010. אותו סכסוך כלל ביקורת של גילברט על אופיו של לברון ומכתב פתוח לאוהדים בו תקף את הכוכב שנטש אותו.

כעת, לאחר שהשניים התקרבו מעט זה לזה בתקופה האחרונה, בקליבלנד רוצים לצאת לדרך חדשה. לשם כך המכתב הזועם של גילברט הורד מהאתר של קליבלנד, עוד רמז להתקרבות ולצעדים בוני האמון. קליבלנד מציעים ללברון לעמוד בראשה של קבוצה צעירה ותוססת, בה צפויים לככב קיירי אירווינג ואנדרו וויגינס. קליבלנד מאמינה שהיא המנצחת הגדולה של הפגרה עד כה, לאחר שמיד עם פתיחת שוק השחקנים החופשיים, היא הצליחה להחתים את אירווינג על חוזה חדש לחמש שנים נוספות. גם וויגינס, שנבחר במקום הראשון בדראפט האחרון, יהיה חלק מהקבוצה לפחות בחמש השנים הקרובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. רויטרס
מה הסיכוי שבלאט יאמן את השחקן הטוב בעולם?/רויטרס

מלבד שני הכוכבים הצעירים, קליבלנד תבהיר ללברון שבניגוד למחזרות האחרות שלו, מיאמי, הלייקרס ויוסטון, לה יש אופציה לבצע מהלכים גדולים לא רק בקיץ הקרוב, אלא גם בשנים הבאות, בשל מעט מאוד התחייבויות. בדראפט הבא עשויה קליבלנד להחזיק, בסיטואציה מסוימת, בשלוש בחירות בסיבוב הראשון.

מנגד, קיימים גם לא מעט מכשולים לעסקה ובראשם, היחסים המדוברים בין גילברט לג'יימס. מעבר לכך, לקליבלנד אין כרגע את המקום בתקרת השכר על מנת להציע ללברון את חוזה המקסימום שהוא דורש, 20.7 מיליון דולר לעונה. כדי להגיע למצב כזה, הקאבס יצטרכו לשחרר מספר שחקנים ובראשם ככל הנראה ג'ארט ג'ק. בקבוצה רוצים לשמור על אנדרסון ורז'או, למרות החוזה שלו, שכן הוא נחשב בעיני קליבלנד לנכס ובנוסף, הוא השריד האחרון מהקדנציה הראשונה של לברון בקבוצה. מנגד, פט ריילי, נשיא מיאמי, ייפגש אף הוא עם לברון השבוע וינסה לשכנעו להישאר בפלורידה.

אז האם לבלאט וקליבלנד יש סיכוי? המרדף אחר לברון רחוק מסיום, אבל בקליבלנד לא ירימו ידיים.

עדכון ראשון: 7.7, 16:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully