וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלייקרס עשו רושם עז על כרמלו אנתוני"

כוכב הניקס שהפך לשחקן חופשי נפגש עם הקבוצה מ-LA: "תהיה לו החלטה קשה". מיאמי מעוניינת בדנג, פילדלפיה בלין

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
בדרך מערבה? כרמלו/AP

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA סוער העונה במיוחד ואחד השמות המרכזיים הוא כרמלו אנתוני, שבוחן אופציות אחרות מלבד ניו יורק ניקס. על פי דיווחים הלילה (בין שבת לראשון) בארצות הברית, את המאבק הגדול ביותר לניקס על שירותיו של הפורוורד תתן כנראה לוס אנג'לס לייקרס.

על פי ESPN, ההצעה של הלייקרס לאנתוני, לחבור לקובי בריאנט, פאו גאסול והרוקי המבטיח ג'וליוס רנדל, בקבוצה ללא חוזים ארוכי טווח, קסמה לאנתוני ועשתה עליו "רושם עז". מקורבי השחקן אף אמרו שיעברו עליו ימים לא קלים בהתלבטות בין הקבוצות. בסוף השבוע נפגשו ראשי הלייקרס גם עם סוכנו של לברון ג'יימס, ריץ' פול וגם כוכב מיאמי לא פוסל מעבר, אבל נראה כי הסיכויים לצעד כזה נמוכים יותר. אם אנתוני יבוא ללוס אנג'לס, הוא עשוי לקבל מהלייקרס 97 מיליון לארבע שנים. הניקס מציעים לו יותר, 129 מיליון לחמש שנים, אולם אנתוני עשוי לבחור בלוס אנג'לס אם יחשוב ששם נמצאת האופציה הטובה ביותר לזכייה באליפות.

לואל דנג שחקן שיקגו בולס. Charles Cherney, AP
לא ברור כמה יציעו לו. דנג/AP, Charles Cherney

* נשיא מיאמי, פט ריילי, מנסה לחזק את הקבוצה כדי לשכנע את כוכביו להישאר. ריילי נפגש עם שחקן קליבלנד בעונה החולפת, לואל דנג, שהפך לשחקן חופשי בסיום העונה. ריילי עדיין לא יודע כמה כסף יהיה לו להציע לדנג, שכן לברון ג'יימס, דוויין וייד וכריס בוש יצאו מהחוזים שלהם ולא ברור אם יחתמו על חוזים חדשים ואם כן באילו סכומים, אולם על פי הערכות ההצעה לדנג תעמוד על כעשרה מיליון דולר לעונה.

* יוסטון מנסה להתחזק וגם היא נמצאת ברשימת המחזרות אחר כריס בוש וכרמלו אנתוני. אם אחד משני הכוכבים יגיע לטקסס, הרוקטס יצטרכו להיפרד משחקן בכיר אחר וככל הנראה יהיה זה ג'רמי לין. פילדלפיה עשויה לקלוט את לין, לאחר שהביעה נכונות לעסקה, אם יוצע לה הטרייד הנכון מבחינתה.

* ליגת הקיץ הראשונה, זו של אורלנדו, יצאה לדרך. נרלנס נואל, לו פילדלפיה מחכה כל כך, כיכב עם 19 נקודות וארבע חטיפות בהפסד הסיקסרס לאורלנדו 83:77. שבאז נאפייר, הרוקי של מיאמי, פחות נהנה וסיים עם שלוש מ-15 בלבד מהשדה בהפסד ההיט 85:77 לבוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully