וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורטאט נשאר בוושינגטון, מצ'באן בדרך לקליבלנד?

הפולני חתם ל-5 שנים תמורת 60 מיליון דולר, אקס מכבי ת"א עשוי להתאחד עם בלאט. ליבינגסטון חתם ל-3 שנים בגולדן סטייט

מרצ'ין גורטאט, וושינגטון וויזארדס. GettyImages
נשאר בבירה. גורטאט/GettyImages

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA נפתח אמש (שלישי) באופן רשמי, וקבוצות הליגה החלו בסבב שיחות, ספקולציות והחתמות. הגדולה ביותר עד כה שייכת לוושינגטון, שדאגה להעניק לשחקן החופשי שלה מרצ'ין גורטאט חוזה חדש בדמות 60 מיליון דולר לחמש עונות. "מבסוט שגורטאט חוזר, עכשיו אני מחכה לאח שלי טרבור אריזה", צייץ ג'ון וול בהקשר של השחקן החופשי הנוסף של הוויזארדס, שעשוי לבחון את השוק.

* שון ליבינגסטון, שרשם עונת קאמבק נפלאה בברוקלין אשתקד, חתם לשלוש עונות בגולדן סטייט תמורת 16 מיליון דולר. "זה מתאים", אמר הרכז. "זה מתוק עבורי להגיע לסיטואציה הזאת". ליבינגסטון רשם בעונה החולפת ממוצעים של 8.3 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים בשורות הנטס.

* ג'ודי מיקס חתם לשלוש שנים בדטרויט תמורת כ-19 מיליון דולר. הקלעי המחונן העמיד אשתקד ממוצעי שיא של 15.7 נקודות, 2.5 ריבאונדים, 1.8 אסיסטים ו-1.4 חטיפות למשחק, ואמור לחזק את כל תחום הקליעה מבחוץ של הפיסטונס.

שון ליבינגסטון ברוקלין נטס מול פייטון סיבה דטרויט פיסטונס. Kathy Kmonicek, AP
נרגש לקראת הסיטואציה. ליבינגסטון/AP, Kathy Kmonicek

* בעוד לברון ג'יימס הודיע שהוא לא מתכוון להיפגש עם קבוצות, בארצות הברית טוענים שסוכנו עשוי להיפגש עם יוסטון, דאלאס ופיניקס. בו בזמן, בעוד קינג ג'יימס צפוי לקבל חוזה מקסימום במיאמי, השכר של דוויין ווייד וכריס בוש אמור להיות נמוך יותר, כאשר אמש דווח שהגארד המזדקן אמור להרוויח כ-12 מיליון דולר לעונה, והפורוורד כ-11 מיליון. אם כך יהיה, להיט יהיה מספיק כסף תחת תקרת השכר כדי להחתים את קייל לאורי, שמבוקש גם על ידי יוסטון, הלייקרס וכמובן שגם על ידי קבוצתו בעונה שעברה, טורונטו.

* דרק רוז, ג'ואקים נואה וטאג' גיבסון היו חלק מהצוות של שיקגו שנפגש אמש עם כרמלו אנתוני. גם טום ת'יבודו היה שם כמובן. פרט לצוות שנפגש איתו, גם תמונה גדולה שלו במדי הבולס קיבל אותו בכניסה ליונייטד סנטר. הסמול פורוורד צפוי להיפגש גם עם דאלאס, יוסטון והלייקרס.

* פאו גאסול נפגש עם מיץ' קופצ'ק לגבי האפשרות להישאר בלייקרס.

* דאלאס מעוניינת גם ברכז של סקרמנטו, אייזאה תומאס, שמבוקש גם על ידי הלייקרס, מיאמי, בוסטון, דטרויט ופיניקס.

בואו לזכות בטיסה וכרטיס לחצי גמר המונדיאל – בחסות בנק ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן שיקגו בולס דרק רוז. AP
ניסה לשכנע את כרמלו. זה יעבוד? רוז/AP

* מילאן מצ'באן, שנבחר על ידי קליבלנד במקום ה-54 של דראפט 2011, עשוי להצטרף לקאבלירס, שעדיין מחזיקים בזכויות עליו, כבר בקיץ הקרוב. אקס מכבי תל אביב ששיחק אצל דיוויד בלאט בעונת 2010/11 אך לא הירבה לקבל דקות (3.5 נקודות למשחק ביורוליג) ולאחר מכן הושאל לפרטיזן בלגרד, בילה את העונה החולפת בגלאטסראיי והעמיד ממוצעים של 6.8 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

* ספנסר הוז נפגש עם פורטלנד, גולדן סטייט והקליפרס. כרגע, הבלייזרס הם המועמדים המובילים להחתימו.

* שארלוט, דאלאס, קליבלנד, מיאמי, הקליפרס, ניו יורק, פורטלנד, פיניקס, סן אנטוניו, הלייקרס: זו רשימת המועמדות להחתים את ג'וש מקרוברטס.

* מי שאמור היה לקבל כסף לא רע בקיץ הזה הוא פאטי מילס, התגלית הגדולה של הגמר, שייאלץ לעבור ניתוח בכתפו וייעדר כשישה חודשים מהמגרשים, כשיש שטוענים שישוב רק במרץ 2015. סן אנטוניו צפויה להשאירו.

דייויד בלאט מאמן מכבי תל אביב עם מילאן מצ'באן במסיבת עיתונאים. קובי אליהו
האיחוד בדרך? בלאט ומצ'באן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully