וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת באנגליה: "ברצלונה צבועה, סוארס מניפולטיבי"

לואיס סוארס מתקרב לברצלונה? פרשני אנגליה טוענים: "ההתנצלות של סוארס הייתה הצגה, ליברפול חייבת להתעקש על מחיר גבוה"

לואיס סוארס, ליברפול. GettyImages
כמה הוא שווה? סוארס/GettyImages

לאור ההחתמה הצפויה של לואיס סוארס בברצלונה, בתקשורת האנגלית מנתחים לעומק את עסקת הענק שעומדת להיסגר, כשחלוץ ליברפול צפוי להשלים את המעבר לסגנית אלופת ספרד. כידוע, ברצלונה הציעה לליברפול 87 מיליון יורו על סוארס, ועלולה אף לשלם יותר לשם השלמת העסקה.

בריאן ריד מ"מירור" סבור שהציניות של ברצלונה נמשכת, ומציין את ההתנצלות הפומבית של סוארס לתקרית הנשיכה, שלטענתו נעשתה על מנת להשקיט את המצפון של ברצלונה, שמתיימרת להיות "יותר מעוד מועדון". כמו כן, הוא טוען שליברפול חייבת להתעקש על מחיר גבוה ולא להיכנע למניפולציות של בארסה:

"כמו שהם שכנעו את ארסנל לשחרר מכלאו את 'הילד המסכן' ססק פברגאס ולהחזירו הביתה, וככמו שדרשו מליברפול 'להתנהג באנושיות' ולשחרר את מסצ'ראנו 'האומלל' במחיר זול, כך עכשיו הקבוצה מחפשת 'צדק'... ברצלונה עדיין צבועה כשהם רוצים למשוך את השחקנים הטובים בעולם במחירים נמוכים על רקע הומניטרי...

"ולגבי סוארס, כרגע כל מה שהוא אומר זה שהוא מאוכזב מליברפול, וכמה הוא צריך להתרחק מהתקשורת האנגלית... האם ליברפול צריכה להקטין את עצמה ולהתחנן שיישאר? ג'ון הנרי חייב להתעקש על המחיר".

ג'וספ מריה ברתומאו, נשיא ברצלונה. Manu Fernandez, AP
"יותר מעוד מועדון"? ברתומאו/AP, Manu Fernandez

מרטין סמואל מ"דיילי מייל" כתב ש"סוארס אמר לפיפ"א שהוא לא נשך את קייליני, אבל אחרי כמה ימים פתאום הודה והתנצל, כשללא ספק, מה שעבר לו בראש זה רק המעבר לברצלונה... הכול היה הצגה. הוא לא חולה מבחינה נפשית, הוא פשוט אכזר ומניפולטיבי...".

אנדי האנטר מ"גרדיאן" טוען שהכול עניין של כסף. "ליברפול לא החליטה פתאום להיפטר מסוארס בגלל תקרית הנשיכה או בגלל ההשעיה... זה לא שהכריחו את ראשי ליברפול להיפגש עם ברצלונה עם איומי אקדח. זה פשוט ביזנס".

מנגד, גיז'ם באלאגה מ"סקיי ספורטס" יודע ש"כשברצלונה דרשה מסוארס להתנצל, היא ידעה שזה חלק מהערעור שיבוא, שסביר להניח שיקטין את ההשעיה שלו. הרבה אנשים מרגישים מרומים, כי הוא כבר התנצל בעבר. קייליני כבר סלח לו, מי אנחנו שלא?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully