וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטניסאית שגילתה בווימבלדון שהיא חולה בסרטן

ויקטוריה דובאל (18) נעצרה בסיבוב השני למרות שידעה שהיא סובלת מסרטן הלימפה: "יש לי אמונה שלמה שאצא מזה"

ויקטוריה דובאל טניסאית אמריקאית. AP
מודה מראש על החיזוקים. דובאל/AP

ויקטוריה דובאל, טניסאית אמריקאית בת 18, לא תשכח עוד הרבה זמן את טורניר ווימבלדון האחרון. האמריקאית עלתה על הדשא בשבוע שעבר באול אינגלנד קלאב בידיעה שהיא סובלת ממחלת הסרטן. דובאל, שהגיעה לסיבוב השני בטורניר חולה בסרטן הלימפה ובמהלך התחרות היא קיבלה את ממצאי הביופסיה שהעלו כי היא חולה במחלה הקשה. למרות זאת, העובדה שהסרטן נמצא בשלב מאוד מוקדם גורם לאופטימיות רבה מצידה.

"בלב כבד אני אצטרך לקחת פסק זמן מתחרויות טניס לתקופה קצרה אחרי שהובחנתי כחולה בסרטן הלימפה", אמרה דובאל. "קיבלתי את החדשות הללו אחרי סיבוב המוקדמות הראשון בווימבלדון, אבל החלטתי להמשיך להתחרות. להיות על המגרש זה משהו שגורם לי להרגיש מאוד בנוח. יש לי אמונה שלמה באלוהים שיעזור לי ולמשפחה שלי בכל מה שאני אצטרך להשיג ניצחון ולהפוך להיות חזקה יותר במסע הזה".

דובאל המשיכה ושידרה מסרים של אופטימיות, כשאמרה: "אני מתכוונת להילחם כדי להגיע למצב של החלמה מלאה. אני מדמיינת את עצמי בריאה, חזקה יותר ומתחרה במהירות שוב עם הערכה רבה יותר למשחק שאני כל כך אוהבת. אני מודה מראש לאוהדים שלי ולחברים על התמיכה והמחשבות החיוביות במהלך הטיפול שאני אעבור".

דובאל כאמור עברה את שלושת סיבובי המוקדמות לפני שנכנסה להגרלה הראשית של הטורניר והצליחה להפתיע את כולם. היא עברה את סוראנה קירסטאה הרומנייה בקרב שנמשך שלוש מערכות, אבל בהמשך היא הפסידה לבלינדה בנצ'יץ'.

כבר באליפות ארה"ב התמוגגנו לראות את ויקטוריה דובאל בפעולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully