וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי ת"א הביסה 0:6 את ס.צ וייץ

28.6.2014 / 20:45

הצהובים לא התקשו במשחק ההכנה מול היריבה מהליגה השלישית באוסטריה. זהבי (צמד), צ'יבוטה, ראדי, פריצה ומרגוליס כבשו

שחקני מכבי תל אביב במחנה אימונים באוסטריה. מכבי תל אביב האתר הרשמי, אתר רשמי
חגגו כבר במשחק הראשון. ההרכב שפתח את המשחק/אתר רשמי, מכבי תל אביב האתר הרשמי

על המשך שכזה ישמח מאמן מכבי תל אביב החדש-ישן, אוסקר גרסיה, לחתום. מכבי תל אביב פתחה הערב (שבת) את משחקי ההכנה שלה לעונת 2014/15 ובעיקר את ההכנה לקראת מוקדמות ליגת האלופות במחנה האימונים באוסטריה עם 0:6 מהדהד מול ס.צ וייץ מהליגה השלישית באוסטריה. רוב שחקני הסגל זכו ל-45 דקות, וזה הספיק לערן זהבי לכבוש צמד, לשחקן הנוער מאוויס צ'יבוטה למצוא את הרשת כמו גם לפריצה, ראדי ומרגוליס. השוער בן -15 חביב אוחיון עלה גם הוא ל-30 דקות ושמר על רשת נקייה. משחק ההכנה הבא של הצהובים יהיה ביום שלישי הקרוב, מול ווינר ניושטאדט שסיימה העונה שעברה במקום השמיני בבונדסליגה האוסטרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכול להיות מרוצה, גם מול היריבה החלשה. אוסקר גרסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק

ההזדמנות הראשונה של הצהובים הגיעה אחרי 11 דקות כשכדור ארוך של לוגסי הותיר את זהבי מול השוער, אך הבעיטה שלו נהדפה לקרן. חמש דקות מאוחר יותר התקרב גם דור מיכה לרשת, אך ממרכז הרחבה בעט החוצה. בדקה ה-22 כבשו הצהובים את השער הראשון שלהם בעונה החדשה כשערן זהבי הטעה שלושה מגינים והכניע את השוער. בדקה ה-30 הגיע הרגע הגדול של חביב אוחיון בן ה-15 כשהחליף את ברק לוי בין הקורות. הצהובים המשיכו ללחוץ ובדקה ה-40 הכפילו את יתרונם כשברק בדש סידר מצב נוח למאוויס צ'יבוטה שכבש בקלות מקרוב. לא חלפה דקה וזה כבר 0:3 כשבעיטה חופשית טובה של זהבי נעצרה רק ברשת.

גם את המחצית השנייה פתחה האלופה הישראלית בסערה, כשראדה פריצה שרק נכנס כמחליף כבר את הרביעי בדקה ה-50, אחרי בעיטה חזקה מ-25 מטרים. לא חלפו שתי דקות וזה כבר 0:5, כשהפעם הגיע תורו של ראדי לכבוש מ-25 מטרים, הפעם בבעיטה חופשית. הצהובים המשיכו לשלוט, ובדקה ה-78 התכבד גם גאל מרגוליס לכבוש אחרי שניצל טעות בהגנה, עבר את המגן ובעט לרשת.

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי (חביב אוחיון, 30, (חואן פאבלו, 60)), שחר פיבן (יובל שפונגין, 46), קרלוס גרסיה (שרן ייני, 46), איתן טיבי (עמרי בן הרוש, 46), מאוויס צ'יבוטה (עומרי אלטמן, 46), דן איינבינדר (מהראן ראדי, 46), משה לוגסי (אופק בראזני, 46) בן רייכרט (גל אלברמן, 46); דור מיכה (ראדה פריצה, 46), ערן זהבי (גאל מרגוליס, 46) ברק בדש (טל בן חיים, 46).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתכוננים לדבר האמיתי. שחקני מכבי תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב נמצאת במתקן אימונים בעיירה באד וולטרסדורף, הסמוכה לגראץ, בו התאמנה בעבר נבחרת ישראל תחת הדרכתו של לואיס פרננדז, כך שכמה משחקני הקבוצה (שפונגין, יואב זיו, ערן זהבי, טל בן חיים וגל אלברמן), כבר התאמנו במקום. מגרש האימונים נמצא מספר דקות נסיעה מהמלון, והשחקנים מרוצים מכך שברחו אל מזג האוויר הנוח באוסטריה מסוף השבוע השרבי כאן בישראל.

אחד השחקנים אמר: "בסך הכל זו כמעט אותה קבוצה מהעונה שעברה, אבל כשמתחלף מאמן אפילו כשמדובר במישהו שכבר אימן כאן, יש בכל זאת מספר דברים חדשים וצריך לתרגל אותם. הראש של כולם במחנה שלנו, אבל כמובן שיעניין אותנו מאוד כל ערב לראות מה קורה במונדיאל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הוא קיבל את הצ'אנס. חביב אוחיון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פותחים עונה חדשה. ברק יצחקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully