וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי חידש חוזה, נציגי לברון פגשו ארבע קבוצות

הגרמני נשאר בדאלאס וירוויח כ-30 מיליון דולר במשך שלוש עונות. ESPN: סוכנו של לברון נפגש עם קליבלנד, הסאנס, יוסטון והמאבס

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס. GettyImages
חוזר לאוהיו? לברון/GettyImages

לברון ג'יימס אמנם שוהה בחופשה משפחתית, אך נראה שמאחורי הקלעים הוא בוחן את האפשרויות בשוק. על פי דיווח ברשת ESPN, סוכנו של המלך, ריצ' פול, נפגש במהלך השבוע החולף עם לא פחות מארבע קבוצות, ביניהן פיניקס, יוסטון, דאלאס וקבוצתו לשעבר קליבלנד. דן גילברט, הבעלים של הקאבס, פגש את סוכנו של לברון ועל פי הדיווחים יש רצון הדדי לשמוע על אפשרות של קאמבק לאוהיו.

ואם לא דייויד בלאט, לברון אולי יחבור לישראלי אחר בליגה הטובה בעולם, גל מקל. מארק קיובן, הבעלים של המאבס, צולם בקליבלנד, לשם נסע במיוחד כדי לדסקס בנוגע ללברון. גם הבעלים של הלייקרס מיץ' קופ'צאק אמור להיפגש בקרוב עם נציגיו של לברון, שעל פי הדיווחים, בכל מקרה מעניק קדימות למיאמי על פני האחרות.

פורוורד דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי. Tony Gutierrez, AP
רוצה עוד כוכב לידו. נוביצקי/AP, Tony Gutierrez

* דירק נוביצקי חתם לעוד שלוש שנים בדאלאס מאבריקס. הדיווחים מדברים על כך שהפורוורד יקבל 30 מיליון דולר לתקופה, ושב-2016 תהיה אפשרות לנוביצקי אופציה לצאת מהחוזה וכן הזכות לסרב על כל טרייד שיוצע עליו במהלך החוזה.

נוביצקי בדיוק סיים חוזה של 80 מיליון דולר לארבע שנים והחליט לקצץ במשכורת בכדי שלקבוצה תהיה אפשרות להחתים שם גדול שיוכל להפוך את המאבריקס למועמדת לאליפות.

* אטלנטה הוקס הגיעו להסכם עם ת'אבו ספולושה לשלוש שנים תמורת 12 מיליון דולר. ספולושה היה חלק מאוקלהומה סיטי ת'אנדר במשך החמש שנים האחרונות ורשם ממוצעים של 6.3 נקודות ו-3.6 ריבאונדים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
קיצר את החופשה כדי להיפגש עם כרמלו. ברייאנט/רויטרס

* סאגת כרמלו אנתוני נמשכת. הפורוורד הגיע ללוס אנג'לס לשיחות עם הלייקרס וגרם לקובי בריאנט לחזור מוקדם מהחופשה כדי להספיק לפגישה איתו. הדיווחים טוענים שהסטאר איחר להגיע ויפגש עם הפורוורד בהזדמנות אחרת. גם בניקס שלחו אנשים להיפגש עם כרמלו בעיר המלאכים בכדי לשכנע אותו להישאר בקבוצה. בתקשורת האמריקאית דווח שהניקס מוכנים להציע לכרמלו אנתוני 129 מילון דולר לחמש שנים.

* בצד השני של לוס אנג'לס, דוק ריברס מנסה לשכנע את פול פירס להגיע לקליפרס בעיסקת סיין אנד טרייד עם הנטס. בנטס דוחים את האפשרות ואומרים שהם רוצים שהסמול פורוורד ישאר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully