וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריינג'ר ומקרוברטס חתמו במיאמי, כריס בוש יעזוב?

ההיט התחזקו בשני שחקנים משלימים, אך בארה"ב טוענים: הפורוורד שוקל ברצינות את חוזה המקסימום שהוצע לו מיוסטון

לברון ג'יימס (ימין) כריס בוש (שמאל). Michael Loccisano, GettyImages
החלטה של האחד עשויה להשפיע על החלטה של האחר. בוש ולברון/GettyImages, Michael Loccisano

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA ממשיך להתחמם, ובליגה הטובה בעולם ממשיכים להעריך שהצעד הגדול הראשון יוליד צעדים גדולים נוספים. מוקדם יותר היום (שני) פורסם בארצות הברית כי לברון ג'יימס ישקול ברצינות את אופציית החזרה לקליבלנד, והערב טוענים כי כריס בוש שוקל ברצינות את חוזה המקסימום שהוצע לו מיוסטון.

על פי דיווחים, הרוקטס, שהביעו עניין רב גם בלברון ג'יימס וכרמלו אנתוני, הבינו כי הסיכויים להנחית את צמד הסופרסטארים נמוך, ועל כן עברו להתרכז בפאוור פורוורד. לבוש, שמחזיק בחוזה לעוד שנתיים במיאמי תמורת כ-42 מיליון דולר, הוצע חוזה מקסימום של 88 מיליון דולר לארבע עונות מצד הטקסנים, שמאוד רוצים לראות אותו משלים קו קדמי אימתני לצד דווייט הווארד. כדי לעשות זאת, אגב, יוסטון תצטרך לשלוח את החוזה הגדול של ג'רמי לין, אך היא מאמינה כי ביכולתה לעשות זאת. בוש עצמו עדיין מתלבט, ומוקדם יותר הקיץ אמר כי יהיה מעוניין להישאר בהיט, גם במחיר של קיצוץ במשכורת, ועל פי הערכות יחכה לראות מה לברון ג'יימס יעשה, ורק אז יחליט על עתידו שלו.

שחקן שארלוט בובקאטס, ג'וש מקרוברטס. Chuck Burton, AP
חיזוק מעניין להיט. מקרוברטס/AP, Chuck Burton

* עם או בלי קשר לבוש, ג'וש מקרוברטס חתם לארבע שנים במיאמי, כך על פי ESPN, וירוויח 23 מיליון דולר. הפורוורד סיפק עונה טובה מאוד בשארלוט אשתקד, והעמיד ממוצעים של 8.5 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק.

* מספר דקות אחרי ההחתמה של מקרוברטס, דווח בארצות הברית כי גם דני גריינג'ר חתם במיאמי, על חוזה של 4.2 מיליון דולר לשנתיים. הסמול פורוורד שהתקשה לחזור לעצמו אחרי הפציעה והטרייד ששלח אותו מאינדיאנה לפילדלפיה ואז לקליפרס העמיד אשתקד ממוצעים של 8.2 נקודות, 3.2 ריבאונדים ואסיסט למשחק.

* לפני כשבוע הציעה אינדיאנה ללאנס סטיבנסון 44 מיליון דולר לחמש עונות, אולם מספר קבוצות נוספות מעוניינות בשוטינג גארד הבעייתי של הפייסרס. ב-ESPN טוענים שגם דאלאס והלייקרס חזק במירוץ אחר סטיבנסון, כשהמאבריקס מביעים עניין גם בצ'נדלר פארסונס, לואל דנג וטרבור אריזה, בתקווה להנחית אחד מהם בטקסס.

* ב'ספורטס אילוסטרייטד' מדווחים שנציגי פול פירס מחפשים חוזה לשנתיים בשווי כ-9-10 מיליון דולר לעונה. ברוקלין עשויה להשאירו, אך גם הקליפרס מעוניינים בשירותיו.

* ליונל הולינס הוצג הערב בברוקלין כמחליף של ג'ייסון קיד, ואמר: "אני רוצה שנשחק בקצב קצת יותר מהיר מששיחקו כאן בעונה שעברה ומהקצב ששיחקנו אצלי בממפיס, אבל אני לא רוצה שסתם נרוץ ונזרוק. אני רוצה שנהיה אגרסיביים. זה אתגר, אבל אני מצפה להזדמנות הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן ניו ג'רזי נטס ליונל הולינס. AP
מלא חיוכים. הולינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully