וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פוצץ המו"מ עם דור ז'אן

25.6.2014 / 17:57

במועדון הוחלט שהחלוץ שקיבל הזדמנויות בשלהי העונה שעברה לא יצטרף למחנה אם לא יסגור. כרגע הוא לא מופיע לאימונים

ערן זהבי דור ז'אן רמי מרבאל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במכבי תל אביב תכננו להשאיר אותו בסגל. דור ז'אן, מימין/ברני ארדוב

פוצץ המשא ומתן בין דור ז'אן למכבי תל אביב ונראה שהחלוץ עשוי לעזוב את המועדון. ז'אן בן ה-19 וחצי שותף בשמונה משחקים בשלהי העונה החולפת כאשר המאמן פאולו סוזה הכניס אותו כמחליף והוא היה בסגל במרבית המשחקים. מיד לאחר סיום העונה נפתח משא ומתן בין השחקן ואביו לבין מכבי תל אביב, אבל הצדדים לא הגיעו להבנות בכל הקשור לחזקה על כרטיס השחקן ולתנאים שיהיו לו אחרי שישתחרר מצה"ל.

בניגוד לשחקנים שמנהלים משא ומתן וממשיכים להתאמן, ז'אן לא מופיע לאימונים האחרונים של מכבי תל אביב וקרוב לוודאי שהוא גם לא ייצא למחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה מחרתיים. ז'אן, שהבקיע בנערים ובנוער במספרים דו ספרתיים, קיבל צ'אנס בבוגרים של מכבי תל אביב כבר לפני שנתיים. בהופעת הבכורה שלו בבוגרים הוא נכנס כמחליף וכבש שער מול בני יהודה. בעונה שלאחר מכן הוא לא קיבל אשראי מאוסקר גרסיה ושיחק רק בקבוצת הנוער.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב משקיף על שחקניו באימון. קובי אליהו
צופה על שחקניו מגבוה. אוסקר גרסיה/קובי אליהו

בעונה שעברה, כאמור, קיבל הזדמנויות מסוזה ואף שלא כבש, דיברו במכבי תל אביב על כך שהוא ימשיך בתנופה בעונה הבאה ויהיה חלק ממצבת חלוצי הקבוצה. במכבי תל אביב הבהירו היום (רביעי) כי אם ז'אן לא יסגור בקבוצה, הוא יצטרך להביא קבוצה שתרכוש את כרטיס השחקן שלו.

שחקני מכבי תל אביב ימריאו מחרתיים בבוקר למחנה באוסטריה ועל הטיסה יהיה בין השאר הקשר הקונגולזי מאוויס צ'יבוטה שמועמד לחתום בקבוצה הבוגרת. אחד החידושים שהביא גרסיה העונה מצוי בעובדה שבחלק מהאימון הוא עולה על המגדל ממנו מצולם האימון וצופה מלמעלה על כל השחקנים. על הדשא, אגב, מצויים לא פחות מ-11 אנשי צוות ספרדים וישראלים שמעבירים את האימון בכפוף להוראות המאמן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully