וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון הייוורד סיכם על חוזה מקסימום בשארלוט

הסמול פורוורד עוזב את יוטה ובחר בהורנטס על פני הקאבס. לברון ייפגש עם פט ריילי בוגאס, חוזה פרסום עצום לאנדרו וויגינס

גורדון הייוורד שחקן יוטה ג'אז. AP
מסע השכנועים של ג'ורדן הצליח. הייוורד/AP

קליבלנד ובלאט קיוו לבואו, אך פניו של גורדון הייוורד מועדות קרוב לוודאי למקום אחר. על פי דיווחים בארצות הברית, הסמול פורוורד המוכשר של יוטה סיכם היום (רביעי) בשארלוט ויחתום בקרוב על חוזה מקסימום (63 מיליון דולר לארבע שנים). הייוורד בן ה-24 היה בחזקת שחקן חופשי מוגבל, אך הג'אז לא היו מסוגלים להשוות את ההצעות הגבוהות להן זכה, למרות שהצהירו מוקדם יותר במהלך הקיץ כי הם מתכוונים להשאירו בכל מחיר.

הייוורד כאמור קיבל הצעה דומה גם מהקאבס, אך על פי דיווחים מייקל ג'ורדן, הבעלים של ההורנטס, היה זה שהיטה את הכף ושכנע אותו להגיע לצפון קרוליינה. דיווחים נוספים גרסו כי הקאבס היו אלה שירדו מההצעה, לאחר שקיבלו מסרים לפיהם לברון ג'יימס שוקל ברצינות קאמבק לאוהיו. הייוורד יחבור מחדש לאל ג'פרסון, עמו שיתף פעולה בעבר ביוטה. בעונה שעברה הוא העמיד ממוצעים של 16.2 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-5.1 ריבאונדים.

שחקן לברון ג'יימס מקבל את תואר ה-MVP לצד הג'נרל מנג'ר פט ריילי, המאמן אריק ספולסטרה. רויטרס
פגישה מכרעת. לברון עם ריילי, מימין/רויטרס

* ואם בלברון ג'יימס עסקינן, הנה דיווח נוסף שעוסק בעתידו של המלך: על פי רשת 'יאהו', לברון ייפגש בימים הקרובים עם פט ריילי בלאס וגאס והשניים ידונו באפשרות שהשחקן ימשיך במיאמי ויחתום על חוזה חדש. ג'יימס כבר התבטא בעניין והתנה את הישארותו בכך ש"מיאמי תשתפר משמעותית בכל עמדה במגרש". עד כה, ההיט הספיקו להחתים את ג'וש מקרוברטס ודני גריינג'ר. תהיה זו הפגישה הרשמית הראשונה בין לברון למיאמי מאז הודיע על מימוש היציאה מחוזהו. ללברון נותרו בחוזה המקורי שתי עונות נוספות במיאמי בהן אמור היה להשתכר 42 מיליון דולר.

* חוזרים לקליבלנד: תגידו מזל טוב לאנדרו וויגינס, שחתם היום על חוזה הפרסום הגדול הראשון שלו. הכוכב הצעיר והבחירה מספר אחת בדראפט האחרון הגיע לסיכום על חוזה פרסום עם אדידס, ששוויו מוערך בכ-100 מיליון דולר ל-10 שנים (!). וויגינס מצטרף בכך לרשימה מכובדת של שחקני NBA שחתומים עם אדידס, ביניהם דרק רוז, טים דאנקן, ג'ואקים נואה ודמיאן לילארד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן קליבלנד קאבלירס אנדרו וויגינס. רויטרס
חייך, אתה מיליונר. וויגינס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully