וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק ודוראנט לוחצים על גאסול, לאורי ממשיך בטורונטו

הגארד יחתום על חוזה בסך 48 מיליון דולר ל-4 שנים. כוכבי הת'אנדר פגשו את הפורוורד. קוליסון עבר לקינגס, לין נעלב מיוסטון

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי מול פאו גאסול שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
דוראנט רוצה את גאסול לידו, אבל באותה תלבושת/רויטרס

* פאו גאסול מבוקש הקיץ, וב-ESPN דווח שהשחקן נפגש עם שני כוכבי אוקלהומה סיטי קווין דוראנט וראסל ווסטברוק. לפי מקור בליגה, השניים נפגשו פנים אל פנים עם הספרדי בלוס אנג'לס. בנוסף, הג'נרל מנג'ר של הת'אנדר סם פרסטי שוחח עם גאסול בטלפון. המקור אמר ל-ESPN ש"גאסול פתוח לאפשרות" לגבי מעבר לאוקלהומה סיטי. קבוצות נוספות המעוניינות בגאסול הן שיקגו, סן אנטוניו וניו יורק.

* טורונטו ראפטורס הסכימה לתנאיו של קייל לאורי, שנמצא במעמד של שחקן חופשי, והעניקה לו הצעה בסך 48 מיליון דולר לארבע עונות. לאורי העדיף להמשיך בטורונטו ולא לעבור ליוסטון או לוס אנג'לס לייקרס, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו "טורונטו תהיה הבית שלי". לאורי היה אחד השחקנים הבולטים של הראפטורס בשנתיים האחרונות והוא תרם בעונה שעברה ממוצע של 17.9 נקודות ו-7.4 אסיסטים. החתמתו מחדש הייתה בעדיפות עליונה עבור הראפטורס.

בלאט יביא לקליבלנד את הפורוורד שחתך ממכבי תל אביב?

קליבלנד מציעה לגורדון הייוורד חוזה מקסימום

שחקן טורונטו ראפטורס קייל לאורי מול שחקן ברוקלין נטס שון ליבינגסטון. GettyImages
לאורי/GettyImages

* דוויין וייד וכריס בוש לא יודעים לאן מועדות פניו של לברון ג'יימס. לפי דייוח ב-ESPN, השניים מתכוונים להישאר במיאמי, ולא יודעים מה יחליט קינג ג'יימס. לפי הדיווח בוש מצפה לקבל מההיט חוזה בסך 80-90 מיליון דולר לחמש שנים, בעוד שוייד מצפה לחוזה של 55-60 מיליון לארבע שנים. המספרים האלה, יחד עם חוזה המקסימום שלברון צפוי לדרוש ממיאמי, חוזה שמתחיל ב-20.7 מיליון דולר לעונה, לא ישאירו לקבוצה מפלורידה מספיק מקום תחת התקרה כדי להחתים שחקנים חופשיים כמו לואל דנג או פאו גאסול. אבל אם לברון יודיע שהוא לא ממשיך במיאמי, התמונה תשתנה כמובן.

* בסקרמנטו ממשיכים לנסות לחזק את הסגל שלהם, והגיעו לסיכום עם הגארד של הקליפרס בעונה החולפת, דארן קוליסון. הקינגס הסכימו לשלם לקוליסון, שהעמיד ממוצעים של 11.4 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים בממוצע בעונה האחרונה, 16 מיליון דולר לשלוש שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לברון ג'יימס דווין וויד כריס בוש מיאמי היט. AP
העתיד לוט בערפל/AP

* לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, שיקגו בולס הודיעה לשחקנה קרלוס בוזר שהוא צפוי להיחתך מהסגל בקיץ ולעבור בטרייד, אולם החלטה סופית בעניין טרם הוחלטה. הבולס חושקים בכרמלו אנתוני, ובוזר יועבר אם הם יצליחו לשים יד על הפורוורד של הניקס. בוזר הצטרף לשיקגו ב-2010.

* יוסטון עושה הכול כדי להחתים את כרמלו אנתוני, והיא הבטיחה לו את הספרה 7, זו שעל הגופייה של שחקנה ג'רמי לין. הגארד, שכרגע ימיו בטויוטה סנטר נראים ספורים, הגיב אמש בציטוט מהברית החדשה: "אם מישהו סוטר לך, הפנה לו את הלחי השנייה, אם מישהו לוקח לך את המעיל, אל תיקח לו אותו".

ג'רמי לין, יוסטון רוקטס, בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס. AP
מעליב. לין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully