וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: פטרה קביטובה ניצחה את ג'ני בושאר בגמר

אלופת 2011 והמדורגת שישית לא הותירה לקנדית החביבה (13) שום סיכוי, כשניצחה 3:6, 0:6 וחגגה תואר גרנד סלאם שני בקריירה. בושאר סוגרת טורניר חלומי בתחושה מרירה, אך עם המון תקוות לקראת העתיד

הטניסאית הצ'כית פטרה קביטובה מניפה את צלחת האליפות, טורניר ווימבלדון. רויטרס
הראתה עליונות מהרגע הראשון ועד האחרון. קביטובה/רויטרס

אחרי טורניר מלא בהפתעות ורגעים בלתי צפויים, גמר ווימבלדון של 2014 התנהל, הלך, לשם שינוי, עם הפייבוריטית, כשפטרה קביטובה חגגה זכייה שנייה על הדשא של אול אינגלנד. המדורגת שישית ניצחה את ג'ני בושאר הנהדרת (13) 3:6, 0:6 בתום 55 דקות בלבד, הוסיפה גרנד סלאם שני לארון, וניצחה, בצדק, בגמר הראשון בהיסטוריה בין שתי ילידות שנות התשעים.

קביטובה, שנהנתה מהגרלה נוחה יחסית ושמטה מערכה אחת בלבד בטורניר, היתה עדיפה פחות או יותר מהרגע הראשון ועד האחרון, בדרך לגמר הכי חד-צדדי מאז שסטפי גראף ניצחה את מוניקה סלש 2:6, 1:6 ב-1992. הצ'כית שתעלה למקום הרביעי בדירוג העולמי נראתה דורסנית מתמיד, ולא השאירה לקנדית החביבה שום סיכוי. על אף ההפסד הכואב, בושאר בת ה-20 סוגרת מבחינתה טורניר חלומי, עם ביקור ראשון בגמר גרנד סלאם והרבה, הרבה מאוד תקוות לקראת העתיד.

רוג'ר פדרר - נובאק דג'וקוביץ': הכל לקראת הגמר הגדול

מי הטניסאית שגילתה בווימבלדון שהיא חולה בסרטן?

ג'ני בושאר טניסאית קנדית. רויטרס
נותרה עם המחמאות בלבד. בושאר/רויטרס

קביטובה זכתה בנקודה הראשונה של הגמר, אבל בושאר שמרה על ההגשה. הצ'כית ענתה במשחקון הגשה נהדר משלה. קביטובה המשיכה בשלה והשיגה את השבירה הראשונה במשחק בעזרת טניס אגרסיבי. הצ'כית סיפקה ווינר מדהים כדי לעלות ל-1:3 בתום משחקון קשה. בושאר שוב נאלצה לעבוד קשה, אבל הצליחה לצמק. הצ'כית העלתה הילוך ובעזרת שגיאה כפולה של בושאר היא הצליחה לשבור שוב בדרך ל-2:5. בושאר סירבה לוותר ומיד שברה בחזרה, בפעם הראשונה במשחק. כאן הגיע תור הצ'כית לענות ועם השבירה השלישית שלה במערכה, היא לקחה אותה עם 3:6.

המשחק החד צדדי נמשך עם עוד שבירה של קביטובה, שהמשיכה בדרכה הבטוחה לניצחון ועלתה ל-0:3 מהיר. הקנדית הצעירה ניסתה לחזור לעניינים, אך נקודה אדירה של הצ'כית מהקו האחורי סידרה לה אפשרות שבירה נוסף, אותו ניצלה כדי לעלות ל-0:4. בושאר נותרה חסרת תשובות, נשברה גם במשחקון ההגשה האחרון שלה במשחק, ואפשרה לקביטובה לסגור עניין עם 0:6 חלק, ולהתחיל לחגוג. פייר? מגיע לה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פטרה קביטובה טניסאית צ'כית עם ג'ני בושאר טניסאית קנדית. רויטרס
גמר חד צדדי במיוחד. קביטובה ובושאר/רויטרס

סטטיסטיקה

אייסים: קביטובה 4, בושאר 1

שגיאות כפולות: קביטובה 3, בושאר 2

אחוזי הגשה ראשונה: קביטובה 68%, בושאר 61%

נקודות ברשת: קביטובה 11 מ-14 (79%), בושאר 2 מ-4 (50%)

אפשרויות שבירה: קביטובה 6 מ-13, בושאר 1 מ-1

ווינרים: קביטובה 28, בושאר 8

שגיאות בלתי מחויבות: קביטובה 12, בושאר 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully