וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיטה רוקאביציה הצטרף לאימוני מכבי תל אביב

29.6.2014 / 13:17

הצטרפותו של הקשר-חלוץ שמשתייך למיינץ היא לצורך התרשמות הדדית. נשוי לישראלית, ואם יוחתם ייתכן שלא יירשם כזר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ניקיטה רוקאביציה, קשרה האוסטרלי של מיינץ הגרמנית, הצטרף היום (ראשון) לאימוניה של מכבי תל אביב באוסטריה. הצטרפותו של רוקאביציה, 27, היא לצורך התרשמות הדדית. רוקאביציה משתייך למיינץ מהבונדסליגה, אבל שיחק בעונה החולפת כמושאל ב-FSV פרנקפורט מליגת המשנה בגרמניה. הוא שותף ב-19 משחקים וכבש שני שערים. בעבר שיחק גם בהרטה ברלין, רוסלארה הבלגית וטוונטה אנסחדה ההולנדית. רוקאביציה נולד באוקראינה, אבל משפחתו היגרה לאוסטרליה כשהוא היה בן 14. הוא ערך 13 הופעות במדי הסוקרוז, ביניהן שתיים כמחליף במונדיאל 2010. רוקאביציה נשוי לישראלית זה שלוש שנים והוא מתגורר עמה בגרמניה. אם במכבי תל אביב יוחלט לצרפו, הקבוצה תנסה לרשום אותו שלא בתור זר.

ניקיטה רוקאביציה במדי מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שיחק בעונה החולפת כמושאל ב-FSV פרנקפורט מליגת המשנה בגרמניה. רוקאביציה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

דור ז'אן יפנה היום למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל בבקשה לשחרר אותו ממכבי תל אביב ללא תמורה. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, בין החלוץ הצעיר לבין המועדון קיים נתק ועל אף שהוא שותף בלא מעט משחקים בשלהי העונה החולפת, הוא לא החל את האימונים בקרית שלום ולא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה.

פרקליטו של השחקן, עו"ד אלדד אהרוני, יטען בפנייה למוסד הבוררות כי ז'אן מחזיק בחוזה עליו חתם אביו כשהשחקן עוד היה בקבוצת הנערים של מכבי ולפיו אם הוא לא חותם על חוזה בוגרים במכבי, הוא משוחרר ללא תמורה מהמועדון.

במכבי יטענו שז'אן חתם בעונה שעברה כחריג גיל בקבוצת הנוער על חוזה אפס וכי לפני שלושה חודשים החלו הצדדים להתדיין על חוזה חדש. מנגד, תטען משפחת ז'אן כי מטרת מכבי תל אביב היא להחתים את השחקן ולשמור עליו כרכושה ומיד להשאיל אותו לקבוצה אחרת, כך שבכל מקרה הוא צריך להיות משוחרר ללא תמורה.

על אף שהיריבה. ס.צ וייץ, אתמול במחנה באוסטריה הייתה נוחה מאוד, במכבי היו מרוצים מהניצחון 0:6 ומהפתיחה ברגל ימין. המגן יואב זיו פצוע בצורה קלה ולא שותף במשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דור ז'אן מכבי תל אביב מול ברנקו איליץ' הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך החוצה? ז'אן/ברני ארדוב

עדכון ראשון: 10:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully