וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קליבלנד מציעה לגורדון הייוורד חוזה מקסימום

הרכש הגדול הבא של בלאט? הפורוורד נפגש עם הקאבס. בן גורדון באורלנדו, פאו גאסול מועמד למיאמי, הולינס יאמן את הנטס

גורדון הייוורד שחקן יוטה ג'אז. AP
הקאבס מוכנים לפתוח את הארנק. הייוורד/AP

שוק ההעברות ב-NBA הופך פעיל מיום ליום, והערב (רביעי) הושלמה החתמה נוספת, כשאורלנדו צירפה את בן גורדון, שלא שיחק בעונה שעברה. הגארד, שנמצא בירידה תלולה בקריירה, חתם לשנתיים במהלכן ירוויח 9 מיליון דולר, כשהעונה השנייה היא בגדר אופציה למג'יק. גורדון בן ה-31 אמור לחזק את הקו האחורי ולסייע לנבחר הטרי בדראפט אלפריד פייטון ג'וניור ולכוכב הצעיר ויקטור אולדיפו. אחרי ששוחרר משארלוט במהלך העונה שעברה, חובת ההוכחה מוטלת על גורדון.

* רשת 'יאהו' מדווחת כי קליבלנד תנסה להחתים את הפורוורד המוכשר גורדון הייוורד מיוטה. על פי דיווחים, בלאט וקבוצתו מוכנים להציע חוזה מקסימום לסמול פורוורד המוכשר ואף נפגשו עימו במהלך הערב באוהיו. גם אם השחקן יקבל את ההצעה יש ליוטה את הזכות להשוות אותה ובכך להחתים אותו על חוזה חדש. הבעלים דן גילברט לא היה נוכח בפגישה, אך כבר הביע הסכמה כללית להגיש הצעת מקסימום - משמע חוזה לארבע עונות בסכום של מעל 60 מיליון דולר. הצעה שכזו עשויה לסלול את דרכו לקאבס, מאחר שביוטה יתקשו להשוות את ההצעה. הייוורד העמיד אשתקד ממוצעים של 16.2 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים.

מי שיעזוב ויפנה את מקומו בסגל של קליבלנד הוא סי ג'יי מיילס. ב-ESPN מדווחים שהפורוורד סיכם על חוזה לארבע שנים באינדיאנה פייסרס במסגרתו הוא ירוויח 18 מיליון דולר. העסקה עדיין לא סגורה ותלויה ביכולת של הפייסרס להחתים מחדש את לאנס סטיבנסון. מיילס שיחק בשתי העונות האחרונות בקליבלנד ובעונה החולפת רשם ממוצע יפה של 9.9 נקודות למשחק.

*כרמלו אנתוני ממשיך את סבב השיחות שלו בקבוצות שמעוניינות להחתים אותו והערב הגיע לטקסס כדי להיפגש עם ראשי יוסטון. גם ברוקטס, כמו בניו יורק, החליטו לתת לאנשי הגרפיקה שלהם לעבוד על תמונה של הסמול פורוורד במדי הקבוצה, רק שהם החליטו ללכת צעד קדימה ושמו תמונה של הכוכב עם גביע האליפות.

* ברוקלין נטס הודיעה כי היא הגיעה לסיכום עם ליונל הולינס והוא יחליף על הקווים של הקבוצה החל מהעונה הקרובה את ג'ייסון קיד, שעזב לאחר עונה אחת בלבד.

אילוסטרציה של כרמלו אנתוני במדי יוסטון. twitter, צילום מסך
ככה יוסטון מנסה לפתות את כרמלו אנתוני/צילום מסך, twitter

* אייברי בראדלי חתם בבוסטון סלטיקס על חוזה חדש לארבע שנים תמורת 32 מיליון דולר.

* פט ריילי מנסה לצרף את פאו גאסול למיאמי כדי למשוך חזרה את שלושת הכוכבים שבחרו לצאת מחוזיהם, לברון ג'יימס, דווין וייד וכריס בוש לחתום מחדש. גם האלופה סן אנטוניו והלייקרס מעוניינות בספרדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully