וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הציעה 87 מיליון יורו, סוארס בדרך לקבוצה

החלוץ האורוגוואי של ליברפול מתקרב למעבר לקאמפ נואו, זאת לאחר שבכירים בשני המועדונים נפגשו לשיחה בלונדון שהוגדרה כ"טובה מאוד"

לואיס סוארס שחקן ליברפול חוגג מול נוריץ'. GettyImages
בדרך לספרד. סוארס/GettyImages

הרכש הגדול של הקיץ מגיע: לואיס סוארס קרוב מאוד למעבר מליברפול לברצלונה. הערב (רביעי) נערכה פגישה בין ראשי שני המועדונים ובסיומה הציעו הקטאלנים למייטי רדז 70 מיליון ליש"ט (87 מיליון יורו) על החלוץ האורוגוואי, כך מדווחים כלי התקשורת בממלכה.

ברצלונה שלחה לפגישה בלונדון את המנהל הספורטיבי שלה, ראול סאנלהיי, שנחשב לאחראי מספר אחת על משאים ומתנים שמנהל המועדון לגבי שחקנים. מטעם ליברפול הגיע היו"ר, איאן אייר, שהבהיר לעמיתו הקטאלני כי הקבוצה מהמרסייסייד לא מעוניינת באלכסיס סאנצ'ס או בכל שחקן אחר של ברצלונה כחלק מעסקת מעברו של סוארס, אלא רוצה את מלוא הסכום הכספי.

הסכום שהציעה ברצלונה בהצעת הפתיחה שלה, 70 מיליון ליש"ט, נמוך בעשרה מיליון מהסכום הראשוני אותו ליברפול דרשה על סוארס. אולם נכונותה של ברצלונה להציע סכום גבוה כל כך על שחקן שמורחק לארבעת החודשים הקרובים מכל פעילות, זכר לתקרית הנשיכה במונדיאל כמובן, קידמה את הדיונים בין הצדדים והעסקה נראית כמי שתצא אל הפועל בקרוב. לשני הצדדים ברור על פי הדיווחים, כי אם הם הגיעו למצב בו נערכת פגישה פנים אל פנים בין בכירים בשני המועדונים, הרי שאין מנוס מהשלמת העסקה בדרך זו או אחרת.

סבב שיחות נוסף טרם נקבע, אולם הוא יתקיים בימים הקרובים. גורם בליברפול אמר הערב: "השיחות הראשוניות היו מאוד טובות. הציפיות משני הצדדים הגיוניות מאוד ונמשיך מכאן. שום דבר לא גמור עדיין". למי שפספס או שכח, במהלך השבוע החולף פרסם לואיס סוארס התנצלות פומבית על תקרית הנשיכה, כאשר רבים האמינו כי אותה התנצלות באה בעקבות דרישתה של ברצלונה, שהודיעה לחלוץ שתסכים לרכוש אותו רק אם יביע חרטה על המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully