וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד לא נחה: כוכבי המונדיאל שמועמדים להגיע

למרות הזכייה בדסימה אשתקד, הבלאנקוס שוקדים על חיזוק ורוצים להחתים את חאמס רודריגס, קיילור נבאס וטוני קרוס

חאמס רודריגס שחקן קולומביה. GettyImages
יגיע במקום די מריה? רודריגס/GettyImages

למרות שזכתה בעולה החולפת בליגת האלופות, בריאל מדריד לא נחים לרגע וכבר חושבים על חיזוק לקראת העונה הקרובה. השם הראשון שעולה כמועמד להצטרף הוא כוכב העל החדש שהתגלה במונדיאל בברזיל, חאמס רודריגס הקולומביאני, שהשמועות על מעבר שלו למדריד רצות כבר מספר ימים.

עוד מועמד להגיע לאלופת אירופה הוא קיילור נבאס מלבנטה. במדריד רואים אותו בתור היורש לאיקר קסיאס, בשער הקבוצה וסעיף השחרור היחסית נמוך של השוער, שעומד על 10 מיליון יורו בלבד, נותן לקבוצה עוד מוטיבציה להחתים את השחקן בן ה-27. מועמד נוסף של הבלאנקוס הוא טוני קרוס, שמבוקש על ידי לא מעט קבוצות הקיץ, ואמר אתמול (שלישי): "אחרי גביע העולם אני אחליט לגבי העתיד שלי". אם קרוס לא יגיע למדריד אז לואיז גוסטבו מועמד להגיע בכדי לחזק את מרכז המגרש.

קיילור נבאס, קוסטה ריקה, מציל את הפנדל האחרון מול נבחרת יוון. GettyImages
היורש של קסיאס? נבאס/GettyImages

בגזרת העוזבים, אחד המועמדים הבולטים לעבור לקבוצה אחרת הוא אנחל די מריה שאמור לפנות את מקומו לרודריגס. לפי הדיווחים די מריה לא מרוצה מהשמועות ומרגיש לא מוערך על ידי המועדון. כבר בחורף הקשר הארגנטינאי רצה לעזוב את המועדון עקב ההגעה של גארת' בייל אך בסוף התרצה ונשאר.

במועדון גם מתלבטים האם לחדש את החוזה של סמי חדירה או לוותר על הקשר הגרמני שמסיים חוזה בשנה הבאה. גם לקארים בנזמה נגמר החוזה ב-2015 אך במועדון יש רצון להשאיר את החלוץ כדי לייצר המשכיות בחוד הקבוצה. הבלאנקוס מתלבטים כרגע האם לחדש את החוזה של החלוץ שרוצה להכפיל את המשכורת שלו (מ-4.5 מיליון ל-9 מיליון יורו בעונה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

חלון בשיגעון: באלוטלי יחליף את סוארס בליברפול?

דירוג המצטיינים במונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully