וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: ליגת הקיץ באורלנדו יוצאת לדרך

טורניר קדם העונה המסורתי לא יכלול אף אחד מהנציגים הישראלים, אך מציג כישרונות גדולים וכמה שמות מוכרים מישראל. יהיה מעניין

ארון גורדון, אורלנדו. GettyImages
תראה מה אתה שווה, ילד. ארון גורדון/GettyImages

רק לפני שבוע נערך ערב הדראפט המסורתי ב-NBA, וכבר ממחר (שישי) נוכל לראות כמה מהכישרונות הרבים שנבחרו בפעולה. ליגת הקיץ הראשונה של הליגה הטובה בעולם תצא לדרך מחר באורלנדו ואומנם אף אחד משלושת הנציגים הישראלים לא ייטלו בה חלק (גל מקל ישחק בדאלאס ודייויד בלאט יאמן את קליבלנד בליגת הקיץ השנייה בלאס וגאס, שתיפתח ב-11 ביולי), אבל אפשר למצוא בה עניין רב גם בלעדיהם. שני הנבחרים ראשונים בדראפט, אנדרו וויגינס (קליבלנד) וג'בארי פארקר (מילווקי) לא ישתתפו, וכך גם השלישי ג'ואל אמביד הפצוע, שלא נכלל בסגל של פילדלפיה.

העיניים יהיו נשואות בעיקר לעבר ארון גורדון, הבחירה הרביעית, שירשום הופעות ראשונות במדי אורלנדו. אגב, אורלנדו מסתמנת כקבוצה החזקה ביותר מבין המשתתפות בטורניר בפלורידה, והסגל שלה כולל גם את ויקטור אולדיפו ורוקי מסקרן נוסף, אלפריד פייטון ג'וניור (נבחר 10 בדראפט והועבר למג'יק בטרייד) וסת' קרי, אחיו הצעיר של סטף.

שחקן אורלנדו מג'יק ויקטור אולדיפו. Rick Bowmer, AP
גם הוא יהיה שם. אולדיפו/AP, Rick Bowmer

גם לבוסטון יש סגל מסקרן, שבראשו עומד מרכוס סמארט, שנבחר שישי בדראפט, ונחשב לרכז הרוקי הטוב ביותר. משלימים את הסגל של הסלטיקס קלי אוליניק וג'יימס יאנג.

גם לאוקלהומה סיטי יהיו כמה שמות מסקרנים, ביניהם מייקל סטוקטון, הבן של, שינסה להרשים ולקבל לראשונה מקום בסגל הסופי של קבוצת NBA וכן נולאן סמית', בוגר מכללת דיוק ואחד הרכזים הצעירים המעניינים בעונה שעברה באירופה (אשתקד בצדביטה זאגרב הקרואטית).

לפילדלפיה יש כמה שמות שמעניין לעקוב אחריהם, אפילו שג'ואל אמביד לא ייטול חלק במשחקים. מי שיהיו בסגל הם נרלנס נואל, שלא שיחק בעונתו הראשונה בליגה הטובה בעולם בגלל פציעה וג'רמי גרנט ממכללת סירקיוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן עירוני נס ציונה טיילר האניקאט מטביע באולסטאר. דייב בוימוביץ'
יחבור ללברון בקרוב? האניקאט/דייב בוימוביץ'

כמדי שנה, יגיעו לליגת הקיץ הרבה שחקנים אמריקאים ששיחקו באירופה ומנסים להשיג חוזה ב-NBA. ביניהם, כמובן, יש לא מעט אקסים של קבוצות ישראליות. הבולט מבין כולם הוא טיילר האניקאט המוכשר, שהיה חלק מהעונה הנהדרת של עירוני נס ציונה ונכלל בסגל של מיאמי. איתו נמצא אמריקאי נוסף ששיחק בישראל בעונה החולפת, אלי הולמן מהפועל אילת. עוד נמצא בסגל שבאז נאפייר, שנבחר במקום ה-24 בדראפט האחרון ונחשב לחביבו של לברון ג'יימס.

בסגל של ממפיס ניתן למצוא אקס נוסף של אילת, טריקו וויט. מיודענו רוג'ר מייסון, לשעבר בהפועל ירושלים, מופיע ממרומי 34 שנותיו בסגל של אינדיאנה. בסגל של ברוקלין ניתן למצוא את מייסון פלאמלי ואת מרקיז טיג (אחיו של ג'ף), כמו גם שני שחקנים שהצטיינו אשתקד באירופה, דחואן סאמרס (בודיבלניק) ומייקל ג'נקינס (הכוכב האדום בלגרד).

ניתן לצפות בכל המשחקים מליגת הקיץ באתר ה-NBA

שחקן הפועל אילת טריקו וייט, מול דייויד בלו, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ינסה את מזלו שוב. טריקו וויט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully